Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18364)

Vierailija
12421/18364 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun moni sanoo, että heille tulee huono omatunto jostain epäterveellisestä, esim. herkuttelusta, niin tarkoittavatko he sitä kirjaimellisesti? Minullakin on ongelmana liika herkuttelu ja se harmittaa, mutta ainakaan omasta mielestäni se tunne ei ole huono omatunto. Mulle huono omatunto on se kalvava tunne, jos on tehnyt väärää toiselle, mutta ei sitä, jos epäonnistuu jossain itsensä kannalta. Siksi olen aina ihmetellyt, miten huono omatunto liittyy herkutteluun yms. Eli onko huonolla omatunnolla muitakin merkityksiä, vai käytetäänkö sitä ei-kirjaimellisesti tuossa yhteydessä?

Vierailija
12422/18364 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun moni sanoo, että heille tulee huono omatunto jostain epäterveellisestä, esim. herkuttelusta, niin tarkoittavatko he sitä kirjaimellisesti? Minullakin on ongelmana liika herkuttelu ja se harmittaa, mutta ainakaan omasta mielestäni se tunne ei ole huono omatunto. Mulle huono omatunto on se kalvava tunne, jos on tehnyt väärää toiselle, mutta ei sitä, jos epäonnistuu jossain itsensä kannalta. Siksi olen aina ihmetellyt, miten huono omatunto liittyy herkutteluun yms. Eli onko huonolla omatunnolla muitakin merkityksiä, vai käytetäänkö sitä ei-kirjaimellisesti tuossa yhteydessä?

Kyllä se minusta on samankaltainen tunne. Minulle tulee huono omatunto jos tuhlaan vaikka rahaa johonkin tarpeettomaan. Siitä on haittaa vain minulle, mutta tunnen tehneeni moraalisesti väärin, kun tiedän että olen köyhä ja minun pitäisi säästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12423/18364 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa tavallista pidempiä peittoja? Nukun välillä niin että peitto yltää pään "yli" ja hengitän peiton sivuun jättämästäni aukosta, mutta tällöin en voi pitää jalkoja suorina koska ne menevät peiton ulkopuolelle.

Vierailija
12424/18364 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ikäisiä nuo Latelan tyypit ovat?

Vierailija
12425/18364 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen että olen pettänyt itselleni antamani omat lupaukseni ja huono omatunto tulee siitä. Samankaltainen tunne kuin lupausten pettämisestä muille.

Vierailija
12426/18364 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löydän kerrostaloasunnosta korvausilmaventtiilit? Seinissä ei ole mitään pylpyröitä. Ikkunanpokat ovat suht uudet, mutta niissä ei näy mitään aukkoja. Talo vanha, painovoimainen ilmanvaihto.

Ikkuna tiivisteestä jätetty pätkä laittamatta.

Vierailija
12427/18364 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti Mies 40v kirjoitti:

Urea kirjoitti:

Miksi miehet seisovat kusella, vaikka mikään ei estä heitä istumasta?

Minä ainakin suoritan sen istuen. Minusta se on paljon kätevämpää siten.

Oletkin kuohittu.

En ole kuohittu.

Vierailija
12429/18364 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä Vaahteramäen Eemelin perheen jäsenet ovat? Entä Aatu-renki ja Liina-piika.

Vierailija
12430/18364 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä Vaahteramäen Eemelin perheen jäsenet ovat? Entä Aatu-renki ja Liina-piika.

Olen itse lukenut ja lukenut myös lapsille sekä katsottu televisiosarjaa. En muista että olisi ikiä mainittu, mutta kuvittelisin että Eemeli on alussa jotain 10-11v, Ida sisko nuorempi, olisiko 8-v. Äiti ja isä vaikuttaa ettei ihan nuorina olisi saaneet lapsia. Äiti voisi olla reilu 40 ja isä vanhempi 45. Liina piika on aika nuori ja lapsenomainen 25 v ja Aatu renki piikaa vanhempi, vannoutunut poikamies 30 v.  Ehkä joku muu tietää paremmin?

Vierailija
12431/18364 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako hiirenloukkuja pitää ulkona?

Vierailija
12432/18364 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun alueella ilmestyy ev.lut seurakuntalehti Rauhantervehdys jossa on mm. kastetut,vihityt ja kuolleet. 

esim. kuolleista mainitaan koko nimi ja ikä. Tietääkö kukaan pitääkö tämän tyyppisiin lehtiin erikseen ilmoittaa omaisen kuolemasta jotta nimi lukee osiossa vai saako lehti jonkin listan seurakunnalta? tiedän että isommat yksittäiset kuolinilmoitukset ovat maksullisia

Vierailija
12433/18364 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lukenut ja lukenut myös lapsille sekä katsottu televisiosarjaa. En muista että olisi ikiä mainittu, mutta kuvittelisin että Eemeli on alussa jotain 10-11v, Ida sisko nuorempi, olisiko 8-v. Äiti ja isä vaikuttaa ettei ihan nuorina olisi saaneet lapsia. Äiti voisi olla reilu 40 ja isä vanhempi 45. Liina piika on aika nuori ja lapsenomainen 25 v ja Aatu renki piikaa vanhempi, vannoutunut poikamies 30 v.  Ehkä joku muu tietää paremmin?

Eikös jossain Eemelin ole sanottu olevan viisivuotias?

Vierailija
12434/18364 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vakuutuskäsittelijät ovat jatkuvasti lomilla, suurimman osan ajasta, ja miten heillä on siihen varaa?

Vierailija
12435/18364 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luultavasti narkolepsia mutta minulle täytyy vielä tehdä lisätutkimuksia diagnoosin saamiseksi. Minua rupesi mietityttämään, että voiko narkolepsiaan kuolla? Siihenhän kuuluu nukkuessa tapahtuvat hengityskatkokset ja minä mietin, että mitä jos se hengitys pysähtyy nukkuessa mutta ei käynnisty enää jolloin tautia sairastava kuolee kun elimistö ei saa happea.

Vierailija
12436/18364 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut Hurja Painonpudotus Suomi-kilpailua ja oon vähän tai vähän enemmänkin kiinnostunut siitä 3.jakson Henrikistä.

En oo kuitenkaan koskaan lähestynyt ketään minkään instan tai facen kautta.. Jos joku viittis vähän kertoo, mikä olis hyvä icebreakeri tälläsessä. En vaan viitsi laittaa omaa numeroo ja Moi😂🥰

Vierailija
12437/18364 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne vauvat oikein tulevat?

Meille ilmestyi tässä yhtenä yönä sellainen pieni vauva joka on tyttö ja se on äidin mukaan minun sisko. Mutta sitä minä en ymmärrä, että mistä se oikein tänne tuli kun äiti sanoi, että se löytyi saunan lauteiden alta, isä sanoo että haikara toi sen, mummu sanoo että rakas Jumala lahjoitti siskon meille ja naapurissa asuva iso poika nimeltään Väinö sanoo, että se kasvoi äidin mahassa ja että se tuli äidin pepusta ulos.

Tätä kysyy Kalle Hermanni 3v armon vuonna 1921.

Vierailija
12438/18364 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuote on maidoton niin onko se silloin myös laktoositon?

Vierailija
12439/18364 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut Hurja Painonpudotus Suomi-kilpailua ja oon vähän tai vähän enemmänkin kiinnostunut siitä 3.jakson Henrikistä.

En oo kuitenkaan koskaan lähestynyt ketään minkään instan tai facen kautta.. Jos joku viittis vähän kertoo, mikä olis hyvä icebreakeri tälläsessä. En vaan viitsi laittaa omaa numeroo ja Moi😂🥰

Se oli kyllä aika kuumis, kun oli laihduttanut sen 50kg. Läskikuoren altahan paljastu aikamoinen eläin,grr😊

Tietääkö joku, mikä on Henrikin insta?

Vierailija
12440/18364 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kyllä aika kuumis, kun oli laihduttanut sen 50kg. Läskikuoren altahan paljastu aikamoinen eläin,grr😊

Tietääkö joku, mikä on Henrikin insta?

Näyttää olevan henrik.niemela ja kotivut henrikniemela.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi