Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18364)
Kannattaako yleisesti ottaen ihmissuhteissa seurata sydäntään vai järkeään?
Kun ihminen kuolee ja tuhkataan, niin tuhkataanko hänet arkun kanssa jolloin arkustakin tullut tuhka menee ruumiista tulleen tuhkan lisänä sinne tuhkauurnaan vai poltetaanko ruumis ja arkku erikseen ja vain ruumiista tullut tuhka laitetaan arkkuun ja arkusta tullut tuhka laitetaan jonnekin muualle.? Jos se arkusta tullut tuhka menee jonnekin muualle, niin mihin se menee?
Mihin partureissa ihmisiltä pois leikatuille hiuksille tapahtuu kun ne on leikattu irti ihmisen päästä? Päätyvätkö ne kaatopaikalle, poltettavaksi vai mitä niille tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen kuolee ja tuhkataan, niin tuhkataanko hänet arkun kanssa jolloin arkustakin tullut tuhka menee ruumiista tulleen tuhkan lisänä sinne tuhkauurnaan vai poltetaanko ruumis ja arkku erikseen ja vain ruumiista tullut tuhka laitetaan arkkuun ja arkusta tullut tuhka laitetaan jonnekin muualle.? Jos se arkusta tullut tuhka menee jonnekin muualle, niin mihin se menee?
Kaverini isä tuhkattiin ja hänen äitinsä eli vainajan leski mainitsi että joutuivat hankkimaan arkunkin
Kulttuuriala sai huhtikuussa miljoonien tukipaketin, mistä he nyt itkevät? Mihin se raha meni?
Mitä narsisti ajattelee kun lukee narsismista? Tunteeko hän piston sydämessään, säälii moisia ihmisiä vai tuntee myötätuntoa, vai mitä? Onko tätä tutkittu:D?
Tai mitä narsisti saa pisteitä narsismitestistä? Vaikea kuvitella että täysiä pisteitä, koska jos kysymykset ovat luokkaa "pystytkö manipuloimaan helposti ihmisiä" , eihän narsisti ainakaan artikkeleiden mukaan ajattele manipuloivansa, vaikka manipuloikin. Ennemminkin kokee olevansa hyvä ohjailemaan ihmisiä tms.
Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan:D Kiinnostaa mitä muut ajattelevat asiasta, vaikkei tutkittua tietoa olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkikö Salkkareissa Saku karhun, kun oli Kallen ja yhden Nikon kanssa mökillä etsimässä Miiaa, vai oliko se vain jotain harhaa?
Se oli harhaa, koska siinä sanottiin useaan kertaan sana "karhu", eikä se lähestynyt poikia.
No mitä? Hei, nyt, rauhotu! En mä saa mitään selvää, hei! Otso? Missä? Mitä sä nyt oikein sekoilet? Hei, ei tääl oo otsoja! Näitsä sen?
Avaa! -Tuu äkkii sisään nyt! -No okei, okei! Mitä ihmettä tää nyt oikein on? -Mis Kalle on? -Se jäi pukeen vaatteita. -Kelaa et mä näin otson! -Hei, tää on Sipoota! Ei tääl mitään otsoja oo! -No niin mäkin luulin, mut tuolla se oli metsän reunas! -Ota huikka niin tuut järkiis! -Etsä usko mua? -En. Sä oot nähny unta. -No en todellakaan oo! -Ihan miten haluut. (Ottaa huikan) -Koettasit säkin vähän rentoutua. -No yritä nyt relaa täs näin ku otsot juoksee ympärillä! -No mikset sä tuu tonne mökkiin jos kerran niin pelottaa? Heh, vai onks siellä jotain vieläkin pelottavampaa? -Mitä jos menisit takas kultas luo? -No ku en uskalla ku toi otso hiiviskelee tääl maisemissa! Itte asiass mua alko pelottaa ihan hirveesti! Viittisitsä pitää mua kädestä? Hah hah hah hah!
-Tajuutsä et Miia saattaa olla yksin siel metsässä? -Mitä me nyt tehään? -Lähetään ettii sitä tietenkin! -No mut entäs se otso? -No meit on kolme yht vastaan. -ROOAAAARRR! Hohoo! Olen otso! -Hehee, sä oot ihan säälittävä! Lähetään! -Hei, eiks meidän pitäis venaa aamuun ensin? -Pelkäätteks te jätkät ihan tosissanne? -Sä et nähny sitä eläintä. -No et nähny sinäkään. Ei tääl oo mitään otsoja! Uskokaa nyt! -Joo, no mulle on ihan sama mikä se oli. Mä lähen nyt ettii Miiaa. -Ette te sitä täältä tuu löytämään. -Miten niin? -No, aikani kuluks taiteilin ton mökin oven auki. Ei siellä oo ollu ketään viikkokausiin.
Tietääkö joku liikkuuko tähtikuviot vuorokauden ajan tai vuodenajan mukaan? Että eri vuorokauden tai vuodenajan mukaan parvekkeelta näkyiskin eri kuviot /tähdet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä narsisti ajattelee kun lukee narsismista? Tunteeko hän piston sydämessään, säälii moisia ihmisiä vai tuntee myötätuntoa, vai mitä? Onko tätä tutkittu:D?
Tai mitä narsisti saa pisteitä narsismitestistä? Vaikea kuvitella että täysiä pisteitä, koska jos kysymykset ovat luokkaa "pystytkö manipuloimaan helposti ihmisiä" , eihän narsisti ainakaan artikkeleiden mukaan ajattele manipuloivansa, vaikka manipuloikin. Ennemminkin kokee olevansa hyvä ohjailemaan ihmisiä tms.
Ymmärtääköhän kukaan mitä tarkoitan:D Kiinnostaa mitä muut ajattelevat asiasta, vaikkei tutkittua tietoa olisikaan.
Narsistisia ominaisuuksia on kai lähes kaikissa mutta jos puhutaan narsistisesta persoonallisuushäiriöstä niin siihen pätee sama kuin muihinkin persoonallisuushäiriöihin: oma sairaudentuntu on joko olematon tai äärimmäisen vajavainen.
Vielä jokin aika sitten oli sivu, jolla ilmoitettiin olevan mahdollista nähdä kaikki Salkkari-jaksot siellä, mutta onko se nyt poistettu? En ole enää löytänyt sitä. Ei sinne vielä läheskään kaikkia ollut tullut siinä vaiheessa kun sitä katsoin, ainoastaan muutama tuotantokausi.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku liikkuuko tähtikuviot vuorokauden ajan tai vuodenajan mukaan? Että eri vuorokauden tai vuodenajan mukaan parvekkeelta näkyiskin eri kuviot /tähdet?
Etsipä Otava taivaalta ja katso päivittäin missä kohti taivasta se on 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon katsonut Hurja Painonpudotus Suomi-kilpailua ja oon vähän tai vähän enemmänkin kiinnostunut siitä 3.jakson Henrikistä.
En oo kuitenkaan koskaan lähestynyt ketään minkään instan tai facen kautta.. Jos joku viittis vähän kertoo, mikä olis hyvä icebreakeri tälläsessä. En vaan viitsi laittaa omaa numeroo ja Moi😂🥰Se oli kyllä aika kuumis, kun oli laihduttanut sen 50kg. Läskikuoren altahan paljastu aikamoinen eläin,grr😊
Tietääkö joku, mikä on Henrikin insta?
Kyllä tästä huomaa olevan kaikilla aika eri maku ihmisten suhteen. Joku on toisen silmissä vaikka mitä ja toiselle taas ei.
Koronapassi on täysin sama kuin orjuus. Jos ette nyt herää ja vastusta tätä fasistista/totalitääristä koronapassia, tulette menettämään kaiken. Tehdään kaikkialla kuten Tanskassa eli kukaan ei mene koronapassia pyytävään paikkaan. Viikossa on passi historiaa. Tämä on ainut keino siellä Suomessa.
Tällä aseettomalla valloituksella ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa!!!
Et sitten tiedä näköjään sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju on mennyt tällaiseksi?
Samaa mietin.. .kauan olikin mielenkiintoinen ja itsekkin sain moneen asiaan asiallisen vastauksen, eli tietoa löytyi. Ehkäpä tämä on kuin tähti joka tarpeeksi vanhennuttuaan räjähtää. Harmi
Vierailija kirjoitti:
Tämä riipunee siitä, mistä päin maapalloa katsellaan.
Vuorokautinen muutos:
Pohjoisella pallonpuoliskolta, esim. Suomesta, katsellen tähtitaivas
näyttäisi vuorokauden aikana pyörähtävän täyden kierroksen pohjantähden ympärillä. Etelässä sama juttu jonkun muun kiintopisteen kautta.
Päiväntasaajalta katsellen tähtikuvio nousee taivaalle idästä ja kipuaa taivaanlelle ja katoaa lännessä horisontin taa, ilmestyäkseen taas seuraavana päivänä idästä.
Vuotuinen muutos:
Vuoden mittaan osa horisontin tuntumassa näkyvistä tähtikuvioista on vuoroon näkyvissä, vuoroon näkymättömissä. Tämä johtuu maan pyörimisakselin kallistumasta suhteessa maan kiertoradan tasoon ja maan asemasta kierollaan auringon ympäri. Tämä muutos näkymään on hyvin vähäinen.
Vuosituhansien mittaan tähtikuviot muuttavat muotoaan johtuen tähtien liikkeestä suhteessa toisiinsa.
En ole mikään tähtiteteilijä. Kunhan vaan pähkäilin. Niinpä en ole lainkaan varma, että meneekö tuo vuotuinen muutos noin. Joku viisaampi kertokoon miten sen laita on.
Saimme jokin aika sitten yhden lumimarjapensaan oksan juurineen.
Olen etsinyt netistä ympäriinsä pitääkö oksia olla vähintään kaksi, sillä tuo meidän yksinäinen ei ole lainkaan antanut marjoja kukinnoista huolimatta.
Se kukki oikein kauniisti vaikka kukat ovat kyllä hyvin pieniä, mutta se kai on normaalia.
VAROITUS, KYSYMYKSENI EI SOVI HERKIMMILLE!!!
Minulle tuli mieleen tällainen kysymys:
On kaksi miestä, joilla toisella on hiv mutta toisella ei ole. He sekaantuvat samaan eläimeen eli ovat yhdynnässä sen kanssa. Ensin siihen sekaantuu mies jolla on hiv ja sitten mies jolla ei sitä ole. Eläimeen hiv tuskin tarttuu eikä sairastu siihen tautiin, mutta voiko tämä jälkimmäinen mies sairastua kyseiseen tautiin kun hän sekaantuu eläimeen, johon on ensin sekaantunut se hiv-positiivinen mies? Jos he molemmat työntävät peniksensä sen emättimeen niin voiko sen hiv-taudin aiheuttavia viruksia(?) olla sen hiv-postiivisen miehen jäljiltä sen eläimen emättimessä josta ne tarttuisivat toiseen mieheen ja hänkin sairastuisi siihen tautiin?
Vaikka kysyinkin tällaista kysymystä, niin silti en itse sekaantuisi eläimeen eli siitä ei kannata kantaa huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä riipunee siitä, mistä päin maapalloa katsellaan.
Vuorokautinen muutos:
Pohjoisella pallonpuoliskolta, esim. Suomesta, katsellen tähtitaivas
näyttäisi vuorokauden aikana pyörähtävän täyden kierroksen pohjantähden ympärillä. Etelässä sama juttu jonkun muun kiintopisteen kautta.Päiväntasaajalta katsellen tähtikuvio nousee taivaalle idästä ja kipuaa taivaanlelle ja katoaa lännessä horisontin taa, ilmestyäkseen taas seuraavana päivänä idästä.
Vuotuinen muutos:
Vuoden mittaan osa horisontin tuntumassa näkyvistä tähtikuvioista on vuoroon näkyvissä, vuoroon näkymättömissä. Tämä johtuu maan pyörimisakselin kallistumasta suhteessa maan kiertoradan tasoon ja maan asemasta kierollaan auringon ympäri. Tämä muutos näkymään on hyvin vähäinen.
Vuosituhansien mittaan tähtikuviot muuttavat muotoaan johtuen tähtien liikkeestä suhteessa toisiinsa.
En ole mikään tähtiteteilijä. Kunhan vaan pähkäilin. Niinpä en ole lainkaan varma, että meneekö tuo vuotuinen muutos noin. Joku viisaampi kertokoon miten sen laita on.
Tähtitaivas on eri asennossa eri vuodenaikoina. Siksi meillä on kesäkolmio, kolme tähteä joiden mukaan taivas hahmotetaan ja talviympyrä vastaavasti. Myös syksyllä Orion nousee koko ajan aikaisemmin.
Jos työnantaja tuomitaan korvauksiin laittomasta irtisanomisesta ja korvaamaan palkka esim 9kk ajalta, voiko tuona 9kk aikana kuitenkin tienata toisessa työpaikassa ? Vai mistä se aika lasketaan esim 9kk, lasketaanko se irtisanotun työttömyyden ajalta vai kanteen nostamisesta tuomion saamiseen? Ajat näissä jutuissa ovat niin vaihtelevia, että olen miettinyt kun joillekin maksetaan kovin pitkältäkin ajalta että mistä se lasketaan. Vai oletetusta määräaikaisesta työsuhteen kestosta vai mistä?