Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18364)
Serkkuni, joka on valkoihoinen nainen on naimisissa ja saanut lapsia miehen kanssa, jonka ihonväri on todella musta. Minua ihmetyttää heidän lastensa ihonväri kun he eivät ole vaaleaihoisia kuten äitinsä tai yhtä tummaihoisia kuin isänsä vaan jotain siltä väliltä. Eivät vaaleaihoisia kuten äitinsä mutta eivät yhtä tummia kuin isänsä ja lisäksi lasten ihonväreissä on hiukan eroa, yksi heistä on jonkin verran tummempi kuin muut. Minä en ymmärrä, että miksi heistä ei tullut vaaleaihoisia kuin äitinsä on tai yhtä mustia kuin isänsä on.
mies 56v kirjoitti:
Serkkuni, joka on valkoihoinen nainen on naimisissa ja saanut lapsia miehen kanssa, jonka ihonväri on todella musta. Minua ihmetyttää heidän lastensa ihonväri kun he eivät ole vaaleaihoisia kuten äitinsä tai yhtä tummaihoisia kuin isänsä vaan jotain siltä väliltä. Eivät vaaleaihoisia kuten äitinsä mutta eivät yhtä tummia kuin isänsä ja lisäksi lasten ihonväreissä on hiukan eroa, yksi heistä on jonkin verran tummempi kuin muut. Minä en ymmärrä, että miksi heistä ei tullut vaaleaihoisia kuin äitinsä on tai yhtä mustia kuin isänsä on.
Ihonväri on yleensä keskiarvo vanhempien ihonväristä
Miksi niin monet naiset pihtaavat? Niitä harvoja asioita joka ei käytettäessä kulu.
Saunan kattoventtiili kuuluu olla kiinni saunaa lämmitettäessä. Saunoessa se avataan. Kannattaa laittaa myös liesituuletin täysille, jos teillä on asuntokohtainen ilmanvaihto (rivitaloissa usein on).
Vierailija kirjoitti:
Mitä kannattaisi sanoa ihmiselle, joka valittaa lihoneensa? "Niin oletkin", tai muu myötäily kuulostaisi törkeältä. Jos taas sanoo, että "en minä huomaan sinun lihoneen", voi toinen suuttua ja sanoa, että "Älä ole liian kohtelias!".
Kerran yksi työkaveri sanoi minulle lihoneensa. Mielestäni hän ei ollut lihonut, vaan oli ollut sellainen vähän pyöreä aina. Sanoin, että mielestäni hän ei ole lihonut, mikä oli totta. Tästä työkaveri suuttui ja sanoi "kai minä tiedän omat asiani ja oman vartaloni paremmin kuin sinä."
Yksi tärkeä oppi elämässä ja ihmisten kanssa toimimisesta on että kaikkeen ei tarvitse sanoa omaa mielipidettään.
Tuollainen on small talkia johon voi vastata vaikka "itselläkin tuli pari kesäkiloa mutta aloin käymään jumpassa niin eiköhän tämä tästä, lähdetkö mukaan?". Tai vaikka vaihtaa aihetta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Voinko käyttää löylytuoksua huonetuoksuna (laimentaa spraypulloon ja suihkutella seinille)
En tunne löylytuoksun koostumusta, mutta voisi luulla että se tahraa ainakin seinille suihkutellessa. Jotkut löylytuoksut ovat ainakin sisältäneet joskus jotain väriaineita. Itse kokeilisin ehkä mielummin jossain tuoksulyhdyssä tms.
Tämä on testi. Kommentoin eräääsää ketjussa, nyt kommenttia ei julkaistu ennen hyväksyntää? Oudokisko mennyt ?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on testi. Kommentoin eräääsää ketjussa, nyt kommenttia ei julkaistu ennen hyväksyntää? Oudokisko mennyt ?
Tämä julkaistiin heti. Eli siihen ketjuun liittyykin nyt tarkat säännöt. On tarkkailussa.
Kehitysvammaisten asuntolassa missä minä asun on lyhyt mies asukas. Minä sanon hänelle monta kertaa päivässä, että hän on liian lyhyt ja että hänen pitäisi olla pitempi. Hän on usein sen jälkeen surullisen tai vihaisen näköinen. Jos hoitaja kuulee mitä sanon, niin hoitaja sanoo että ei sellaista saa sanoa. Se asukas on kai kertonut hoitajille, että minä sanon hänelle niin usein kun hoitajat sanovat, että on väärin kun minä sanon niin mutta mitä pahaa siinä on sanoa niin? Minä sanon vain mielipiteeni kun kun minusta hän on liian lyhyt. Minusta miehen pitää olla pitää olla pitkä, vähintään 180 senttiä ja tuo asukas on varmasti alle 150 senttiä.
Tyttö 18v kirjoitti:
Kehitysvammaisten asuntolassa missä minä asun on lyhyt mies asukas. Minä sanon hänelle monta kertaa päivässä, että hän on liian lyhyt ja että hänen pitäisi olla pitempi. Hän on usein sen jälkeen surullisen tai vihaisen näköinen. Jos hoitaja kuulee mitä sanon, niin hoitaja sanoo että ei sellaista saa sanoa. Se asukas on kai kertonut hoitajille, että minä sanon hänelle niin usein kun hoitajat sanovat, että on väärin kun minä sanon niin mutta mitä pahaa siinä on sanoa niin? Minä sanon vain mielipiteeni kun kun minusta hän on liian lyhyt. Minusta miehen pitää olla pitää olla pitkä, vähintään 180 senttiä ja tuo asukas on varmasti alle 150 senttiä.
Miksi sanot monta kertaa? Ei hän voi pituudelleen mitään eikä tule pidemmäksi vaikka kuinka jankuttaisit.
Laitoin Messengerissä viestiä eräälle henkilölle ja kun olin lähettänyt viestin, sen yhteyteen tuli jotain punaista tekstiä, mutta en ehtinyt nähdä, mitä siinä luki. Mistähän tässä on mahtanut olla kyse? Onko teillekin käynyt joskus näin?
Minkälaiseen sairauskohtaukseen viittaa kova syke 136 kertaa minuutissa, hikisyys, hengitys ahdistus, ja selkäkramppi, johon annetaan jokin piikki?
Mistä realitystä on kyse? Amerikkalainen realitysarja. Kuvattiin henkilöitä jotka olivat miljonäärejä. Saattoi olla että jokainen henkilö oli tullut miljonääriksi voittamalla jossain rahapelissä. Voin tässä olla väärässäkin. Tuli Suomessa noin kymmenen vuotta sitten. On toki voinut tulla myöhemminkin. Yhdessä jaksossa oli gay pari jonka toinen osapuoli voitti useamman miljoonan kolikkoautomaatista. Hänen puolisonsa leveili autollaan jonka voittaja hänelle osti. Yhdessä jaksossa oli tummihoinen mies, muistaakseni Detroitista, joka oli voittanut 10 miljoonaa jossain rahapelissä. Kävi kotikulmillaan ja makseli ihmisten ostoksia. Eli muistaisko joku mikä tää oli?
Vauvapalsta palvelee pelkästään urkkijoita ja aivottomia typeryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin Messengerissä viestiä eräälle henkilölle ja kun olin lähettänyt viestin, sen yhteyteen tuli jotain punaista tekstiä, mutta en ehtinyt nähdä, mitä siinä luki. Mistähän tässä on mahtanut olla kyse? Onko teillekin käynyt joskus näin?
Saattaa olla että jotain on jäänyt lähettämättä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vilahtaa punaisella teksti "ei verkkoyhteyttä" tai jotain sellaista kun kirjaudun ulos messengeristä. Messenger siis reagoi siihen että kirjaudun ulos, valittamalla ettei se pääse verkkoon. Lähettämäni viestit ovat kuitenkin menneet perille.
Urea kirjoitti:
Miksi miehet seisovat kusella, vaikka mikään ei estä heitä istumasta?
Istuessa meikäläisen pisutin retkottaa pöntön seinämässä ja joillakin jopa vedessä asti.
Kehitysvammaisten asuntolassa missä minä asun on lyhyt mies asukas. Minä sanon hänelle monta kertaa päivässä, että hän on liian lyhyt ja että hänen pitäisi olla pitempi. Hän on usein sen jälkeen surullisen tai vihaisen näköinen. Jos hoitaja kuulee mitä sanon, niin hoitaja sanoo että ei sellaista saa sanoa. Se asukas on kai kertonut hoitajille, että minä sanon hänelle niin usein kun hoitajat sanovat, että on väärin kun minä sanon niin mutta mitä pahaa siinä on sanoa niin? Minä sanon vain mielipiteeni kun kun minusta hän on liian lyhyt. Minusta miehen pitää olla pitää olla pitkä. Miksi hän ei mene vaikka sairaalaan, jossa hänet voitaisiin leikata niin että hän olisi pitempi tai että hän saisi lääkettä joka auttaisi että hän kasvaa? Nyt hän on liian lyhyt. Ei mies saa niin lyhyt olla.
Mies 56v kirjoitti:
Kehitysvammaisten asuntolassa missä minä asun on lyhyt mies asukas. Minä sanon hänelle monta kertaa päivässä, että hän on liian lyhyt ja että hänen pitäisi olla pitempi. Hän on usein sen jälkeen surullisen tai vihaisen näköinen. Jos hoitaja kuulee mitä sanon, niin hoitaja sanoo että ei sellaista saa sanoa. Se asukas on kai kertonut hoitajille, että minä sanon hänelle niin usein kun hoitajat sanovat, että on väärin kun minä sanon niin mutta mitä pahaa siinä on sanoa niin? Minä sanon vain mielipiteeni kun kun minusta hän on liian lyhyt. Minusta miehen pitää olla pitää olla pitkä. Miksi hän ei mene vaikka sairaalaan, jossa hänet voitaisiin leikata niin että hän olisi pitempi tai että hän saisi lääkettä joka auttaisi että hän kasvaa? Nyt hän on liian lyhyt. Ei mies saa niin lyhyt olla.
No kuulehan, lääkäri ei voi noin vain taikoa ketään lyhemmäksi tai pidemmäksi. Sinun pitää vain hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on. Toisen hyväksyminen voi olla joskus vaikeaa, mutta yritä kovasti.
Minä ainakin suoritan sen istuen. Minusta se on paljon kätevämpää siten.