Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18361)
Miten helppoa on elää ilman identiteettiä?
Voiko tulla rikosrekisteriin merkintä, kun unohdin maksaa buffetin ruokailun jälkeen? Kehtaanko mennä maksamaan jälkeenpäin ja pyytää anteeksi ?
Vierailija kirjoitti:
Voiko tulla rikosrekisteriin merkintä, kun unohdin maksaa buffetin ruokailun jälkeen? Kehtaanko mennä maksamaan jälkeenpäin ja pyytää anteeksi ?
Kyllä. Ja kehtaat mennä, rohkeutta vain!
Käsittääkseni matkatoimistot eivät tee matkoja Santorinille marraskuussa.
Mulla on huono näkö ja käytän laseja.
Joskus aamulla kun herään ja katson ympärilleni ennen kuin olen ehtinyt laittaa laseja, kaikki näyttää ihmeen tarkalta. Normaalisti sumealta. Onko se kuvitelmaa, vai onko näköni oikeasti parempi joinakin aamuina? Ja jos on, mistä se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Jos Facebookissa näkyy, että kaveri Matti Meikäläinen katsoo kohdetta se ja se, niin mitä ohjelmaa hän käyttää, kun näkyy tieto, että katsoo jotain elokuvaa?
Siinä päivityksen yhteydessä voit lisätä erilaisia tunteita/toimintoja, joista voi valita myös tuon elokuvan katsomisen. Siis samalla tavalla kuin osa laittaa "Matti Meikäläinen matkustaa kohteeseen Tukholma", tai "Matti Meikäläinen syö ruokaa paikassa Ravintola".
Vierailija kirjoitti:
Kun tilaa Heseltä jotain mukaan, niin pitääkö kananugettien dippipurkki ottaa itse? Oletin työntekijän laittavan kaiken mukaan, mutta kotona huomasin dippikastikkeen puuttuvan pusseista.
(Yleensä tarkistan sisällön paikan päällä, mutta nyt oli niin iso tilaus, etten viitsinyt alkaa penkoa pusseja siellä. Olisi näköjään kannattanut.)
Ei kai Hesellä edes ole niitä dippipusseja asiakkaiden saatavilla, vaan niitä säilytetään tiskin toisella puolella? Olisi siis kuulunut olla siellä pussissa.
Joskus jännittäessä ihminen lamaantuu eikä pysty toimimaan. Aivot ikään kuin jäätyy. Näin nopeasti ajateltuna tällainen lamaantuminen vaikuttaa pelkästään haitalliselta ominaisuudelta. Onko siihen kuitenkin jokin evoluutioon liittyvä hyötyselitys?
Millä puhtaustasolla ihminen on "todellinen versio" itsestään?
Jos käyn suihkussa joka päivä, olen koko ajan puhdas ja näen itseni puhtaana. Silloin käsitän itseni eri tavalla kuin jos kävisin suihkussa paljon harvemmin.
Mutta jos käyn suihkussa joka kolmas päivä, niin näenkin itseni kokonaisuutenakin eri tavalla. Kasvotkin näyttää rumemmalta siinä vaiheessa, kun hiukset rasvoittuu ja litistyy ympäri päätä. Tulisiko minun pitää itseäni niin rumana kuin olen silloin, kun tukkani on rasvoittunut? Olenko oikea versio itsestäni silloin, kun tukka on rasvoittunut vai silloin kun se on ihanan kuiva? Tuntuu että nykyään se on useammin rasvoittunut kuin ei-rasvoittunut. Nytkin näen itseni ällöttävänä, likaisena ja rasvaisena. Menen suihkuun muuttamaan tilanteen, mutta se puhtaus on taas vain väliaikaista. Huijaanko siis vain todellisen minäni hetkeksi pois ja kohta olen taas oma itseni? Vai onko se puhdas minä myös oikea versio minusta?
Kuinka kauan minipillerien aiheuttama tuhruvuoto voi kestää? Nyt kolmas kuukausi menossa ja terkkari vain sanoi, että on ihan normaalia...
Peukutuskysymys:
Montako kysymystä olet arviosi mukaan esittänyt tässä keskustelussa?
ylänuoli = 3 tai enemmän
alanuoli = 0–2
Vierailija kirjoitti:
Joskus aamulla kun herään ja katson ympärilleni ennen kuin olen ehtinyt laittaa laseja, kaikki näyttää ihmeen tarkalta. Normaalisti sumealta. Onko se kuvitelmaa, vai onko näköni oikeasti parempi joinakin aamuina? Ja jos on, mistä se johtuu?
Verensokeriarvot voivat vaikuttaa näkökykyyn samoin liian vähäinen veden juonti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verensokeriarvot voivat vaikuttaa näkökykyyn samoin liian vähäinen veden juonti.
Ai jaa, enpä tiennyt yhtään! Kiitos vastauksesta.
Se rakentaa sitä seittiä pikkuhiljaa , ensin kerros sitten toinen jne. Jokaisen seitin kuvio on erilainen. Ja kestää hämähäkin painon ts hämähäkki ei itse juutu siihen. Peräpäästä tulee ja ottaa sen muistaakseni suuhunsa ja alkaa rakentamaan
Olin työhaastattelussa ja sain paikan. Kävin allekirjoittamassa sopimuksen ja huomasin siinä lukevan "toistaiseksi voimassa oleva". Tarkoittaako se siis sitä, että mulla on vakipaikka?
Miksi jotkut tulkitsevat ujouden ylimielisyydeksi?
Ja miten ujo voi estää antamasta itsestään ylimielistä kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Olin työhaastattelussa ja sain paikan. Kävin allekirjoittamassa sopimuksen ja huomasin siinä lukevan "toistaiseksi voimassa oleva". Tarkoittaako se siis sitä, että mulla on vakipaikka?
No sitähän se tarkoittaa. Työsuhde on voimassa toistaiseksi.
Millaisen sopimuksen luulit allekirjoittavasi?
Missä tapauksessa poliisit tuovat ovelle suruviestin? Vai tapahtuuko näin vain ohjelmissa? Jos vaikka puoliso joutuu onnettomuuteen ja kuolee sairaalassa, niin laitetaanko poliisit ovelle vai tuleeko puhelu sairaalasta? Ja koskeeko tämä myös kaikkia kenen lähinomainen on sairaalan tiedoissa, kuten esim. oman isän tai äidin?
Vierailija kirjoitti:
Missä tapauksessa poliisit tuovat ovelle suruviestin? Vai tapahtuuko näin vain ohjelmissa? Jos vaikka puoliso joutuu onnettomuuteen ja kuolee sairaalassa, niin laitetaanko poliisit ovelle vai tuleeko puhelu sairaalasta? Ja koskeeko tämä myös kaikkia kenen lähinomainen on sairaalan tiedoissa, kuten esim. oman isän tai äidin?
Hyvä kysymys. Kyllä tätä tapahtuu oikeastikin, mutta en itsekään tiedä systeemiä.
Minkä ikäisenä teillä laskeutui kivekset ? Olen itse juuri täyttänyt 15 vuotta ja omat kivekset ovat yhtä kiinteät kuin pienellä vauvalla.