Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18358)

Vierailija
2921/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetäänkö missään muualla maailmassa kuin Suomessa yleisesti humalahakuista juomista sivistyneenä ja jos, missä?

Missä päin Suomea kuulet sanottavan "Kylläpä tuo Sirkka sitten on niin sivistynyt, kun vetää joka ilta lärvit"?

Itse en ole koskaan ennen kuullut tuollaista väitettä.

Vierailija
2922/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetäänkö missään muualla maailmassa kuin Suomessa yleisesti humalahakuista juomista sivistyneenä ja jos, missä?

Missä päin Suomea kuulet sanottavan "Kylläpä tuo Sirkka sitten on niin sivistynyt, kun vetää joka ilta lärvit"?

Tämän mukaan sitä ylistetään ja pidetään sosiaalisuuden merkkinä. Ja lähdekin löytyy. https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_alkoholikulttuuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tavanneet ketään, joka olisi oikeasti luullut, että ihminen menee Taivaaseen kuolemansa jälkeen? Eli siis että hän siis häviää maan pinnalta heti kuolemansa jälkeen ja on sitten kirjaimellisesti Taivaassa? Jos olette, miten on mahdollista, että hän luuli näin?

Vierailija
2924/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaako ja nylkeekö turkistarhaaja itse eläimet ja toimittaa ne jonnekin missä tehdään turkiksia, vai onko niille olemassa joku oma tappamo ja nylkemö, vähän niin kuin teurastamo, jossa homma tapahtuu?

Kaverin isä on kyllä tarhaaja, mutta en kehtaa kysyä, kun kaveri vois pitää muuten ihan pimeenä.

Vierailija
2925/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli lasku, jossa maksettava summa on jostain syystä 0.00 euroa eli lasku tuli vaikka mitään ei olisi maksettavana. Mitä tapahtuu, jos en reagoi siihen laskuun mitenkään eräpäivään mennessä? Tuleeko sitten karhukirje eli pitääkö minun nyt siis "maksaa" tuo olematon summa rahaa sinne, mistä lasku tuli ja miten yleensä on mahdollista, että verkkokaupasta tulee lasku vaikka mitään ei ole maksettavana? Voiko kyseessä olla huijauslasku jolla yritetään saada tietooni esim. tilinumeroni?

Vierailija
2926/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se oikeasti kaupan myyjän mielestä huvittavaa / ajatteleeko se jotenkin päänsä sisällä että "hahhah nythän toi osti kortsuja meneekö se panemaan" Kun ostaa jotain arkaluontoista? Itseäni nolottaa.mennä aina ostamaan rintsikoita yms.

Kaukaa haettua ehkä, mutta ei mukaan sairaanhoitajana naurata, jos jollakin on hautuneet nivustaipeet tai hiivainen alapää. Ihan peruskauraa, mitä tulee työssä välillä vastaan. Luulisi, että sama myyjillekin. Ihan tavallista, että joku ostaa kortsuja.

Vierailija
2927/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeissään oleva. kirjoitti:

Minulle tuli lasku, jossa maksettava summa on jostain syystä 0.00 euroa eli lasku tuli vaikka mitään ei olisi maksettavana. Mitä tapahtuu, jos en reagoi siihen laskuun mitenkään eräpäivään mennessä? Tuleeko sitten karhukirje eli pitääkö minun nyt siis "maksaa" tuo olematon summa rahaa sinne, mistä lasku tuli ja miten yleensä on mahdollista, että verkkokaupasta tulee lasku vaikka mitään ei ole maksettavana? Voiko kyseessä olla huijauslasku jolla yritetään saada tietooni esim. tilinumeroni?

Tilasitko puhelinmyyjältä ilmaisen shaverin, sukkia tms? Ei tarvitse reagoida siihen laskuun mitenkään. Kokemusta on.

Vierailija
2928/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku tuli siis verkkokaupasta? Oletko koskaan ostanut kyseisestä kaupasta jotain osamaksulla? Tai ostanut sieltä ylipäätään mitään?

Vierailija
2929/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku pystyy asumaan Ulvilan murhatalossa? Käsittääkseni talo on myyty murhan jälkeen, joten oletettavasti siellä asuu joku. Laskeeko talossa tehty murha talon hintaa?

Vierailija
2930/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että jos kirjoittaa jä nn ä mies niin viesti menee tarkistukseen. Minkä takia? Mitä se tarkoittaa? 

Vierailija
2931/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasku tuli siis verkkokaupasta? Oletko koskaan ostanut kyseisestä kaupasta jotain osamaksulla? Tai ostanut sieltä ylipäätään mitään?

Viestissähän sanotaan, että verkkokaupasta. Laskuun ei tarvitse reagoida, siitä pitäisi selvitä mitä ostostapahtumaa asia koskee (esim jos rekisteröitynyt asiakas, niin sitten verkkokaupan asiakassivuilta). Oletettavasti henkilö on asioinut liikkeessä ja jo maksanut ostoksensa aiemmin esim. verkkopankissa. 

Vierailija
2932/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku pystyy asumaan Ulvilan murhatalossa? Käsittääkseni talo on myyty murhan jälkeen, joten oletettavasti siellä asuu joku. Laskeeko talossa tehty murha talon hintaa?

Minkä ihmeen takia ei pystyisi? Asun maapallolla, jossa on muhattu miljoonia ihmisiä. Toivottavasti asia ei häiritse sinua.

Luultavasti osa mahdollisista ostajista on jollain tapaa taikauskoisia, sellaisia ihmisiäkin on, joten kysyntä ei välttämättä ole paras mahdollinen. Tuskin kuitenkaan paljoa hintaan vaikuttaa.

Vierailija
2933/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa tosi pitkälle lennolle. Voiko peräaukon tulpata tai liimata jollain, että ei voi käydä kakalla ? Minulla on fobia yleisiin vessoihin.

Vierailija
2934/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuote-erä hinnoiteltiin 36 prosentin katetuotolla, kun muuttuvat kustannukset olivat 15,04 e / kpl. Alennuskampanjassa tuotteen verotonta hintaa alennettiin 20 %. Mikä on toteutunut katetuottoprosentti?"

En tiedä miten tuo teidän koulussanne lasketaan, eli sisältääkö tuo 15,04 jo myyntihinnan ALV:n - sehän on muuttuva kustannus, joka pienenee kun hintaa alennetaan. Laske ALV:n osuus ja myyntikate, sitten sama alehinnalla.

Vierailija
2935/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän mukaan sitä ylistetään ja pidetään sosiaalisuuden merkkinä. Ja lähdekin löytyy. https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_alkoholikulttuuri

(Eri:) Minusta tuo ei tarkoita samaa kuin sivistyneenä pitäminen. Eikö Suomessa juomisen kulttuuri ole nimenomaan "epäsivistynyttä" eli korostuu se kännäilypuoli eikä niinkään se, että hienosti lipitetään hieman viiniä ruoan kanssa (toki sitäkin tapahtuu, mutta se ei kuulu varmaan useimman käsitykseen kulttuuristamme). Tarkoittikohan kysyjä, että ihannoidaanko humalahakuista juomista muualla maailmassa samalla tavalla kuin Suomessa?

Vierailija
2936/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Eri:) Minusta tuo ei tarkoita samaa kuin sivistyneenä pitäminen. Eikö Suomessa juomisen kulttuuri ole nimenomaan "epäsivistynyttä" eli korostuu se kännäilypuoli eikä niinkään se, että hienosti lipitetään hieman viiniä ruoan kanssa (toki sitäkin tapahtuu, mutta se ei kuulu varmaan useimman käsitykseen kulttuuristamme). Tarkoittikohan kysyjä, että ihannoidaanko humalahakuista juomista muualla maailmassa samalla tavalla kuin Suomessa?

No sitten oikea sana on tuo ihannoida.

Vierailija
2937/18358 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia ei pystyisi? Asun maapallolla, jossa on muhattu miljoonia ihmisiä. Toivottavasti asia ei häiritse sinua.

Luultavasti osa mahdollisista ostajista on jollain tapaa taikauskoisia, sellaisia ihmisiäkin on, joten kysyntä ei välttämättä ole paras mahdollinen. Tuskin kuitenkaan paljoa hintaan vaikuttaa.

En ole tuo, joka oli kysynyt tuota, mutta Ulvilan tapaus nyt on sen verran paljon saanut julkisuutta, että suhteellisen moni ei välttämättä haluaisi siinä talossa asua. Maapallolla nyt on vielä ainakin toistaiseksi pakko asua, eikä se nyt oikein ole tuohon verrattavissa.

Vierailija
2938/18358 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaa Heseltä jotain mukaan, niin pitääkö kananugettien dippipurkki ottaa itse? Oletin työntekijän laittavan kaiken mukaan, mutta kotona huomasin dippikastikkeen puuttuvan pusseista.

(Yleensä tarkistan sisällön paikan päällä, mutta nyt oli niin iso tilaus, etten viitsinyt alkaa penkoa pusseja siellä. Olisi näköjään kannattanut.)

Vierailija
2939/18358 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jope Ruonansuu on tehnyt Kauko Juhantalon ja Anneli Jäätteenmäen eroihin liittyvän laulun, ja ensimmäinen on Juice Leskisen Hauho-kappaleen sävelellä ja jälkimmäinen Arja Korisevan Enkelin silmin -kappaleen sävelellä, niin olisiko Jope siis tehnyt laulun ihan kenestä tahansa, joka olisi ollut Juhantalon tai Jäätteenmäen paikalla ja joutunut eroamaan? Kun eihän tietenkään kaikista nimistä voi saada samanlaisia kappaleita ja miten sekin sitten valitaan, millä sävelellä kappale tehdään?

Vierailija
2940/18358 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidan ripuli vahingon työpaikalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi