Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hakeeko joku oikeasti baareista seksiseuraa?

Vierailija
17.04.2025 |

Tai päätyykö baari-illan jälkeen harrastamaan seksiä jonkun kanssa? Olen ollut paljon naisten kanssa, reilusti keskivertoa enemmän kumppaneita, mutta baarista en ole koskaan etsinyt seksiseuraa tai jos olen jonkun naisen kanssa käynyt baarissa niin se on aina tarkoittanut sitä että silloin ei ole seksiä, koska seksi humalassa on per...seestä. sellainen yhden kerran väkisin nainti kun ei meinaa tulla edes millään on kaukana siitä nautinnollisesta rakastelusta, jossa molemmat saa useita orgasmeja... 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä naamalla ole kauheasti vaihtoehtoja. Selvinpäin olevat naiset kiertävät kaukaa.

Vierailija
2/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä naamalla ole kauheasti vaihtoehtoja. Selvinpäin olevat naiset kiertävät kaukaa.

Miksi aina pitää ensimmäisenä haukkua itseään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin nuorena hain, kun ei ollut poikaystävää. Pakkoko sitä on juoda liikaa? En olisi känniörveltäjää huolinut.

Vierailija
4/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitää ensimmäisenä haukkua itseään? 

Ei tämä ole haukkumista vaan realismia. Tinderissä ei tule matcheja, vaikka ei ole paidattomia kalakuvia.

Vierailija
5/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin nuorena hain, kun ei ollut poikaystävää. Pakkoko sitä on juoda liikaa? En olisi känniörveltäjää huolinut.

No kyllä mulla ainakin jo esim muutamankin jälkeen on jo että ei läheskään ole seksi sitä mitä selvinpäin... Helposti menee siihen että kerran vain ja siinä se... Ap

Vierailija
6/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jotkut hakee. Taudit leviää...

Vierailija
7/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite meen baariin viinan perässä.

Vierailija
8/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee

Vierailija
9/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Siellä käydään vain vähän seurustelemassa ja nauttimassa tuoppi tai pari.

Vierailija
10/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaripanot ovat ihan hyviä

Vierailija
11/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulla ainakin jo esim muutamankin jälkeen on jo että ei läheskään ole seksi sitä mitä selvinpäin... Helposti menee siihen että kerran vain ja siinä se... Ap

No aamulla voi syödä yhdessä aamupalaa ja ottaa uusiksi.

Vierailija
12/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perjantaiyönä löytää basrista hyvää seksiseuraa, niin sen kanssa voi vierähtää koko viikonloppu ja enemmänkin 💋

Vierailija
13/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-23 vuotiaana haettiin yhden yön juttuja ja niitä kertyi paljon. Sitten löysin tyttöystävän ja lopetin baareissa käymisen 24 vuotiaana

Vierailija
14/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aamulla voi syödä yhdessä aamupalaa ja ottaa uusiksi.

Ennemmin mä otan tinderistä jonkun naisen ja käyn sitä panemassa jonakin iltana vaikka 7 kertaa ja nautin seksistä, sekä parempi kuin on vähän jo esitietoja kumppanista. Kuin että baarista ja yritän väkisin saada yhden kerran naitua jotain josta ei erityisemmin edes pidä... Ap

Vierailija
15/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy helpommin. Naiset siellä aloitteellisia ja kertovat että haluavat vain tapailukumppanin. Ei naiset halua sitoutua mieheen vuosiksi.

Vierailija
16/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-23 vuotiaana haettiin yhden yön juttuja ja niitä kertyi paljon. Sitten löysin tyttöystävän ja lopetin baareissa käymisen 24 vuotiaana

Ihan oikein kun baareista haetaan vain seksiseuraa. Jos on suhteessa niin ei ole mitään syytä käydä baareissa.

M

Vierailija
17/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle orkkujen määrä ei ole koskaan ollut mikään nautinnon mittari. Joskus käynyt jopa niin, että parasta seksiä on ollut sellainen kerta kun et ole orkkua saanut ollenkaan.

Meitä on niin moneen lähtöön.

M43

Vierailija
18/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut, ne kerrat kun ovat johtaneet seksiin, sitä on tarjottu. M1982

Vierailija
19/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan ymmärrä tätä. Miksi pitää tuhlata rahaa baariin että saa seksiä? Kuulostaa nykyään jo vuosikymmeniä vanhalta asialta. Aina voi vaan kysyä!

Vierailija
20/21 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baaripanot ovat ihan hyviä

Missä muka siellä? Ei vessassa voi mitään tehdä ja varmaan haiseekin siellä. Oksettavaa edes ajatella siellä oksennuksen hajuisessa vessassa paneskella.