Paljonko maksaa uimalasit vahvuuksilla kivijalkaliikkeessä?
Nettiputiikeissa ei riitä vahvuudet minun tapauksessani, tyypillistä, itse silmälaseistakin saa maksaa itsensä kipeäksi, kun linsseihin otettava kaikki mahdolliset herkut ja ohennushionnat ym.
Mutta nyt tarvitsisin tulevaa kaukomatkaa ajatellen uimalasitkin vahvuuksilla, pakko saada kokea turkoosin meren vedenalaisetkin näkymät.
Kommentit (10)
Tiedän ettei tätä suositella, mutta oletko kokeillut piilolaseja?
Eräässä halpakaupassa tuntuu maksavan alle 20 euroa. Tosin se ei ole kivijalassa vaan kauppakeskuksessa. Pitäisi mennä ostamaan. En tiedä, mitä vahvuuksia saa, mutta itellä noin miinus viisi. Näin halpoja ei ole netissäkään.
Edelliset taisin ostaa vuonna 2000. Silloin kivijalkaliikkeessä maksoivat kutakuinkin saman verran. Tekisi mieli sanoa 30-35 mutta ei silloin euroja ollut.
Minä ostin sellaiset ja taisi maksaa jotain10 euroa..
Vahvuus ei ole kyllä ihan silmälasien vastine mutta näkee kuitenkin selvemmin kuin omilla silmillä..
Uinilasien linssit kun kastuu uidessa niin näkymä on sitten yhtä suttuinen kuin ilman laseja
Minä olen totaalisen sokea ilman silmälasejani ja en missään nimessä voi uida ilman mitään. Piilarit ei ole minun juttuni ja vaikka olisi niin ei niillä voi sukeltaa, olla yhtään pinnan alla ihmettelemässä koralleja, meritähtiä, kaloja, kaikkea.
Ap
Käynti optikkoliikkeessä auttaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Käynti optikkoliikkeessä auttaa asiaa.
Varmasti.
Kysynpä vain kokemuksia aiheesta, mahdollisesti vertailua.
Ap
Nissenin mainoksessa kolmet lasit yhteensä 29 eur, ja kun menet aikuisten oikeasti tekemän silmälasikaupat, niin saat yhdet lasit tuhannella viidellä sadalla eurolla.
Siskoni osti silmälasiliikkeestä. Ei saa täysin omilla vahvuuksilla, mutta lähellä omia vahvuuksia olevat. Maksoivat muistaakseni 85€. On ollut tosi tyytyväinen hankintaansa.
.