Muita jotka aina jahkailevat suihkuunmenon kanssa
Oon tehny suihkuunlähtöä nyt kolmisen tuntia taas. Rakastan suihkuraikasta oloa, mutta tää lähteminen...arggh.
Ja koska käyn suihkussa joka ilta, miettikääpä miten monta tuntia viikosta mietin vaan suihkuun lähtöä..
Kommentit (38)
Suihkuun pääsen parin tunnin aikataululla, sormien kynsien leikkaus vie pari kolme päivää. Toisaalta, en käy suihkussa joka viikko. Itse diagnosoitu masennus, toipumaan päin.
Kai tämä tästä jokupäivä?
Miten vaikeaa voi suihkussakäyminen olla? Siellä voi käydä ihan nopeasti. Vai onko aloitus joku vitsi?
Mä oon aina inhonnut pesulla käymistä. Suihkussa palelee, hampaiden pesu on tylsää. Aamuisin nukuttaa liikaa, joten käyn suihkussa iltaisin.
Kun tulen töistä kotiin, haluan ensimmäiseksi syödä koska olen nälkäinen. Lysähdän sohvalle viltin alle, syön ja asettaudun mukavasti. Lämpimästä kolosta ei tee mieli lähteä kylmään kylpyhuoneeseen riisuutumaan ja kastumaan.
Melkein joka päivä sama juttu, nytkin viivyttelen kolmatta tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeaa voi suihkussakäyminen olla? Siellä voi käydä ihan nopeasti. Vai onko aloitus joku vitsi?
Ei se "ihan nopeasti ole", kun suihkussa menee ainakin pakolla se 10-20 minuuttia". Ja siihen vielä se kuivattelu sun muut niin tunti se kaikkiaan vähintään on.
Ja vaikeaa myös täällä, nytkin 1,5 tuntia suunnitellut
-ei ap-
Vierailija kirjoitti:
Tuliko lapsuudenkodissasi aina lämmintä vettä?
Ei muuten tullu. Ja meillä oli pihasauna.
Vierailija kirjoitti:
Joo mut hiusten kuivatus on aina 1,5 h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se "ihan nopeasti ole", kun suihkussa menee ainakin pakolla se 10-20 minuuttia". Ja siihen vielä se kuivattelu sun muut niin tunti se kaikkiaan vähintään on.
-ei ap-
Melkoisen hidas kyllä olet jos siihen tunti menee. Max. vartti kaikkine vaiheineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei ap-
Miten voi mennä 10-20 minuuttia? Hiustenpesuineen ja -hoitoineenkin saa menemään viidessä minuutissa. Miksi jotkut tekevät ongelmia sinne, missä niitä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin suihkussa käyminen kestää noin 20min. Pitkien kiharien hiuksien pesu ja hoitaminen vaatii yllättävän paljon aikaa. Suihkun jälkeen vielä hiusten selvitys jne, niin kyllähän tuohon aikaa menee.
Tuttua minullekin, tosin itse en ihan noin kauaa harkitse. Ehkä 1-1,5 tuntia. Minua inhottaa käydä suihkussa koska olen hieman pullea. Tiedän, ihan typerä syy koska kukaan ei minua näe kun yksin asun.
Joo. Ja sitten suihkuun mennessä päätän aina, että viiden minuutin pikasuihku, mutta jumitan sinne suihkuun. Suihkun jälkeen ei mitenkään saisi aikaiseksi puettua, sen jälkeen ei saa aikaiseksi mennä sänkyyn.
Ja sitä suihkua ennen sitä vain istuu ja lykkää esim. lenkille lähtöä, vaikka sekin on kivaa heti kun on lähtenyt liikkeelle. Vihaan tätä:/ Ainoa tapa, millä saan tehtyä itselleni jotenkin vapaalta ja rennolta tuntuvaa aikaa on päättää etukäteen, että en tee koko iltana mitään.
Näin illalla kun käyn suihkussa niin rupeaa nukuttamaan. Mutta jos menen jo tähän aikaan nukkumaan, herään tunnin tai kahden päästä pahimman väsymyksen poistuttua, ja sitten kukun valveilla aamuun asti. Ei kätevää. Niinpä tässä jahkaan ja odotan sopivaa hetkeä.
Oonko sit ainoa, joka rakastaa suihkuun menoa? Oikeen ootan innolla hiustenpesupäiviä, kun saan pestä hiukset lempi hiustenhoitotuotteilla. :D <3 Haluan mahd, nopeasti hiukset puhtaaksi ja silkkisiksi, ei tarvii kauan jahkailla! Ja mullakin on vielä pitkät hiukset, menee pesuun ym muuhun suihkussa 20 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei ap-
Miten voi mennä 10-20 minuuttia? Hiustenpesuineen ja -hoitoineenkin saa menemään viidessä minuutissa. Miksi jotkut tekevät ongelmia sinne, missä niitä ei ole?
Minä en ymmärrä taas miten joku selviää muutamassa minuutissa jos todella pesee koko kropan päästä varpaisiin (hiukset hoitoaineineen). Siihen vielä mahdolliset sheivaukset päälle. Mahtaa tulla puhdasta jälkeä teillä parin minuutin suihkuttelijoilla..
Vierailija kirjoitti:
Tuliko lapsuudenkodissasi aina lämmintä vettä?
Ei saakutti, SIITÄKÖ tämä johtuu? Mind-fuck!
Joo saamaton olen. Tosin tapanani on lykätä muitakin asioita. Kuitenkin pääsen suihkuun vähintään kerran päivässä. Iltavuoron jälkeen menen saman tien nälkäisenä, koska syömisen jälkeen olis ihan kamalaa... ei ap
Kokeilepa apukeinoksi seuraavan kerran redtubea.