Muita jotka aina jahkailevat suihkuunmenon kanssa
Oon tehny suihkuunlähtöä nyt kolmisen tuntia taas. Rakastan suihkuraikasta oloa, mutta tää lähteminen...arggh.
Ja koska käyn suihkussa joka ilta, miettikääpä miten monta tuntia viikosta mietin vaan suihkuun lähtöä..
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ja sitten suihkuun mennessä päätän aina, että viiden minuutin pikasuihku, mutta jumitan sinne suihkuun. Suihkun jälkeen ei mitenkään saisi aikaiseksi puettua, sen jälkeen ei saa aikaiseksi mennä sänkyyn.
Ja sitä suihkua ennen sitä vain istuu ja lykkää esim. lenkille lähtöä, vaikka sekin on kivaa heti kun on lähtenyt liikkeelle. Vihaan tätä:/ Ainoa tapa, millä saan tehtyä itselleni jotenkin vapaalta ja rennolta tuntuvaa aikaa on päättää etukäteen, että en tee koko iltana mitään.
Voi jeesus että te naiset olette saamattomia. Kyllä armeija tekisi teillekin ihan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeaa voi suihkussakäyminen olla? Siellä voi käydä ihan nopeasti. Vai onko aloitus joku vitsi?
Ei se "ihan nopeasti ole", kun suihkussa menee ainakin pakolla se 10-20 minuuttia". Ja siihen vielä se kuivattelu sun muut niin tunti se kaikkiaan vähintään on.
Ja vaikeaa myös täällä, nytkin 1,5 tuntia suunnitellut
-ei ap-
Että mitä? Max 5 min riisumisineen ja pukemisineen. Ei siä suihkus asua tarvihe.
Mä teen niin. Tosin mulla ei aina mene kauaa aikaa, mutta mun pitää päättää aina että milloin menen. Tyyliin 20. 00. Jos kello on 19.45,niin ei silloin voi vielä mennä, kun ei ole sen aika. Paitsi jos on kiire. Joka päivä aika voi olla eri, ja aamuisin saattaa kestää tunteja että pääsen suihkuun jos tilanne sen sallii. Tiedän, se on vähän erikoista 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeaa voi suihkussakäyminen olla? Siellä voi käydä ihan nopeasti. Vai onko aloitus joku vitsi?
Ei se "ihan nopeasti ole", kun suihkussa menee ainakin pakolla se 10-20 minuuttia". Ja siihen vielä se kuivattelu sun muut niin tunti se kaikkiaan vähintään on.
-ei ap-
Miten voi mennä 10-20 minuuttia? Hiustenpesuineen ja -hoitoineenkin saa menemään viidessä minuutissa. Miksi jotkut tekevät ongelmia sinne, missä niitä ei ole?
Minä en ymmärrä taas miten joku selviää muutamassa minuutissa jos todella pesee koko kropan päästä varpaisiin (hiukset hoitoaineineen). Siihen vielä mahdolliset sheivaukset päälle. Mahtaa tulla puhdasta jälkeä teillä parin minuutin suihkuttelijoilla..
Max viisi minuuttia kainalon sheivauksineen. Iholle tekee hyvää, ettei sitä joka päivä hinkkaa mahdottomasti. Tukan pesen minimissään kolmen päivän välein, riippuu onko kiinni vai auki.
Jalat sheivaillaan kesällä useammin tietty, talvella riittää pari kertaa viikossa.
Kastelu, pesunesteellä pesee kriittiset paikat, kainalot, tissit, niskan ja korvat ja varpaan. Kerran viikossa sitten saunassa hinkkaa koko kropan. Ei ne käsivarret ja sääret mistään siistissä sisätyössä likaannu, turhaan vaan kuivuu.
Ja ihan puhdas ja raikas olen :D
En käy joka päivä suihkussa (kuiva iho), mutta silloin on pakko pestä naama ja kainalot erikseen. Se se vasta työläältä tuntuukin.
Yritän jaksaa tehdä tämän välittömästi kotiin tultuan, ettei enää illalla väsyneenä tarvitse. Tosin hampaat pitää pestä silti vasta myöhemmin, siinäkin kestää aikansa ennen kuin saan asian hoidettua pois päiväjärjestyksestä. Nukkumaan kun en kuitenkaan halua likaisena mennä, niin sitten tuskailen joka päivä tämän peseytymisasian kanssa.
Ja kyllä, olen käynyt armeijan kymmenisen vuotta sitten :D
Kotona yksin asuessa se nyt vaan on täysin eri asia, kukaan ei siellä käske ja velvoita tekemään asioita tiettyyn aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina inhonnut pesulla käymistä. Suihkussa palelee, hampaiden pesu on tylsää. Aamuisin nukuttaa liikaa, joten käyn suihkussa iltaisin.
Kun tulen töistä kotiin, haluan ensimmäiseksi syödä koska olen nälkäinen. Lysähdän sohvalle viltin alle, syön ja asettaudun mukavasti. Lämpimästä kolosta ei tee mieli lähteä kylmään kylpyhuoneeseen riisuutumaan ja kastumaan.
Melkein joka päivä sama juttu, nytkin viivyttelen kolmatta tuntia.
Tämä. Niin tämä. Suihku ei ole kiva, kun siellä kastuu. Ja talvella sitten jälkikäteen kuivaa ja kutiaa selkä. Tiedän, voisi käyttää jotain voidetta mutta kun sekin inhottaa, tuntuu ettei se lähde käsistä millään :D
Tätä ongelmaa en voi ymmärtää. Miten on mahdollista tehdä suihkuun menosta ongelma? Viisi minuuttia ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ongelmaa en voi ymmärtää. Miten on mahdollista tehdä suihkuun menosta ongelma? Viisi minuuttia ja sillä selvä.
Se suihkuunMENO onkin se ongelma, ei siellä suihkussa oleminen. Itsekin käyn suihkussa viidessä minuutissa koska joka päivä käyn eikä likaa kerkee kertyä, mutta se lähteminen tuntuu pahalta..Argghh.
-ap
En siis olekaan ainoa! Nytkin olen vetkutellut suihkuun lähtemisen kanssa. Hoksasin, että minun täytyy tulla ensin tänne AV:lle :)
Mulla oli pitkään hoitamattomana kilpirauhasen vajaatoiminta. Kun muut heilu t-paidat päällä sisällä talvella, mulla oli villaa päästä varpaisiin ja silti oli kylmä. Kesällä taas mä likosin hiessä kun muut oli ihan normaalisti. Eli lämmönsäätely ei mulla toiminut lainkaan. Siihen sitten vielä talviaikaan se suihku, ai jeesus että suorastaan vitutti mennä pesulle! Suihkussaolo oli ihan kivaa eikä sieltä olis halunnut tulla pois, koska suihkussa oli ihanan lämmin kun laittoi hanan tulikuumalle. Sitten kun sieltä joutui poistumaan, iski niin tautinen vilu että järki meinas lähteä. Nopea kuivaus, tukka turbaaniin, villakerrasto päälle, sohvalle kolmen villapeiton alle ja tärisin niin että hampaat kalisi. Tätä joka helvetin työpäivän ilta. Kyllä tuli eräitäkin kertoja jahkailtua suihkuunmenon kanssa.
Hauska ketju. Joku jahkailee suihkuunmenon kanssa kolme tuntia ja vielä usein.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina inhonnut pesulla käymistä. Suihkussa palelee, hampaiden pesu on tylsää. Aamuisin nukuttaa liikaa, joten käyn suihkussa iltaisin.
Kun tulen töistä kotiin, haluan ensimmäiseksi syödä koska olen nälkäinen. Lysähdän sohvalle viltin alle, syön ja asettaudun mukavasti. Lämpimästä kolosta ei tee mieli lähteä kylmään kylpyhuoneeseen riisuutumaan ja kastumaan.
Melkein joka päivä sama juttu, nytkin viivyttelen kolmatta tuntia.
Ihan kuin minä!
Tulis äkkiä mielee että masis uupumus,kun normaalia asiaa jää suunnittelee, menee kohta mahd . paripäivääki ku ei saakkaa enää aikaseks, sit. Viikko, pari...ennenku huomaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei ap-
Itselläni on myös vaikeuksia päästä suihkuun, mutta en sentään saa siellä noin kauan aikaa menemään. 5min on se normaaliaika. Max ehdottomasti 10min, mutta todella harvoin. Kellä riittää rahat hurjiin vesilaskuihin, jos suihkussa seistään päivittäin parikymnentä minuuttia?
Ihanaa, että on näköjään muitakin, jotka vaiheilevat suihkuun menoa tunteja 😂 Tänäänkin ajattelin hoitaa suihkun heti kotiin tultua, viideltä. Meni sitten taas vetkutteluksi ja nyt nukuttaa ihanasti, jos menen suihkuun piristyn ja yöunet jää taas vähiin. Lisäksi hiukset ovat puhtaat, joten nyt teen vain täsmäpesut ja menen suihkuun vasta huomenna. Hampaidenpesu on myös jotain, joka tuntuu vaativan tunrtien ankaraa pohtimista, vaikka on parin minuutin homma!😕
En halua mennä, koska silloin joudun katsomaan alastonta itseäni peilistä. Ennemmin hiki ja lika kuin uusi osuma itsetuntoon.
Meilläkään ei tullut. Tai siis puilla piti lämmittää aina, ja usein piti käydä kylmässä suihkussa.
Jahkailen siis aina suihkuun menoa.