Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät näköjään halua olla kavereitani

28.06.2017 |

Tulen hyvin juttuun miesten kanssa ja vietän mielelläni aikaa miesseurassa, koska miesten jutut on mielestäni hauskoja. Viime aikoina olen kuitenkin törmännyt todella kummalliseen ilmiöön, "kaverini" lopettavat yhteydenpidon kuin seinään. Näin on käynyt jo useamman kerran. Viimeisimpänä uusi työkaverini, jonka kanssa juttelimme joka päivä kahvitauolla yms. Kun kerroin hänelle, että olen perheellinen ihminen, niin hän lopetti kokonaan kahvilla käymisen. Aiemmin hän tervehti iloisena, kun näimme käytävällä, nyt hän ei suunnilleen katso minuun päinkään. En ymmärrä. Oletin, että hän piti itsestään selvänä, että olen naimisissa kun ikää on jo sen verran ja lisäksi sormukset sormessa. Itse hän on useinkin puhunut perheestään, joten perhe on hänellekin. Mikä ihme häntä vaivaa? Hän oli mielestäni tosi kivaa kahviseuraa ja nyt tuntuu kurjalta menettää hyvä juttukaveri.
Vielä enemmän ymmälläni olen siitä, että tämä ei ole ensimmäinen kerta, sillä jokunen aika sitten pitkäaikainen miespuolinen kaverini katkaisi yhtäkkiä yhteydenpidon kun seinään.. Tuntuu kurjalta tämmöinen, onko muilla kokemusta vastaavasta? Kohta en uskalla enää edes tutustua uusiin ihmisiin, jos sama kaava toistuukin taas, että aluksi minun seurastani tykätään ja yhtäkkiä ei enää todellakaan tykätä..

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerrataan vielä tilanteet, joissa mies voi olla naisen kanssa pelkkä ystävä ilman taka-ajatuksia:

1) mies pitää naista rumana

2) miehellä on jo parempi nainen

3) mies on homo

4) mies on aseksuaali

Hyvä tietää, että meihin miehiin suhtadutaan yksilöinä, eikä vain vain sukupuolen edustajina. 

Vierailija
22/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hengaisin naisen kanssa jos seksiä ei ole tiedossa?

Jotkut pitävät katsos meitä naisiakin ihmisinä,joiden kanssa voi olla rakkautta, kaveruutta, romanssia, eripuraa, huumoria, ihan mitä vaan auringon alle mahtuu. Kas, ei sen kummempaa, Eskoseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerrataan vielä tilanteet, joissa mies voi olla naisen kanssa pelkkä ystävä ilman taka-ajatuksia:

3) mies on homo

4) mies on aseksuaali

Hyvä tietää, että meihin miehiin suhtadutaan yksilöinä, eikä vain vain sukupuolen edustajina. 

Sekä että, pääasiassa suhtaudutaan käytöksenne perusteella, johon lähes 99% sopii noi kohdat. Tietysti tässä on varmaan nyt joku poikkeuksellisen uniikki yksilö, joka ei missään tapauksessa kuulu mihinkään sisäpiireihin saati himoitse parikymppisiä tyttöjä, vaikka itse olisi lähemmäs 100 v.. eiku..

Vierailija
24/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3) mies on homo

4) mies on aseksuaali

😂

Näinhän se taitaa olla. Miesvaltaisella työpaikalla on vähän haastavaa olla sosiaalisena hyvännäköisenä naisena.

Vierailija
25/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet arvottavat kaikki naiset sen mukaan ovatko he saatavilla ja seksuaalisesti haluttavia.

Esim englanniksi mies kuin mies on herra = mister, kun taas nainen määritellään naimastatuksensa kautta eli neiti = miss tai rouva = mrs.

Tästä pitäisi todellakin jo luopua ja vielä pätee kaikkeen viralliseen liikekirjanpitoonkin.

Vierailija
26/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla, että miehet haluaa kavereidensa kanssa jutella kaljasta ja jääkiekosta, minua taas naisena ei ne kiinnosta.

Saatan myös juoruilla tai puhua muista ihmisistä, sekään ei varmaan kiinnosta miehiä.

Haluaisin sellaisen Aamulypsy-asetelman, jossa minä olisin Anni ja mun kaverimiehet vaan naurattais mua. Tosin tää voi olla miehelle vähän rasittavaa, en tiedä :)

Tässä muutama ajatus miksi miehet ovat hylänneet mut.

Vierailija
27/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ongelmani on, että miehet nimenomaan haluaa olla vain kaveri. Se on tietysti vain tekosyy sille ettei kiinnosta. Mulla on aina ollut tämä. Olen sinkku ja haluan miehen enkä mitään kaveria. En halua enää kaveerata heidän kanssaan vaikka tosiaan miesten seurassa voi joskus olla hauskemmat ja rennommat jutut. Kyse ei ole ukkomiehistä, heistä en ole kiinnostunut. Olen saanut kuulla mm. että minun kanssa on kiva keskustella, ole reilu tms. paskaa. En ole ylipainoinen, en ruma, olen ihan tavallinen ok- näköinen.

Sitten ihmetellään miksi minulla ei ole perhettä. Sitä olen itsekin ihmetellyt. En ole myöskään mikään epätoivoinen takertuja, jos huomaan ettei kiinnosta, liukenen nopeasti.

Mulla on sama ongelma. Joka ikinen mies jolle olen aloitteen tehnyt on halunnut olla vain kaveri. Mies taas on tehnyt mulle aloitteen tasan kerran ja hän oli varattu eli ei kiitos.

Sitten vieressä kaverit voivottelee kun taas Mikko, Ville ja Janne laittoivat viestiä, Matti, Uolevi ja Kai halusivat panna, ja Erkki, Rami ja Sami haluavat taas kahville... o.O

Ikisinkku N35

Vierailija
28/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Miehet eivät halua olla kavereitani, vaikka ovat sanoneet, että olen hauska ja kanssani on tosi kiva jutella.

Yhtäkkiä eivät vain halua nähdä enää ikinä, tulee tosi surullinen olo.

Perheellinen nainen siis olen.

Ihanaa kuulla, etten ole yksin tämän ongelman kanssa. Olen aivan ihmeissäni. Enpä taida enää edes yrittää tutustua keneenkään mieheen, kun siitä saa lopulta vaan pahan mielen.

Olen myös miettinyt näin joskus, mutta tuntuu että joko sattumoisin tapaan elämässäni enemmän miehiä tai sitten useimmin synkkaa paremmin miesten kanssa. Alkaa kuitenkin käydä raskaaksi käsitellä niitä ihastumiskuvioita ja sitten yrittää olla kaveri, vaikkei siitä oikein mitään tule.

Vierailija
29/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hengaisin naisen kanssa jos seksiä ei ole tiedossa?

Oletko kenties rajoittunut jos et muita syitä osaa nähdä? Ikinä et ole hyviä keskusteluja käynyt naisen kanssa tai pitänyt hauskaa ilman seksiä?

Vierailija
30/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla, että miehet haluaa kavereidensa kanssa jutella kaljasta ja jääkiekosta, minua taas naisena ei ne kiinnosta.

Saatan myös juoruilla tai puhua muista ihmisistä, sekään ei varmaan kiinnosta miehiä.

Haluaisin sellaisen Aamulypsy-asetelman, jossa minä olisin Anni ja mun kaverimiehet vaan naurattais mua. Tosin tää voi olla miehelle vähän rasittavaa, en tiedä :)

Tässä muutama ajatus miksi miehet ovat hylänneet mut.

Itse tykkään puhua lätkästä ja kaljasta ja nämä miehet ovatkin aina nauraneet jutuilleni, kuten minäkin heidän. Mun mielestä meillä on ollut tosi hauskaa yhdessä ja kaipaan näitä kaikkia kolmea kaveruutta. En voi vaan uskoa, että miehet oikeasti ajattelisivat kavereidensa panemista. Moni mies on joskus kehunut ulkonäköäni, mutta nämä kaverit eivät koskaan. Yksi hyvä (entinen) kaverini kehui aina muita naisia töissä oikein kovaan ääneen, mutta minun ulkonäköäni ei koskaan.

Ap

Vierailija
31/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Miehet eivät halua olla kavereitani, vaikka ovat sanoneet, että olen hauska ja kanssani on tosi kiva jutella.

Ihanaa kuulla, etten ole yksin tämän ongelman kanssa. Olen aivan ihmeissäni. Enpä taida enää edes yrittää tutustua keneenkään mieheen, kun siitä saa lopulta vaan pahan mielen.

Olen myös miettinyt näin joskus, mutta tuntuu että joko sattumoisin tapaan elämässäni enemmän miehiä tai sitten useimmin synkkaa paremmin miesten kanssa. Alkaa kuitenkin käydä raskaaksi käsitellä niitä ihastumiskuvioita ja sitten yrittää olla kaveri, vaikkei siitä oikein mitään tule.

Aivan sama juttu mullakin. Tutustun aina automaattisesti vaan helpommin miehiin ja viihdyn niiden hauskassa seurassa.

Ap

Vierailija
32/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se synkkaaminen saattaa olla yksipuolista. Kaverimies esittää kiinnostunutta ja mielistelee että pääsisi panemaan. Jos seksiä ei ole tiedossa niin esitys loppuu.

Vierailija
33/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehellä on joku muu nainen, hän haluaa lopettaa flirtilliset kaverisuhteet, jotta uusi nainen ei vaan lemppaa kun ajattelee miehen pyörittävän useaa. Sillä ei ole periaatteessa väliä mitä olette tai ette ole, mies ei halua joutua asemaan, jossa menettää nykyisen seksinsä - kaveruudella ei paljon ole arvoa kun on tosi kyseessä.

Vierailija
34/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehellä on joku muu nainen, hän haluaa lopettaa flirtilliset kaverisuhteet, jotta uusi nainen ei vaan lemppaa kun ajattelee miehen pyörittävän useaa. Sillä ei ole periaatteessa väliä mitä olette tai ette ole, mies ei halua joutua asemaan, jossa menettää nykyisen seksinsä - kaveruudella ei paljon ole arvoa kun on tosi kyseessä.

Näillä miehillä on aina ollut vaimot ja perheet kotona. Ja kaveruutemme on toiminut niin kauan kunhan minä en ole puhunut omasta perheestäni. Yhden entisen kaverini kanssa lopetin sitten perheestäni puhumisen, kun se selvästi ärsytti häntä ja hän lopetti ensin omastaan. Jutut alkoivat käydä lopulta välillä vähän vähiin, ku ei voinut puhua mitä oli tehnyt viikonloppuna tai lomalla (perheensä kanssa).. keskustelut alkoivat olla tällaisia:

"Mitä teit viikonloppuna?"

"Olin mökillä."

"Ai jaa. Yksin vai?"

"Perheen kanssa."

"Aha."

Ja syvä hiljaisuus..

Ap

Vierailija
35/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla illuusio saatavuudesta, kun se lopulta särkyy, liukenee mies sitten pysyvästi?

Vierailija
36/61 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla illuusio saatavuudesta, kun se lopulta särkyy, liukenee mies sitten pysyvästi?

Illuusio saatavuudesta. Hyvin sanottu. Kiinnostaa vain se jännite, ei ihminen naisen kehon sisällä. Surullista.

Vierailija
37/61 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama juttu mullakin. Tutustun aina automaattisesti vaan helpommin miehiin ja viihdyn niiden hauskassa seurassa.

Ap

Miehet teeskentelevät olevansa hauskaa seuraa saadakseen seksiä. Jotkut saattavat aidosti ollakin hauskoja, mutta todnäk seksiä hekin vain haluavat.

Vierailija
38/61 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illuusio saatavuudesta. Hyvin sanottu. Kiinnostaa vain se jännite, ei ihminen naisen kehon sisällä. Surullista.

Tästä syystä huvittaa joidenkin "jätkämäisten hyvä jätkä" -naisten denialistinen messuaminen kuinka he tulevat niin paljon paremmin juttuun miesten kanssa ja nainen on naiselle susi jaadijaa. 

Kaikki miehen toiminta nyt vaan pohjautuu ja tähtää seksin saamiseen. Surullista tosiaan miten yksinkertaisia ja yksioikoisia jotkut ovat, mutta toisaalta eivätpä ole monimutkaisia olentoja miehet.

Vierailija
39/61 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä miehillä on aina ollut vaimot ja perheet kotona. Ja kaveruutemme on toiminut niin kauan kunhan minä en ole puhunut omasta perheestäni. Yhden entisen kaverini kanssa lopetin sitten perheestäni puhumisen, kun se selvästi ärsytti häntä ja hän lopetti ensin omastaan. Jutut alkoivat käydä lopulta välillä vähän vähiin, ku ei voinut puhua mitä oli tehnyt viikonloppuna tai lomalla (perheensä kanssa).. keskustelut alkoivat olla tällaisia:

"Mitä teit viikonloppuna?"

"Olin mökillä."

"Ai jaa. Yksin vai?"

"Perheen kanssa."

"Aha."

Ja syvä hiljaisuus..

Ap

???

Vierailija
40/61 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkenöivää, supliikkia, vau mikä sosiaalipörrääjä seuramies.. tai hetkinen.. ehkei sittenkään..

Seksin etsimiseen ja vonkaamiseen menee miehillä kaikki aika ja energia, joten melko tylsiä ja tyhjäpäisiä usein ovat ja sosiaalisesti kertakaikkisen kömpelöitä. Pahimmillaan katkeroituvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi