Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät näköjään halua olla kavereitani

28.06.2017 |

Tulen hyvin juttuun miesten kanssa ja vietän mielelläni aikaa miesseurassa, koska miesten jutut on mielestäni hauskoja. Viime aikoina olen kuitenkin törmännyt todella kummalliseen ilmiöön, "kaverini" lopettavat yhteydenpidon kuin seinään. Näin on käynyt jo useamman kerran. Viimeisimpänä uusi työkaverini, jonka kanssa juttelimme joka päivä kahvitauolla yms. Kun kerroin hänelle, että olen perheellinen ihminen, niin hän lopetti kokonaan kahvilla käymisen. Aiemmin hän tervehti iloisena, kun näimme käytävällä, nyt hän ei suunnilleen katso minuun päinkään. En ymmärrä. Oletin, että hän piti itsestään selvänä, että olen naimisissa kun ikää on jo sen verran ja lisäksi sormukset sormessa. Itse hän on useinkin puhunut perheestään, joten perhe on hänellekin. Mikä ihme häntä vaivaa? Hän oli mielestäni tosi kivaa kahviseuraa ja nyt tuntuu kurjalta menettää hyvä juttukaveri.
Vielä enemmän ymmälläni olen siitä, että tämä ei ole ensimmäinen kerta, sillä jokunen aika sitten pitkäaikainen miespuolinen kaverini katkaisi yhtäkkiä yhteydenpidon kun seinään.. Tuntuu kurjalta tämmöinen, onko muilla kokemusta vastaavasta? Kohta en uskalla enää edes tutustua uusiin ihmisiin, jos sama kaava toistuukin taas, että aluksi minun seurastani tykätään ja yhtäkkiä ei enää todellakaan tykätä..

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi horo tuttavani joka on tälläinen miesten ''kaveri''. Aina on ihmeissään kuin joku kaveri mies  ihastuu häneen

Vierailija
2/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät osaa olla vain ystäviä naisen kanssa vaan on aina taka-ajayuksia. Toisinpäin onnistuu hyvin ja siksi tätä on vaikea tajuta naisena. Mullakin on ollut aina miespuolisia ystäviä ja viimeistään parin vupden päästä on käynyt ilmi, että ne alkavat yrittää kuitenkin ja kun ei onnistu, niin ystävyys loppuu. Mä en ole ikinä nähnyt niitä kuin vain ystävinä eli tulee huijattu olo siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taka-ajatuksia. Kaavaili sua säätönä.

Itsellä on kanssa muutama mies kieltäytynyt kaveruudesta koska a) hänellä oli tunteita, b) mulla oli tunteita (olisin silti voinut olla ystävä, olen parin exänkin kanssa, joskus käydään tuopposella), c) molemmilla oli tunteita (edelleen, olisin voinut olla "vain" ystävä), d) olen nainen. Tämä miestyyppi on pahin. "Kaikki kaverini ovat miehiä." Eli koska olen nainen, en kelpaa kaveriksi? Nytkö mies sen vasta huomasi?

Periaatteessa vain yksi syy: mies ajattelee munallaan. Ei luota siihen, ettei kävis kimppuun kuin sika limppuun heikolla hetkellä.

Vierailija
4/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko satavarma että mykkäkoulu alkoi juuri siitä/siksi kun sanoit olevasi naimisissa.

Jospa olet mennyt möläyttämään jotain joka on loukannut heitä, tai vastaavaa.

Vierailija
5/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Miehet eivät halua olla kavereitani, vaikka ovat sanoneet, että olen hauska ja kanssani on tosi kiva jutella.

Yhtäkkiä eivät vain halua nähdä enää ikinä, tulee tosi surullinen olo.

Perheellinen nainen siis olen.

Vierailija
6/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea kuvitella, että nämä kaikki kolme "kaveri"miestä olisivat olleet muhun ihastuneita. Mutta vaikka olisivatkin olleet, niin miksi sitten katkaista yhteydenpito? Tämä uusi työkaverinikin vaikutti silloin pirteämmältä kun oli aina juttuseuraa kahvilla. Nyt hän vaan istuu huoneessaan koko päivän. Itse ainakin kaipaan niitä hauskoja juttuja. En ymmärrä yhtään miksi ei sitten voisi olla kaveri, jos on jotain tunteita toista kohtaan? Parempi olla näkemättä vai ja odottaa, että tunteet kuolee? Aiemmin hän mm. myös käytti (työ)viesteissä hymiöitä, nyt jos hän edes pakosta vastaa johonkin työasiaan, niin viestit ovat tosi virallisia. Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä?

Ap

Vierailija
7/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Miehet eivät halua olla kavereitani, vaikka ovat sanoneet, että olen hauska ja kanssani on tosi kiva jutella.

Yhtäkkiä eivät vain halua nähdä enää ikinä, tulee tosi surullinen olo.

Perheellinen nainen siis olen.

Ihanaa kuulla, etten ole yksin tämän ongelman kanssa. Olen aivan ihmeissäni. Enpä taida enää edes yrittää tutustua keneenkään mieheen, kun siitä saa lopulta vaan pahan mielen.

Olen varma, että en ole loukannut häntä mitenkään muuten. Mainitsin, että olemme menossa mieheni kanssa kahdestaan Tallinnaan ja tämän jälkeen mies katsoi minua jäätävästi ja on vältellyt minua siitä saakka. Itse hän on kuitenkin aina välillä puhunut vaimostaan, joten en ymmärrä yhtään hänen ajatusmaailmaansa. En myöskään ymmärrä sitä, että miksi minun kanssani ei voisi olla kaveri, vaikka jotain tunteita olisikin. Itse olen kerran ihastunut kaveriini ja tällöin halusin olla hänen seurassaan kaverina niin paljon kun mahdollista.

Ap

Vierailija
8/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrataan vielä tilanteet, joissa mies voi olla naisen kanssa pelkkä ystävä ilman taka-ajatuksia:

1) mies pitää naista rumana

2) miehellä on jo parempi nainen

3) mies on homo

4) mies on aseksuaali

Vierailija
9/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä kaveruuteen naisten kanssa kuuluu seksi, ja jollet ymmärrä antaa, ei sinusta ole kaveriksi eikä edes "kaveriksi". 

Vierailija
10/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli taka-ajatuksia. Kaavaili sua säätönä.

Itsellä on kanssa muutama mies kieltäytynyt kaveruudesta koska a) hänellä oli tunteita, b) mulla oli tunteita (olisin silti voinut olla ystävä, olen parin exänkin kanssa, joskus käydään tuopposella), c) molemmilla oli tunteita (edelleen, olisin voinut olla "vain" ystävä), d) olen nainen. Tämä miestyyppi on pahin. "Kaikki kaverini ovat miehiä." Eli koska olen nainen, en kelpaa kaveriksi? Nytkö mies sen vasta huomasi?

Periaatteessa vain yksi syy: mies ajattelee munallaan. Ei luota siihen, ettei kävis kimppuun kuin sika limppuun heikolla hetkellä.

Miehenä voin ikävä kyllä vahvistaa tämän. Mulla on muutama tuttavanainen, hauskoja, fiksuja (etenkin yksi niistä), kauniita, SEKSIKKÄITÄ... Sitten he haluaisivat olla ystäviä ja tavata kavereina. Juu. Olen varattu, ja silti mua panettaisi heidän läheisyydessä. Nainen viattomana haluaa halata "ystävää", ja ystävämies vain pelkää, että alkaa seistä, kun rinnat painuu vasten ja käsi hivelee niskaa. Se olis molemmille aika noloa, jos erektio nousisi vain "kaverilla". Sivuhali nyt menee vielä jotenkin, mutta siinäkin on seisokin vaara. Tosin sillon se ei pökkää naista mihinkään.

Ei voi mitään. Jos en tunne mitään vetoa naiseen, voidaan olla rennosti kavereita. Muuten kaljalle meno viehättävän "kaverin" kanssa johtaisi auttamatta kiellettyihin ajatuksiin ja haluihin. Eikä niitä voi oikein peittää muuten kuin ottamalla etäisyyttä.

Nainen ei tätä tietenkään ymmärrä.

Vierailija
11/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko satavarma että mykkäkoulu alkoi juuri siitä/siksi kun sanoit olevasi naimisissa.

Jospa olet mennyt möläyttämään jotain joka on loukannut heitä, tai vastaavaa.

En ole ap, mutta olen varma hänen puolestaan, ilmiö on niin tunnistettava. Ei miesihminen välttämättä osaa päätellä esim. kihlasormuksesta mitään, vaikka sitä viuhtoisi ilmassa, mutta otapa puheeksi tulevat häät, niin heppu mykistyy ja katoaa. Myös raskausmahalla tai vauvalla vaunuissa on arvoa karkottimena.

Vierailija
12/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerrataan vielä tilanteet, joissa mies voi olla naisen kanssa pelkkä ystävä ilman taka-ajatuksia:

3) mies on homo

4) mies on aseksuaali

Tämä ei päde edes. Kyllä mies voi haluta nussia huonompaa naista vaihtelun vuoksi.

Vierailija
13/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3) mies on homo

4) mies on aseksuaali

Kohdat 1 ja 2 eivät pääsääntöisesti päde. Reikä se on rumallakin ja ainahan vaihtelukin virkistää.

Vierailija
14/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ette eläisi kroonisessa puutteessa ja saisitte seksiä niin paljon kuin haluaisitte (yhteiskunnan pitäisi toki ensin muuttua sellaiseksi, joka sallisi seksuaalisesti aktiiviset naiset puuttumatta ja paheksumatta), niin voisitteko tässä tapauksessa platonisesti ystävystyä naisten kanssa, ajattelematta aina, että miten saisin häneltäkin seksiä ja haluanko edes, no tottakai.. 

Vierailija
15/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä kaveruuteen naisten kanssa kuuluu seksi, ja jollet ymmärrä antaa, ei sinusta ole kaveriksi eikä edes "kaveriksi". 

En silti vaan ymmärrä. Kun kukaan näistä katoamistempun tehneistä ei ole ehdottanut minulle mitään eikä myöskään sanonut olevansa ihastunut.

Eikö miehiä todellakaan sitten harmita pistää välejä poikki sellaiseen ihmiseen kenen seurassa viihtyy tai koneen on ihastunut?

Ap

Vierailija
16/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita pätkääkään, kaikki miehinen toiminta tähtää joko suoraan tai epäsuoraan seksin saantiin. Kohteella ei niin väliä.

Vierailija
17/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin jutella ja sanailla naisten kanssa, ihan hauskaakin joskus, mutta ainoat tosiystävää ovat kaikki miehiä. Ei naisen kanssa voi olla ystävä koska väkisinkin seksi tulee mieleen.

Vierailija
18/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ongelmani on, että miehet nimenomaan haluaa olla vain kaveri. Se on tietysti vain tekosyy sille ettei kiinnosta. Mulla on aina ollut tämä. Olen sinkku ja haluan miehen enkä mitään kaveria. En halua enää kaveerata heidän kanssaan vaikka tosiaan miesten seurassa voi joskus olla hauskemmat ja rennommat jutut. Kyse ei ole ukkomiehistä, heistä en ole kiinnostunut. Olen saanut kuulla mm. että minun kanssa on kiva keskustella, ole reilu tms. paskaa. En ole ylipainoinen, en ruma, olen ihan tavallinen ok- näköinen.

Sitten ihmetellään miksi minulla ei ole perhettä. Sitä olen itsekin ihmetellyt. En ole myöskään mikään epätoivoinen takertuja, jos huomaan ettei kiinnosta, liukenen nopeasti.

Vierailija
19/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hengaisin naisen kanssa jos seksiä ei ole tiedossa?

Vierailija
20/61 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät aluksi viestejä että voisi lohjeta, mutta miehet tajuavat sitten että kuitenkin ei. Miksi kaveerata enempää? Senhän tietää että esim vaimo ei tuosta tykkää ja huhut alkaa muutenkin kiertää nopeasti jos vaikka kahvitellaan yhdessä => nothing but trouble

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan