Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpesit teininä vanhemmissasi? (ei ilkeämielinen ketju, jaetaan muistoja)

Vierailija
28.06.2017 |

Itse hävetti se kun äitini kutsui hedelmiä nimityksellä "fruittari" ja se kun vatsakas isäni kulki kotona kalsareissa kavereiden aikana.

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkikäteen mua hävettää lapsuudenperheeni epäterveelliset elintavat. Oltiin kaikki enemmän tai vähemmän ylipainoisia ja meillä olikin aina mehua, sitä juotiin päivittäin litratolkulla, ja äiti paistoi lettuja. Meillä oli aina lettuja iso pino. Muistan kun kavereilla syötiin aamupalaksi puuroa ja meillä mehua ja lettuja. Mietin, mitäköhän kavereiden vanhemmat ovat meidän perheestä ajatelleet, kun kaverit tietenkin ovat selittäneet, mitä olivat meillä syöneet ja juoneet.

Vierailija
162/164 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin lapsena ja nuorena sitä, kun meillä ei juuri koskaan ollut mitään valmismehuja, herkkujugurtteja tai paahtoleipää, vaan aina koulun reissuille piti pakata ne kuivat ja kovat ruisleivät ja itsetehty mehu. Hävetti myös tarjota kavereille kotona mitään, kun meillä ei ollut mitään "cooleja" ruokia. Jälkeenpäin oon ollut vanhemmilleni tosi kiitollinen siitä, että ei lapsena syöty paljon mitään valmisruokia tai muutakaan epäterveellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin siisteysintoilu. Meillä ei saanut yhtäkään tavaraa jättää väärään paikkaan tai levälleen, ruuat ja juomat kuuluivat vain keittiön pöydän ääreen ja lisäksi äiti kulki jatkuvasti ympäriinsä pölyrätti kädessään. Imuri ja moppi olivat myös käytössä varmaan päivittäin. Kaverit välillä kysyivät, miksi meillä siivotaan koko ajan. Hävetti.

Vierailija
164/164 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on nyt vanhemman muuttunut samanlaiseksi kuin omat vanhemmat? 👍🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi