Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä Subwayssa, täällä voit kysyä mitä vaan työstäni :)

Vierailija
26.06.2017 |

Ihan aluksi, olen 18-vuotias, vietän välivuotta lukion jälkeen, työni on ihan mukavaa. En kerro tarkasti missä Subissa olen, mutta pääkaupunkiseudulla yhdessä onneksi ei liian vilkkaassa paikassa. Vastaan parhaani mukaan kysymyksiin :)

Kommentit (235)

Vierailija
81/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miksi Steak&Cheese subiin yritetään aina laittaa vajaa "mitallinen" sitä lihaa? Miksi ette vastaa mitään kun asiakas kysyy miksei lihaa laiteta oikeaa määrää?

- miksi kasvistiskillä asiakkaan "ei tomaattia kiitos" tai "kaikki, mutta ei tomaattia, kiitos" ei mene jakeluun, vaan ensimmäisenä leipään tungetaan tomaattia?

- kiinnostaako teitä yleensäkään työnne, vai oletteko siellä vain siksi että sieltä saa juuri sen verran rahaa että pysyy hengissä?

Vierailija
82/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaalaista kanaa käytetään myös Sokoksen salaateissa, esimerkiksi Tampereella.. mutta hyvällä ruokahalulla uppoaa kansaan, kun on niin edullista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kamat teille tulee pakasteina?

En ole ap, mutta jokunen vuosi sitten työskentelin Subissa, ja kaikki oli pakasteesta tuoreita vihanneksia, kastikkeita ja säilykevihanneksia (oliivit, suolakurkut) lukuunottamatta. Eli leipä ja lihat ovat pakasteita.

Vierailija
84/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono asiakas, niinkuin minä joka tykkää vähän huudella ja haukkua ja olla häirikkö...

Syljettekö leivän väliin, vai onko se legendaa? Ite joskus kun olin subilla työharjoittelussa 2014 pari kuukautta ,niin kusin läpällä yhden kusipään asiakkaan leivän väliin ja sain potkut siitä. Asiakas ei huomannut. työkaveri käräytti pomolle. Jälkeenpäin nauratti, että se kusipää asiakas oli pomon veli. xD

Vierailija
85/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät kumihanskoja onko ne puhtaammat kuin kädet esim rahan käsittelyn jälkeen

Vierailija
86/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka takapajuinen sydämetön juntti muutenkaan enää syö kanaa (eli broileria), kun varmaan kaikkien tiedossa on niiden surkea elämänlaatu halleissa? Ei ne Suomen broilerit elä yhtään sen tasokkaammin.

Vierailija
87/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolli ylilauta kirjoitti:

Jos on huono asiakas, niinkuin minä joka tykkää vähän huudella ja haukkua ja olla häirikkö...

Syljettekö leivän väliin, vai onko se legendaa? Ite joskus kun olin subilla työharjoittelussa 2014 pari kuukautta ,niin kusin läpällä yhden kusipään asiakkaan leivän väliin ja sain potkut siitä. Asiakas ei huomannut. työkaveri käräytti pomolle. Jälkeenpäin nauratti, että se kusipää asiakas oli pomon veli. xD

huomaa kyllä että ala-astelaisilla on jo kesäloma alkanut

Vierailija
88/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon työtunteja sinulla on yleensä viikossa? Saako Subissa ns. täydet tunnit? Pystyykö subissa työskentelemään elääkseen, vai onko se vanhempien luona asuvien taskurahantienauspaikka?

Kyselen, koska olin itse toisessa ketjussa töissä, ja vaikka tuntipalkka oli mielestäni ihan ok (+ilta- , yö- ja pyhälisät), niin ansiot jäivät väkisin pieniksi kun töitä oli yleensä maksimissaan neljänä päivänä viikossa ja vuoron pituus 4-6 tuntia kerrallaan.

Vierailija
89/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan suomessa markkinarakoa subwayn tyyppiselle patonkipikaruokalalle jossa raaka-aineet olisi kotimaisia? Ehkä poislukien erikoismakkarat jne. Muuten lihat ja kasvikset olisivat Suomesta. Asiakas voisi myös valita valmiin patongin (täytteet ja kastikkeet valittu yhteen)

Hintataso varmaan nousisi hieman mutta kotimaisesta olisin ainakin itse valmis maksamaan enemmän.

Asiakaspalveluun panostettaisiin myös, silmienpyörittelijät sais lähtä samantien Subwayhin.

Vierailija
90/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan törmännyt huonoon asiakaspalveluun, johtuen varmaan siitä että olen hyvä asiakas. Niinkuin täällä jo mainittiin että useimmiten ne huonon asiakaspalvelupalautteen antajat ovat itse niitä mulkkuja ja vaikeita.

Vierailija
91/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Subwayn työntekijöitä perehdytetty allergioihin? Mulle kävi kerran niin, että pyysin kasviksiin vain salaattia ja kurkkua. Työntekijä ehti kuitenkin jo ottaa pari tomaattisiivua käteen mutta laittoi ne heti takaisin astiaan. Hän kysyi minulta, olenko allerginen tomaatille vaihtoi heti hanskat, kun vastasin, että olen. En mä nyt vielä tuosta olisi mitään oireita saanut, mutta oli mukava huomata, että allergian takia oltiin näin tarkkoja. Jälkeenpäin mietin, oliko tämä työntekijä muuten vain tavallista paremmin perillä asiasta vai onko ketjussa muutenkin näin tarkka linja.

Vierailija
92/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette vakiasiakkaista, jotka tilaa aina samanlaisen subin?

Vierailija
93/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisiko 38-vuotias mennä töihin Subiin? Kuinka paljon tunteja viikossa?

Vierailija
94/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lihaa, mutta kalaa syön ja otankin aina tonnikalan. Niitä subeja tehdään aina se pari vissiin samaan aikaan, niin aina siltä liha subin tilanneelta kysytään "saanko tehdä samoilla hanskoilla tonnikalan kanssa" ja asiakas vastaa joo. Mä en haluais omaa tonnikalaa niillä liha hanskoilla, mutta en kehtaa sanoa. Ei se niin paljon haittaa. Mutta joskus vois myös kysyä toisin päin :) ymmärrän joo,;että siks kysytään jos on kala-alkergia

Vierailija
95/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko typerältä myydä ihmisten kovaan nälkään ainoastaan voileipiä? 

Oho, tuliko nyt ilmi, ettei keisarilla ole vaatteita?

Vierailija
96/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia steak&cheese-leivän kohdalla kysytään aina "otatko juustoa?", kun kyseessä on kuitenkin nimenomaan liha&juusto-leipä? Eikö sitten pitäis tulla tuplajuusto, jos kysytään vielä erikseen juustosta?

Vierailija
97/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko typerältä myydä ihmisten kovaan nälkään ainoastaan voileipiä? 

Oho, tuliko nyt ilmi, ettei keisarilla ole vaatteita?

Typeryys on kai asiakkaan puolella jos on niin kova nälkä ettei voileipä riitä niin miksi mennä Subwayhin. Minulle riittää puolikas subi.

Vierailija
98/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka haluatte valmiita patonkeja: niitähän on kauppojen eineshyllyt pullollaan. Miksi ette osta niitä valmiina sieltä, mistä niitä saa?

Vierailija
99/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan törmännyt huonoon asiakaspalveluun, johtuen varmaan siitä että olen hyvä asiakas. Niinkuin täällä jo mainittiin että useimmiten ne huonon asiakaspalvelupalautteen antajat ovat itse niitä mulkkuja ja vaikeita.

Subwayssa olen törmännyt sellaiseen että tuotteista kysyttäessä ei osata vastata, ei osata suositella kastiketta subiin ja pöydälle tippuneet täytteet laitetaan takaisin leipään. Muuten ihan hyvää asiakaspalvelua.

Vierailija
100/235 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ei kukaan kohdalleni sattunut Subwayn myyjä osaa/halua/suostu/saa/voi suositella hyviä täytteitä esim. päivän subiin? Eikö myyjille ole tehty jotain lunttilappua tämmöisiä pyyntöjä varten, vai onko joku muu ohjeistus?

Mielestäni ulkona syömiseen (jopa ihan vain pikaruokalassa) kuuluu, että joku muu ajattelee puolestani jonkun osuvan makuyhdistelmän. Siksi tosi harvoin käytyä Subwayssa.

Siis eikö sinulla itsellä ole mitään mielipidettä mistään kun toisten pitää ajatella sinun puolesta? Eikös tuo subway juuri perustu siihen, että jokainen valitsee ITSE juuri ne täytteet joista tykkää. Niitä valmiiksi täytettyjä jotka joku toinen on miettinyt saa sitten muualta.

Kauhee ongelma, jos joku haluaa valmiita juttuja eikä miettiä niitä.

Päivän subi on silloin helppo ja edullinen valinta. Ota päivän subi esim. tuoreilla kasviksilla ja pyydä työntekijää suosittelemaan sopivaa kastiketta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme