Olen töissä Subwayssa, täällä voit kysyä mitä vaan työstäni :)
Ihan aluksi, olen 18-vuotias, vietän välivuotta lukion jälkeen, työni on ihan mukavaa. En kerro tarkasti missä Subissa olen, mutta pääkaupunkiseudulla yhdessä onneksi ei liian vilkkaassa paikassa. Vastaan parhaani mukaan kysymyksiin :)
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ei kukaan kohdalleni sattunut Subwayn myyjä osaa/halua/suostu/saa/voi suositella hyviä täytteitä esim. päivän subiin? Eikö myyjille ole tehty jotain lunttilappua tämmöisiä pyyntöjä varten, vai onko joku muu ohjeistus?
Mielestäni ulkona syömiseen (jopa ihan vain pikaruokalassa) kuuluu, että joku muu ajattelee puolestani jonkun osuvan makuyhdistelmän. Siksi tosi harvoin käytyä Subwayssa.
Täytteillä meinaat kasviksia ja kastiketta? Subin pointti on juuri se, että jokainen saa itse valita sen mistä tykkää. En mä voi valita kasviksia sun puolesta, kun osa vihaa oliiveja ja jalopenoja koko sydämestään ja osa taas toivoo että laittaisin niitä ekstramäärän. Kastiketta voin suositella ja niitä kuvailla, jos asiakas ei tiedä mitä ottaa :)
Ap
Jokaiseen subiin on kastikesuositus mutta moni subin työntekijä ei muista niitä ulkoa. Miksi ei voisi laittaa kastikesuosituksia nettiin tai johonkin esille, säästäisi myös aikaa.
Miksi juustoja ei ole kuin yhtä sorttia? Ja miksi leipää kuumennetaan niin vähän, että se on kerennyt jäähtyä, kun saan sen itselleni?
Et ehkä tiedä vastauksia, mutta testaan josko näistä asioista olisi puhuttu siellä.
Tuleeko kana edelleen Thaimaasta?
Vierailija kirjoitti:
Miks subiin eksyy asennevammaisia myyjiä? Miks joka toinen myyjä vit*uilee asiakkaille?
Asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella ja täällä subissa on ystävällinen henkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä tonnikalatäytteessä on? Majoneesia?
En ole ap mutta tonnikalaa ja majoneesia.
Tuleeko kokojyvä enää takaisin? Paahdettu tai ei, se 9-viljan leipä tuntuu rikkovan hampaat kovuudellaan. :(
Tuleeko kaikki kamat oikeasti Saksasta, vihannekset jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Subwayn myyjät pyörittelevät silmiä ja huokailevat tuskastuneesti, jos ensimmäistä kertaa sinne tuleva asiakas ei heti osaa tehdä tilausta "oikein"?
Toista kertaa ei sitten tarvitse tullakaan?
Tähän et voinut vastata, vaikka peukutuksista päätellen monella on sama kokemus?
Varmaan siksi että toi oli typerä kysymys, eihän AP voi vastata kuin omasta puolestaan. Ja hän tuskin niin tekee.
Miten kana voi kannattaa tuoda Thaimaasta? Kuka tommosta ällöä syö? Miksi ette käytä kotimaista? Tulisi lisää asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Höh miksei ap vastaa enää
AP kuvitteli, että tänne tulee vain pelkkiä kivoja kysymyksiä, joihin on kiva vastata. Mutta kun ihmiset ovat saaneet paljon huonoja kokemuksia subista ja kyselevät "liian vaikeita", niin AP päätti ottaa Ritolat.
Kuuluuko subin työntekijöiden pääsyvaatimuksiin paksut ripsenpidennykset? En oo nähny vielä yhtäkään, jolla ei ole semmosia luonnottomia tönkköjä ripsiä.
itselle tuli oksutauti subin syömisen jälkeen (mistälie johtui), oli kivaa löytää aamulla tyynyn alta kananpaloja!
Joudut vissiin päivän päätteeksi siivoamaan subwayn lattiankin ?
Itse menin Hesassa syömään subiin ja kello oli 15 min ennen sulkemisaikaa. Istuin ja söin subiani, kun myyjä tuli yhtäkkiä tiskin takaa, hurautteli lattialle vettä ämpäristä ja luutusi lattiaa. Ja minä söin siinä ! Meinasi mennä ruokahalu kokonaan.
Eikö olisi reilua, että siivoiaisit vasta sitten kun paikka on closed !
Miksi täältä poistuu kysymys Thaikanasta ?
Sub käyttää Thaikanaa, jossa sallitaan antibioottien käyttö. YÄK !
Suomalaisessa kanassa ei saa käyttää antibootteja. Kysyin myyjältä, että mistä kanaa tulee ja sanoi, että THAI kanaa.
olisko parempi laittaa subin nimeksi Thai subi ? (:
Onko se kana keitettyä vai paistettua?
Subway käyttää THAIkanaa siksi, et maksimoi voiton : ostaa mahdollisimman halvalla.
Meidän perhe on boikotoinut subia juuri thaikanan takia.
Miksi vaalea seesam -leipä on myös muuttunut :( pahvisempaa kuin ennen