Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä Subwayssa, täällä voit kysyä mitä vaan työstäni :)

Vierailija
26.06.2017 |

Ihan aluksi, olen 18-vuotias, vietän välivuotta lukion jälkeen, työni on ihan mukavaa. En kerro tarkasti missä Subissa olen, mutta pääkaupunkiseudulla yhdessä onneksi ei liian vilkkaassa paikassa. Vastaan parhaani mukaan kysymyksiin :)

Kommentit (235)

Vierailija
221/235 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

videota subissa työskentelemisestä: https://www.youtube.com/watch?v=cV542dRK3uk

Vierailija
222/235 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka ottaa salaatin, eikä leipää? Tuleeko salaattitilauksia päivittäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/235 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia se tiski on niin korkee ? Itse 160 cm pitkä ja usein tiskin takana on samanpituinen myyjä. En tahdo kuulla mitä myyjät sieltä kyselee.

Vierailija
224/235 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jalapeno. Ja mistä helvetistä saatte aina näitä ideoita aloittaa näitä helvetin OLEN BLAABLAABLAA, MITÄ HALUAT KYSYÄ? ;);):):):)-ketjuja. Huoh, ihan kuin 5-vuotias joka sai lempilelunsa ja kaikkien täytyy kysellä ja ihmetellä sitä.

225/235 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tukusta saa tilattua ihan S/M/L hanskoja, meillä käytössä yleensä M naisilla ja L miehillä, niitä kun joutuu niin tiuhaan tahtiin vaihtamaan että itsekin pienikätisenä käytän mielummin sitä M:n hanskaa kun se menee edes jotenkuten päälle vaikka kädet kiireessä alkavat nihkeät ollakin.

Meillä takatiloissa ihan yksi pöytä (samanlainen kuin asiakastiloissa) ja siihen 1-2 tuolia, joissa voi eväitä/subweja vetää.

Salaatteja menee päivittäin, varsinkin lounasaikaan. Ne on ihan suosittujakin välillä jos kamppanjassa mainostetaan myös salaattivaihtoehtoa.

Tulisin kausituote mitä hetkeen on ollut myynnissä on varmasti ollut tuo Spicy Chicken. Sen ystäville ihan hyvä vaihtoehto on pyytää kana fajita, jonka päälle ennen juustoa ja paahamista kaadetaan reippaasti Hot Lousianaa, sitten perussetti jalapenoineen päivineen ja vielä kasvisten päälle kylmänä Lousiana ja lihan päälle Southwest, on muuten hyvä. Samaten tomaatit aina paahtoon, niin on mehevämpi leipä. :)

Vierailija
226/235 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, joka ottaa salaatin, eikä leipää? Tuleeko salaattitilauksia päivittäin?

Täällä kans yks subilainen vastailee :) Meidän subissa menee ainakin myös salaatteja päivässä monia.. ehkä noin 10 :)

Vierailija
227/235 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljuskaaa kirjoitti:

Minkä takia se tiski on niin korkee ? Itse 160 cm pitkä ja usein tiskin takana on samanpituinen myyjä. En tahdo kuulla mitä myyjät sieltä kyselee.

Myyjän pitää sitten vaan vähän korottaa ääntä :)

Vierailija
228/235 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne 9 viljaa siinä leivässä ovat? Olin ystäväni kanssa subissa ja hän kysyi asiaa myyjältä, joka vastasi ettei tiedä. Ystäväni kysyi pystyisikö myyjä tarkistamaan asiaa, mutta heille ei kuulemma ole annettu mitään infoa missä lukisi mitä nämä viljat ovat...

229/235 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne 9 viljaa siinä leivässä ovat? Olin ystäväni kanssa subissa ja hän kysyi asiaa myyjältä, joka vastasi ettei tiedä. Ystäväni kysyi pystyisikö myyjä tarkistamaan asiaa, mutta heille ei kuulemma ole annettu mitään infoa missä lukisi mitä nämä viljat ovat...

Jos nyt en ihan turhan hatusta vedä niin maissi, kaura, riisi, vehnä, ohra, ruis, hirssi, speltti ja pellavansiemen, eli viljoja, noh.. kaikissa subeissa kyllä infot viljoista tullut leivän vaihtuessa ja ainesosalistoissakin lukee :)

Vierailija
230/235 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa päivän subin salaattina, miksi siitä ei saa alennusta?

Vierailija
231/235 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas pyytää, niin voiko sitä leipää/lihaa/juustoa lämmittää uunissa tavallista pitempään?

Vierailija
232/235 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiakas pyytää, niin voiko sitä leipää/lihaa/juustoa lämmittää uunissa tavallista pitempään?

Jep, kyllä voi! :)

Vierailija
233/235 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa päivän subin salaattina, miksi siitä ei saa alennusta?

Koska se on salaatti.. eikä subi :)

Vierailija
234/235 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi subeihin palkataan töihin porukkaa joka on niin kädetöntä ettei edes tiedä paljonko saa palkkaa?

Vierailija
235/235 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi subeihin palkataan töihin porukkaa joka on niin kädetöntä ettei edes tiedä paljonko saa palkkaa?

Uskon kyllä että jokainen tietää paljon saa, mutta ei halua sitä täällä kertoa :D jokainen sen voi katsoa MaRa TESsistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi