Kännykän "räpläämisestä" suivaantuvat ovat poikkeuksetta yksinäisiä ihmisiä joilla ei ole kännykässään mitään räplättävää, kun ei ole mitään kontakteja
Kommentit (18)
Samoin facebookia arvostelevat ne, joilla ei olisi edes viittä kaveria. Ovat asuneet ikänsä samassa tuppukylässä.
No minä olen 32v nainen. On läppäri ja kännykässä netti joten räpläiltyä tulee.
Mutta järjellä!
Itse ulkoilutan koiriani paljon, en siellä kännykkää mukanani tarvitse. Kyllä se vaan on huvittavan näköistäkin kun toisella kädellä näppäillään kännykkää ja huomio kiiinnittyy siihen eikä toisessa kädessä olevaan hihnaan jonka päässä koira tekee mitä huvittaa.. lähellekkään et voi mennä kun et tiedä mitä tapahtuu kun ei kännykän räplääjä huomaa edes vastaantulijoita. Tätä tapahtuu paljon! Todella typerää ja vaarallista on pyöräillessä kännykän räplääminen, tätäkin tapahtuu paljon.
En mene kylään räpläämään kännykkää vaan tapaamaan ystäviä.
Et on siinä muutamia pointteja jolloin kännykän räpläyksen voisi unohtaa.
Sinua ei taatusti ärsytä edes se, että kassa näpyttelee kännyään sen sijaan, että palvelisi sinua. Kauppareissun jälkeen bussikuski ei tervehdi sinua, antaa väärän määrän rahaa ja lähtee ajamaan - räpläten puhelintaan tietenkin. Ajelun melkein päätyttyä vakavaan kolariin pujahdat kotiin ja katselet perhettäsi. Mies, lapset ja lemmikkilisko Jonne näpyttelevät kännyköitään kuin transsissa, eivätkä kuule tai näe sinua - varsinkaan silloin, kun pyydät heitä auttamaan ruuanlaitossa tai siivoamisessa.
Ai sinua ärsytti jokin tässä?
Sinulla ei taatusti ole tarpeeksi näpyteltävää omassa puhelimessa!
Ne jotka seurassa ovat koko ajan kännykkä kädessä ovat poikkeuksetta käytöstavattomia juntteja.
Mun mielestä noita "räplää" nimenomaan ne joilla ei ole mitään kontakteja. Yrittävät näyttää siltä että olisi?
Mä en ymmärrä miten joillain ihmisillä on jaksamista olla juttelemassa jollekin melkein 24/7 kännykän kautta ja miten siinä voi riittää mielenkiintoisia puheenaiheita.
Pääasiassa olen av:llä kun räplään kännykkää
Meillä kesä"työntekijä" sai jatkaa työttömyyttään kun ei puhelimen näpräämiseltään tehnyt työsopimuksessa määriteltyjä tehtäviä,joita ei ollut monta,ja jotka olivat helppoja. Kokeilu tuli kokeiltua ja motivoituneempi ja kypsempi henilö sai paikan
Kummasti yksinäinenkin löytää kännystä räplättävää. Nytkin tähän kirjoittelen...
T: yksinäinen kännykkäräplääjä
Kännykkää räpläävät ne jotka eivät muuta osaa. Ja he kenellä ei oikeita ihmisiä ole räplättävänä.
Kuka tahansa löytää kännykästä räplättävää. Voihan sitä tulla vaikka av-palstalle. Ja jos ei kännykässä ole nettiä, voi pelata vaikka sitä ikivanhaa matopeliä.
Kännykän räplääjästä tulee mullakin ekana mieleen kesätyöntekijä, jonka joka välissä piti sitä luuriaan helliä. No ongelmiahan siitä tuli, joista työntekijä pääsi kyllä ihan itse kärsimään. Mutta sitä ennen työnantajakin oli jo ehtinyt suivaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen 32v nainen. On läppäri ja kännykässä netti joten räpläiltyä tulee.
Mutta järjellä!
Itse ulkoilutan koiriani paljon, en siellä kännykkää mukanani tarvitse. Kyllä se vaan on huvittavan näköistäkin kun toisella kädellä näppäillään kännykkää ja huomio kiiinnittyy siihen eikä toisessa kädessä olevaan hihnaan jonka päässä koira tekee mitä huvittaa.. lähellekkään et voi mennä kun et tiedä mitä tapahtuu kun ei kännykän räplääjä huomaa edes vastaantulijoita. Tätä tapahtuu paljon! Todella typerää ja vaarallista on pyöräillessä kännykän räplääminen, tätäkin tapahtuu paljon.
En mene kylään räpläämään kännykkää vaan tapaamaan ystäviä.
Et on siinä muutamia pointteja jolloin kännykän räpläyksen voisi unohtaa.
Samat kokemukset mullakin.
Plus aina kun näkee jonkun ajavan idiootisti, esim. älyttömän hiljaa ja kiemurrellen, sillä on luuri korvalla.
Enää ei laiminlyödä pelkästään lapsia kännykän takia, vaan myös lemmikkejä. Surullista. Tyytyisivät vaan johonkin tamagotsiin tollaset.
Minulla ei ole kavereita tai mitään mitä kännykästä läprätä. En ymmärrä miten iso nenä jollain pitää olla että kiinnostuu siitä mitä muut tekee.
Toissapäivänä mies työnsi ostoskärryt minua päin kaupassa kun selasi puhelinta. Ok. Varmaan luki ostoslistaa tai reseptiä, sitä minäkin teen. Ei haittaa pyysi anteeksi. Minä osaan kävellä ihmisiä ja seiniä päin ilman puhelinta kun olen vain ajatuksissani.
Ts. mammoja.