Miksi käytätte lyhyitä shortseja, jos teillä on sellua?
Kuvitteletteko, että muut haluavat ihailla niitä selluliittireisiä?
Kommentit (74)
Jokaisella on oikeus käyttää shortseja. Sun ei tarvitse kyylätä. Naisille tulee selluliittia, myös laihoille. Suuret on murheet sullakin.
Kuvitteletko, että minua kiinnostaa, mitä random vastaantulija reisistäni ajattelee??
En kuvittele, että muita kiinnostaisi pätkän vertaa miltä reiteni näyttävät.
Ehkä siksi jos on lämmin kesäpäivä? Miten toisten pukeutuminen ja ulkonäkö voikin niin paljon toisia haitata. Hanki elämä!
Miksi kuvittelet että toisten pitäisi miellyttää SINUA pukeutumisellaan?
Koska shortsit on mukava vaate kesähelteillä. Hame päällä tulee vilauteltua pikkareita turhan usein. Ei mua kiinnosta jos joku näkee selluliittini.
Kyllä tuolla näkee jos jonkinlaista pukeutujaa. Eräskin paksureisi oli laittanut sitten sellaiset shortsit jossa pakaratkin näkyy, kirpparilla pyllisteli lattiatason hyllystä jotain niin, että oikeasti kummatkin pakarat näkyi melkein kokonaan. En voi käsittää, vaikka olisi ollut laihakin, miksi pitää laittaa päällensä vaatteet jotka paljastaa melkein kaiken? Ei muut ihmiset halua nähdä sellaista, ei tuonne voi kesällä mennä ollenkaan jos ei halua nähdä puolialastomia ihmisiä.
Koska selluliitti ei ole este shortsien käytölle. Jos ne shortsit menee päälle ja sopii, niin silloin niitä voi käyttää. :)
Voi ap parka, kun keksii naisvihoissaan kaikkea mahdollista aloituksentynkää tänne, mikä hänen haaveistaan voisi jotenkin loukata naisia. Mutta katsos kun huono itsetunto ei tartu, ap. Et saa siirrettyä sitä internetin välityksellä muihin. Niinpä me jatkamme selluliittimme esittelemistä aina ja ikuisesti, vieden lopulta mielenterveytesi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuolla näkee jos jonkinlaista pukeutujaa. Eräskin paksureisi oli laittanut sitten sellaiset shortsit jossa pakaratkin näkyy, kirpparilla pyllisteli lattiatason hyllystä jotain niin, että oikeasti kummatkin pakarat näkyi melkein kokonaan. En voi käsittää, vaikka olisi ollut laihakin, miksi pitää laittaa päällensä vaatteet jotka paljastaa melkein kaiken? Ei muut ihmiset halua nähdä sellaista, ei tuonne voi kesällä mennä ollenkaan jos ei halua nähdä puolialastomia ihmisiä.
Parempi pysyä kotona jos et kestä ihmisten pukeutumista. Mua ei haittaa vaikka jengi kulkis alasti. Kyllä mä tiedän miltä ihmiset näyttää joten en kauheesti osaa järkyttyä jos jollain näkyy paljasta pintaa helteillä vähän enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että minua kiinnostaa, mitä random vastaantulija reisistäni ajattelee??
Kannattaisi ajatella nimenomaan muita, toisia, eikä itseäsi, luuletko, että muut haluavat niitä selluliittisiä reisiäsi katsella? Aivan sama, mitä sä haluat, sun kuuluu ajatella muita, juntti-urpå. Sä voit toteuttaa itseäsi kesämökillä, jos on niin pakottava tarve esitellä läskejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi pysyä kotona jos et kestä ihmisten pukeutumista. Mua ei haittaa vaikka jengi kulkis alasti. Kyllä mä tiedän miltä ihmiset näyttää joten en kauheesti osaa järkyttyä jos jollain näkyy paljasta pintaa helteillä vähän enemmänkin.
Itsehän sinä itsesi siinä naurunalaiseksi teet. Ja ällöttäväksi katsoa. Luuletko, että muut haluavat katsella selluliittejäsi? Kannattaisi ajatella asiaa siltä kannalta. Yleensä pukeudutaan katsos edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi ap parka, kun keksii naisvihoissaan kaikkea mahdollista aloituksentynkää tänne, mikä hänen haaveistaan voisi jotenkin loukata naisia. Mutta katsos kun huono itsetunto ei tartu, ap. Et saa siirrettyä sitä internetin välityksellä muihin. Niinpä me jatkamme selluliittimme esittelemistä aina ja ikuisesti, vieden lopulta mielenterveytesi. ;)
Tehän siinä itsenne naurettaviksi teette. Ei aloittajan tarvitse teihin ihastua, vaan jos hän on mies voi valita naisen, jolla ei ole selluliittiä :) Sitäpaitsi minä ainakin olen nainen ja samaa mieltä kuin ap!
Vierailija kirjoitti:
Koska selluliitti ei ole este shortsien käytölle. Jos ne shortsit menee päälle ja sopii, niin silloin niitä voi käyttää. :)
terveisin juntti-urpå, joka ei osa pukeutua :)
On se säälittävää kun joku keskenkasvuinen reppana on niin surkean riippuvainen ihmisten mielipiteistä. Kerjää katseita ja kehuja kuin katurakki ruokaa. No, onneksi me normaalit ihmiset ollaan tuollaisen yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on sellua. Jotkut eivät vaan tajua sitä itse. Aina näen sellua, kun on lyhyet sortsit. Katsoppa vaan itsekin itseäsi takaapäin vaikka videolla, kun liikut lyhyissä sortseissa.
Ei haittaa ainakaan minua, normaali asia : D
Sorry, ei ole Kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
On se säälittävää kun joku keskenkasvuinen reppana on niin surkean riippuvainen ihmisten mielipiteistä. Kerjää katseita ja kehuja kuin katurakki ruokaa. No, onneksi me normaalit ihmiset ollaan tuollaisen yläpuolella.
Ei tässä ole kyse siitä, vaan siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei. Ja mikä on hyvännäköistä. Aivan alatasoista ja junttia pukeutua niin, että paljastelee itseltään läskimakkaroita, selluliittia tai muutakaan vastenmielisen näköistä. Siis ihmettelen aina, miten noin pukeutujia on kasvatettu, ennemminkin kuin itse häiriinnyn. Mutta en valitsisi kumppaniani tästä pakasta kylläkään, vaan hyvinkasvatettujen ja älyä omaavien joukosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän siinä itsenne naurettaviksi teette. Ei aloittajan tarvitse teihin ihastua, vaan jos hän on mies voi valita naisen, jolla ei ole selluliittiä :) Sitäpaitsi minä ainakin olen nainen ja samaa mieltä kuin ap!
En pukeudu yhtään mihinkään siksi että joku valitsisi minua, minä olen jo valinnut ja minua ei enää voi valita, eikä minulle kelpaisi kuka tahansa valitsija muutenkaan.
Olen nuori, hoikka, aktiivisesti liikkuva nainen mutta selluliittia silti reisissä jonkun verran on, mutta eipä se ole minua koskaan hidastanut.
Lähtökohta on että kuljen vaikka lasti jos se minun mieleeni on ja oli selluliittiä tai ei. . Jos ei toisille kelpaa , parempi peittää ulkona silmänsä tai pysyä kotona piste
Kaikilla on sellua. Jotkut eivät vaan tajua sitä itse. Aina näen sellua, kun on lyhyet sortsit. Katsoppa vaan itsekin itseäsi takaapäin vaikka videolla, kun liikut lyhyissä sortseissa.
Ei haittaa ainakaan minua, normaali asia : D