Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytätte lyhyitä shortseja, jos teillä on sellua?

Vierailija
24.06.2017 |

Kuvitteletteko, että muut haluavat ihailla niitä selluliittireisiä?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tunnu tajuavan: emme me selluliittireisiset naiset kuvittele, että selluliitin esittely näyttää hyvältä. Pointti on se, että meitä ei kiinnosta, miltä se näyttää. Shortseja voi käyttää esimerkiksi mukavuussyistä tai siksi, että kyseinen vaatekappale itsessään miellyttää.

Kyllä pukeutumiseen kuuluu peruskohteliaisuus. Se on osa pukeutumista. Kohteliaisuus siinä, minkä näköisenä kulkee.

Olen eri mieltä. Minusta vapaa-ajan pukeutuminen on sellainen asia, jossa kenenkään ei tarvitse ottaa huomioon muiden mielipiteitä tai mieltymyksiä, kunhan vaatteet vain pysyvät julkisilla paikoilla päällä. Jopa sillä haisevalla ja epäsiistillä pultsarilla on mielestäni oikeus haista ja olla epäsiisti (tosin kaikissa tapauksissa kumpikaan ei ole pultsarin oma valinta toisin kuin shortsit meidän selluliittireisien). Jos ja kun näky ja aromit eivät miellytä, siirryn kauemmas.

Jokaisella ihmisellä on siis tietyt oikeudet, joihin muiden täytyy vain sopeutua. Samalla tavalla kuin voin siirtyä epämiellyttävän tuoksuisesta henkilöstä kauemmas, voi se, jota eivät selluliittini miellytä, kääntää katseensa pois niistä. Minä pukeudun itseäni varten nyt ja jatkossa.

Vierailija
62/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kääntää katseensa toiseen suuntaan. Mulla ei ole juurikaan selluliittiä, mutta onpa erittäin rumaa ihottumaa. Aurinko tekee sille hyvää, samoin se, etti vaate hankaa. Niinpä sitä saavat luvan katsella kaikki, joilla ei silmä suostu kääntymään muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei selluliittiä ole, mutta ihoni on täysin vitivalkoinen ja siinä näkyy selkeästi sinisiä suonia ristiin rastiin, kuin tussilla piirrettynä.

En kuitenkaan jaksa jalkojani piilotella. Siis siitäkään huolimatta, että olen kuullut täysin tuntemattomilta kommentteja tyyliin "hyi saakeli, toihan näyttää ihan kuolleelta". Sekä mieheltä, johon olin ihastunut, että "toi sun iho on kyllä niin ällöttävä että ruokahalut menee".

Perseshortseja en silti käyttäisi, koska en halua niin paljon katseita. Mieluiten pukeudun sievästi ja siveästi ;).

Vierailija
64/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeasääriset pitävät ne yleensä piilossa. Reisistä puhumattakaan. Paksusääriset sen sijaan kulkevat koko ajan lyhyissä housuissa, se on erikoista.

Mitä vikaa on paksuissa säärissä? Muistan kuinka aikanaan sain kuulla, miten "kaunis tyttö menee pilalle kun on tulitikkusääret". Mm. urheilusta tulee lihksikkaat pohkeet ja en ymmärrä mitä rumaa siinä joku näkee. Etenkin kun av-mammat useimpien miesten mielestä ovat legginsi-siiderivalas-kanapersetukkia jne. Kauneus on katsojan silmässä juu mutta ei tähänkään voi muuta sanoa kun hohhoijaa vaan..

Vierailija
65/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on sellua. Jotkut eivät vaan tajua sitä itse. Aina näen sellua, kun on lyhyet sortsit. Katsoppa vaan itsekin itseäsi takaapäin vaikka videolla, kun liikut lyhyissä sortseissa.

Kaikilla ei ole selluliittia. Se on ominaisuus, joka aika monilla on, mutta joillakin ei. Ihonalainen rasva ei vain joillakin mene sellulittikuopille, vaan säilyy tasaisena ja sileänä, vaikka sitä olisi paljonkin. Sori jos tämä fakta sua häiritsee, mutta näin on.

Vierailija
66/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutkankaiset, väljät, vaaleat ja vähän pidempilahkeiset shortsit sopivat hyvin selluliittireitisille naisille, eivätkä ole liian kuumat. Suorassa auringonpaisteessa jopa lyhyitä shortseja viileämmät.

Vierailija
67/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri selluliitin ja rumien jalkojen takia pidänkin maxihameita ja -mekkoja. Ei tarvitse esitellä rumia kinttujani ja selluliittia +paljon viileämpi mitä tiukat shortsit.

Vierailija
68/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen 39 vee eikä kiinnosta rehellisesti sanottuna vittuakaan mitä muut ajattelee mun selluliiteista! Pääasia, että on mukavat vaatteet yllä, usein suomen kesässä shortsit ja joku huppari tai pitkähihainen. 

Vierailija
69/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet shortsit on mauttomat ja juntit. Olis sellua tai ei.

Vierailija
70/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, olen 39 vee eikä kiinnosta rehellisesti sanottuna vittuakaan mitä muut ajattelee mun selluliiteista! Pääasia, että on mukavat vaatteet yllä, usein suomen kesässä shortsit ja joku huppari tai pitkähihainen. 

Heh, oot siis joku wannabe teini 😂

Vierailija
71/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet shortsit on mauttomat ja juntit. Olis sellua tai ei.

No onhan ne nyt hyvännäköiset jonkun hoikan, nuoren, nätin ja pitkähiuksisen naisen jalassa. 

Vierailija
72/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ihmisten aikana koska en kehtaa.  Vain aurinkoa ottaessa.

Vierailija
73/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos ne on pitkät, ne on longsit.

Vierailija
74/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on farkut kesät talvet. En esittele läskejäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan