Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytätte lyhyitä shortseja, jos teillä on sellua?

Vierailija
24.06.2017 |

Kuvitteletteko, että muut haluavat ihailla niitä selluliittireisiä?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään vetää mitään perseshortseja päälle muualla kuin kotona

Vierailija
22/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska selluliitti ei ole este shortsien käytölle. Jos ne shortsit menee päälle ja sopii, niin silloin niitä voi käyttää. :)

terveisin juntti-urpå, joka ei osa pukeutua :)

Aijaijai, miten mehukasta provoilua! Hyvää juhannusta sulle, luuseri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät sanaa sellu, kun et tiedä mitä se tarkoittaa?

Vierailija
24/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap parka, kun keksii naisvihoissaan kaikkea mahdollista aloituksentynkää tänne, mikä hänen haaveistaan voisi jotenkin loukata naisia. Mutta katsos kun huono itsetunto ei tartu, ap. Et saa siirrettyä sitä internetin välityksellä muihin. Niinpä me jatkamme selluliittimme esittelemistä aina ja ikuisesti, vieden lopulta mielenterveytesi. ;)

Tehän siinä itsenne naurettaviksi teette. Ei aloittajan tarvitse teihin ihastua, vaan jos hän on mies voi valita naisen, jolla ei ole selluliittiä :) Sitäpaitsi minä ainakin olen nainen ja samaa mieltä kuin ap!

En pukeudu yhtään mihinkään siksi että joku valitsisi minua, minä olen jo valinnut ja minua ei enää voi valita, eikä minulle kelpaisi kuka tahansa valitsija muutenkaan.

Olen nuori, hoikka, aktiivisesti liikkuva nainen mutta selluliittia silti reisissä jonkun verran on, mutta eipä se ole minua koskaan hidastanut.

Joo, selluliittia saa olla, mutta nyt olikin kysymys siitä, että sitä ei pidä esitellä.

Ja ei kaikilla ole selluliittia. Näkee joskus kaunisreitisiäkin nuoria naisia shortseissaan, se on täysin ok myös.

Vierailija
25/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska selluliitti ei ole este shortsien käytölle. Jos ne shortsit menee päälle ja sopii, niin silloin niitä voi käyttää. :)

Mitä provoilua, meneekö selluliittiset reitesi tunteisiin, kun jotkut ovatkin sitä mieltä, että ei ole kivan näköistä, vaikka sä luulit, että voit saada niillekin hyväksynnän? ;)

Aivan sama, kuin nää legginssiketjut, (sopivaa vai ei) meneekö sulla niissäkin tunteisiin?

Vierailija
26/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut rumilukset, ryhävalaat ja selluliittisten reisien omistajat kuvitteleee, että on ihan hyvännäköistä pukeutua paljastaen ne selluliitit ja läskit napapaidoista ja sitten ragee, kun joku sanoo, että opi pukeutumaan. Haha.

Vierailija
27/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko, että minua kiinnostaa, mitä random vastaantulija reisistäni ajattelee??

Kannattaisi ajatella nimenomaan muita, toisia, eikä itseäsi, luuletko, että muut haluavat niitä selluliittisiä reisiäsi katsella? Aivan sama, mitä sä haluat, sun kuuluu ajatella muita, juntti-urpå. Sä voit toteuttaa itseäsi kesämökillä, jos on niin pakottava tarve esitellä läskejäsi.

Alapeukuista voit ehkä päätellä että olet yksin mielipiteinesi joten voisit hiljaa vetäytyä takavasemmalle omiin oloihisi missä ei tarvitse nähdä muita ihmisiä ja pahoittaa mieltään toisten pukeutumisesta. Konservatiivi!

Vierailija
28/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perseshortsit nyt ovat kamalat kellä vain. Strippibaariin sopii, muualle ei.

Tavallisia lyhyitä shortseja saa minun puolestani käyttää se, joka tahtoo. Eivät ne välttämättä kaunein valinta ole, mutta hellepäivinähän niitä pidetään. Eivät selluliittireidet ole syy, että pitäisi hiota farkut jalassa. Olonsa saa kyllä tehdä mukavaksi.

Vinkki: päät pystyyn, niin shortseista tykkäävät kuin selluliittia inhoavatkin. Pakkoko niitä reisiä on tuijotella. Aika lyhyt tyyppihän saa olla, jos toisen reidet ovat juuri katseen korkeudella.

Ja hei, eipä tule pettymyksiä niille kesäkolleille, jotka naista iskevät. Näkevät suoraan, mitä on tarjolla. Kumma homma, miehiä riittää siinä kuin selluliittiäkin, naisethan ne eniten toistesa selluliiiteistä näkevät vaivaa...

Vierailija
29/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä provoilua, meneekö selluliittiset reitesi tunteisiin, kun jotkut ovatkin sitä mieltä, että ei ole kivan näköistä, vaikka sä luulit, että voit saada niillekin hyväksynnän? ;)

Aivan sama, kuin nää legginssiketjut, (sopivaa vai ei) meneekö sulla niissäkin tunteisiin?

Urpo! Ei ole kyse siitä onko kivan näköistä vai ei! Kyse on siitä että ketään ei kiinnosta mitä joku satunnainen vastaantulija ajattelee!

Vierailija
30/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ei mene! Aion käyttää perseshortseja selluliittisen peräni peittona jatkossakin, niin sinä saat tukehtua mielipahaasi :) meneekö tunteisiin, kun ketään ei oikeasti kiinnosta vaikka tuolla jossain liikkuu kaltaisesi koko kansan painonvartija?

Vierailija
31/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpo! Ei ole kyse siitä onko kivan näköistä vai ei! Kyse on siitä että ketään ei kiinnosta mitä joku satunnainen vastaantulija ajattelee!

Sopisi kiinnostaa, jos haluaa antaa itsestään fiksun ja hyväkäytöksisen vaikutelman.

Vierailija
32/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletteko, että muut haluavat ihailla niitä selluliittireisiä?

Oma asia. Katso pois.

Vierailija
33/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko, että minua kiinnostaa, mitä random vastaantulija reisistäni ajattelee??

Kannattaisi ajatella nimenomaan muita, toisia, eikä itseäsi, luuletko, että muut haluavat niitä selluliittisiä reisiäsi katsella? Aivan sama, mitä sä haluat, sun kuuluu ajatella muita, juntti-urpå. Sä voit toteuttaa itseäsi kesämökillä, jos on niin pakottava tarve esitellä läskejäsi.

Alapeukuista voit ehkä päätellä että olet yksin mielipiteinesi joten voisit hiljaa vetäytyä takavasemmalle omiin oloihisi missä ei tarvitse nähdä muita ihmisiä ja pahoittaa mieltään toisten pukeutumisesta. Konservatiivi!

Niin, ehkä täällä av:lla...

Vierailija
34/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsot jos et halua nähdä? Jokainen voi kääntää katseensa pois niistä selluliiteista jos pahalta tuntuu.

Vierailija
35/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että joku oikeasti noin paljon stressaa ihan vieraiden ihmisten pukeutumisesta. Siis PUKEUTUMISESTA! Mä en ymmärrä?! Täytyy olla todella omituinen tapa suhtautua elämään että tuollaisiin asioihin edes kiinnittää huomiota. Tietysti jokin tosi erikoinen pukeutuminen voi herättää huomion hetkeksi, mutta ihan neutraalilla tavalla. Sen vaan rekisteröi tietoisuuteen, ei sen kummempaa. Jatkaa sitten mitä ikinä onkaan tekemässä kun ei se asia itseä koske mitenkään.

Vierailija
36/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ap parka, kun keksii naisvihoissaan kaikkea mahdollista aloituksentynkää tänne, mikä hänen haaveistaan voisi jotenkin loukata naisia. Mutta katsos kun huono itsetunto ei tartu, ap. Et saa siirrettyä sitä internetin välityksellä muihin. Niinpä me jatkamme selluliittimme esittelemistä aina ja ikuisesti, vieden lopulta mielenterveytesi. ;)

Tehän siinä itsenne naurettaviksi teette. Ei aloittajan tarvitse teihin ihastua, vaan jos hän on mies voi valita naisen, jolla ei ole selluliittiä :) Sitäpaitsi minä ainakin olen nainen ja samaa mieltä kuin ap!

En pukeudu yhtään mihinkään siksi että joku valitsisi minua, minä olen jo valinnut ja minua ei enää voi valita, eikä minulle kelpaisi kuka tahansa valitsija muutenkaan.

Olen nuori, hoikka, aktiivisesti liikkuva nainen mutta selluliittia silti reisissä jonkun verran on, mutta eipä se ole minua koskaan hidastanut.

Joo, selluliittia saa olla, mutta nyt olikin kysymys siitä, että sitä ei pidä esitellä.

Ja ei kaikilla ole selluliittia. Näkee joskus kaunisreitisiäkin nuoria naisia shortseissaan, se on täysin ok myös.

Näkee varmasti, mutta minullakin sitä selluliittia sattuu jostain syystä olemaan, ja rasva kertyy muutenkin lähinnä pakaroihin ja reisiin. BMI on kuitenkin noin 21 joten en ala laihduttelemaan eikä se edes taitaisi vaikuttaa. Microshortseista ja minihameista kuitenkin tykkään jos sää sallii, ja oleilen usein ihan jopa bikineissä rannalla, ja näytän oikein hyvältä selluliitteineen päivineen ja rakkaan lapseni vatsaani aiheuttamineen raskausarpineenkin kun itsetunto on kunnossa. Sinulla ei selvästi ole, mutta älä yritä siirtää sitä muiden ongelmaksi. 

Provohan tämä on mutta ihan vaan ettei kukaan huonompi-itsetuntoinen nyt ottaisi tästä itselleen ongelmaa ja jättäisi niitä shortseja kotiin niin kehoitan kaikkia käyttämään juuri niitä vaatteita mistä tykkää! Ap:n kaltaiset otukset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Kaikki naiset ovat kauniita.

N27, äiti ja kätilö

Vierailija
37/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö vaatteet valita sen mukaan että toiset saa ihailla?

Vierailija
38/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella että joku oikeasti noin paljon stressaa ihan vieraiden ihmisten pukeutumisesta. Siis PUKEUTUMISESTA! Mä en ymmärrä?! Täytyy olla todella omituinen tapa suhtautua elämään että tuollaisiin asioihin edes kiinnittää huomiota. Tietysti jokin tosi erikoinen pukeutuminen voi herättää huomion hetkeksi, mutta ihan neutraalilla tavalla. Sen vaan rekisteröi tietoisuuteen, ei sen kummempaa. Jatkaa sitten mitä ikinä onkaan tekemässä kun ei se asia itseä koske mitenkään.

Ihan vastaavaa, kuin satasivuiset ketjut siitä, mitä blogistilla on päällään, haloo. Tai että "sviddu leggarit hameen kanssa on hirveät...".

Vierailija
39/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopisi kiinnostaa, jos haluaa antaa itsestään fiksun ja hyväkäytöksisen vaikutelman.

Mitä väliä minkä vaikutelman antaa ventovieraille ihmisille joita et koskaan uudelleen näe ja jotka vaan kadulla ohitat sanomatta sanaakaan? Säälittävää elää miettien koko ajan miltä muiden silmissä näyttää. Helvetin huono itsetunto pitää olla jos kuvittelee että kaikki koko ajan tarkkailevat sinua ja sinun pitää ulkonäön puolesta täyttää tietyt kriteerit että kelpaat. Näet ihan turhaa vaivaa. Suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan kiinnitä sinuun mitään huomiota, näytit sitten miltä tahansa.

Vierailija
40/74 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee varmasti, mutta minullakin sitä selluliittia sattuu jostain syystä olemaan, ja rasva kertyy muutenkin lähinnä pakaroihin ja reisiin. BMI on kuitenkin noin 21 joten en ala laihduttelemaan eikä se edes taitaisi vaikuttaa. Microshortseista ja minihameista kuitenkin tykkään jos sää sallii, ja oleilen usein ihan jopa bikineissä rannalla, ja näytän oikein hyvältä selluliitteineen päivineen ja rakkaan lapseni vatsaani aiheuttamineen raskausarpineenkin kun itsetunto on kunnossa. Sinulla ei selvästi ole, mutta älä yritä siirtää sitä muiden ongelmaksi. 

Provohan tämä on mutta ihan vaan ettei kukaan huonompi-itsetuntoinen nyt ottaisi tästä itselleen ongelmaa ja jättäisi niitä shortseja kotiin niin kehoitan kaikkia käyttämään juuri niitä vaatteita mistä tykkää! Ap:n kaltaiset otukset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Kaikki naiset ovat kauniita.

N27, äiti ja kätilö

Kysymys on siitä, mikä on fiksun näköistä, ei minun itsetunnostani tai sinun :) Ei kannata kuvitella sen olevan hyvännäköistä, että selluliittia esitellään minishortseista. Uimarannat ei kuulu tähän, oletan ap:n tarkoittaneen kaupungilla vastaantulijoita tms. paikkoja. Ihan pukeutumisetikettiin liittyvä seikka.

Samoin kuin ne mahamakkarat napapaidan kanssa ovat ihan hirveän ja sanalla sanoen tyylittömän näköisiä. Tai arvet vatsassa kaupungilla, ja laitetaan väkisinkin napapaita. Harvemmin sellaista kyllä näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi