Miksi käytätte lyhyitä shortseja, jos teillä on sellua?
Kuvitteletteko, että muut haluavat ihailla niitä selluliittireisiä?
Kommentit (74)
Aika hyvin on ihmisellä asiat silloin kun suurin murhe on toisten ihmisten pukeutuminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska selluliitti ei ole este shortsien käytölle. Jos ne shortsit menee päälle ja sopii, niin silloin niitä voi käyttää. :)
terveisin juntti-urpå, joka ei osa pukeutua :)
Aijaijai, miten mehukasta provoilua! Hyvää juhannusta sulle, luuseri!
Mitä provoilua, meneekö selluliittiset reitesi tunteisiin, kun jotkut ovatkin sitä mieltä, että ei ole kivan näköistä, vaikka sä luulit, että voit saada niillekin hyväksynnän? ;)
Aivan sama, kuin nää legginssiketjut, (sopivaa vai ei) meneekö sulla niissäkin tunteisiin?Urpo! Ei ole kyse siitä onko kivan näköistä vai ei! Kyse on siitä että ketään ei kiinnosta mitä joku satunnainen vastaantulija ajattelee!
Sopisi kiinnostaa, jos haluaa antaa itsestään fiksun ja hyväkäytöksisen vaikutelman.
Mitä väliä minkä vaikutelman antaa ventovieraille ihmisille joita et koskaan uudelleen näe ja jotka vaan kadulla ohitat sanomatta sanaakaan? Säälittävää elää miettien koko ajan miltä muiden silmissä näyttää. Helvetin huono itsetunto pitää olla jos kuvittelee että kaikki koko ajan tarkkailevat sinua ja sinun pitää ulkonäön puolesta täyttää tietyt kriteerit että kelpaat. Näet ihan turhaa vaivaa. Suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan kiinnitä sinuun mitään huomiota, näytit sitten miltä tahansa.
Mutta aika hassua, että samalla kun voisi pukeutuen tehdä itsestään hyvännäköisen, niin valitsee vartalolleen epäedullisen vaatteen.
Oma asia. Kaikille ulkonäkö ei oo niin tärkeä, mukavuus voi mennä edelle.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin on ihmisellä asiat silloin kun suurin murhe on toisten ihmisten pukeutuminen...
Meetkö sanomaan tän niihin blogistien arvosteluketjuihinkin? En ymmärrä, miten joitakuita jaksaa kiinnostaa se, onko yhden ihmisen asuvalinta mauton vai ei.
Oli näkyvää selluliittia, tai ei, mutta perseshortsit ovat järkyttävin 'muoti' pitkiin aikoihin.
Jos edessä kävelijän pakarat vilkkuu paljaina, niin kyllä niitä katsoo jokainen, vaikka ei haluaisi. Olen joskus seurannut huvikseni ihmisten katseita, kun tällainen avopylly on lähistöllä: satavarmasti jokaisen katse on perseshortseissa.
Erittäin ruma paljastelu, mutta kulkekoon ken tahtoo, miten tahtoo.
Itse näen kyllä vaikka kevyeen kesäleninkiin pukeutuneen naisen fiksumpana, naisellisempana, haluttavampana ja ennen kaikkea puhtaampana. Perseshortsit ovat myös epähygieeniset ja sellaisia käyttävästä tulee mieleen ällö likaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap parka, kun keksii naisvihoissaan kaikkea mahdollista aloituksentynkää tänne, mikä hänen haaveistaan voisi jotenkin loukata naisia. Mutta katsos kun huono itsetunto ei tartu, ap. Et saa siirrettyä sitä internetin välityksellä muihin. Niinpä me jatkamme selluliittimme esittelemistä aina ja ikuisesti, vieden lopulta mielenterveytesi. ;)
Tehän siinä itsenne naurettaviksi teette. Ei aloittajan tarvitse teihin ihastua, vaan jos hän on mies voi valita naisen, jolla ei ole selluliittiä :) Sitäpaitsi minä ainakin olen nainen ja samaa mieltä kuin ap!
En pukeudu yhtään mihinkään siksi että joku valitsisi minua, minä olen jo valinnut ja minua ei enää voi valita, eikä minulle kelpaisi kuka tahansa valitsija muutenkaan.
Olen nuori, hoikka, aktiivisesti liikkuva nainen mutta selluliittia silti reisissä jonkun verran on, mutta eipä se ole minua koskaan hidastanut.
Joo, selluliittia saa olla, mutta nyt olikin kysymys siitä, että sitä ei pidä esitellä.
Ja ei kaikilla ole selluliittia. Näkee joskus kaunisreitisiäkin nuoria naisia shortseissaan, se on täysin ok myös.Näkee varmasti, mutta minullakin sitä selluliittia sattuu jostain syystä olemaan, ja rasva kertyy muutenkin lähinnä pakaroihin ja reisiin. BMI on kuitenkin noin 21 joten en ala laihduttelemaan eikä se edes taitaisi vaikuttaa. Microshortseista ja minihameista kuitenkin tykkään jos sää sallii, ja oleilen usein ihan jopa bikineissä rannalla, ja näytän oikein hyvältä selluliitteineen päivineen ja rakkaan lapseni vatsaani aiheuttamineen raskausarpineenkin kun itsetunto on kunnossa. Sinulla ei selvästi ole, mutta älä yritä siirtää sitä muiden ongelmaksi.
Provohan tämä on mutta ihan vaan ettei kukaan huonompi-itsetuntoinen nyt ottaisi tästä itselleen ongelmaa ja jättäisi niitä shortseja kotiin niin kehoitan kaikkia käyttämään juuri niitä vaatteita mistä tykkää! Ap:n kaltaiset otukset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Kaikki naiset ovat kauniita.
N27, äiti ja kätilö
Kysymys on siitä, mikä on fiksun näköistä, ei minun itsetunnostani tai sinun :) Ei kannata kuvitella sen olevan hyvännäköistä, että selluliittia esitellään minishortseista. Uimarannat ei kuulu tähän, oletan ap:n tarkoittaneen kaupungilla vastaantulijoita tms. paikkoja. Ihan pukeutumisetikettiin liittyvä seikka.
Samoin kuin ne mahamakkarat napapaidan kanssa ovat ihan hirveän ja sanalla sanoen tyylittömän näköisiä. Tai arvet vatsassa kaupungilla, ja laitetaan väkisinkin napapaita. Harvemmin sellaista kyllä näkee.
Juhliin mennessä voi olla paikallaan noudattaa jotain pukeutumisetikettiä, mutta vapaa-ajalla ja kaupungilla liikkuessa meillä ei (onneksi) tässä maassa ole mitään pukeutumisetikettiä, jollei ajatella sitä että alasti toki ei saa liikkua.
Ja kysymys fiksun näköisyydestä on ihan sinun oma mielipiteesi. Suurimmalla osalla naisista on selluliittia enemmän tai vähemmän (usko pois, minä tiedän) eikä se vaikuta millään tavalla kenenkään fiksuuteen. Tässä ei ole kyse mistään muusta kun sinun omista epävarmuuksistasi.
Koska haluan tuulettaa sellujani. Niillä on siihen oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap parka, kun keksii naisvihoissaan kaikkea mahdollista aloituksentynkää tänne, mikä hänen haaveistaan voisi jotenkin loukata naisia. Mutta katsos kun huono itsetunto ei tartu, ap. Et saa siirrettyä sitä internetin välityksellä muihin. Niinpä me jatkamme selluliittimme esittelemistä aina ja ikuisesti, vieden lopulta mielenterveytesi. ;)
Tehän siinä itsenne naurettaviksi teette. Ei aloittajan tarvitse teihin ihastua, vaan jos hän on mies voi valita naisen, jolla ei ole selluliittiä :) Sitäpaitsi minä ainakin olen nainen ja samaa mieltä kuin ap!
En pukeudu yhtään mihinkään siksi että joku valitsisi minua, minä olen jo valinnut ja minua ei enää voi valita, eikä minulle kelpaisi kuka tahansa valitsija muutenkaan.
Olen nuori, hoikka, aktiivisesti liikkuva nainen mutta selluliittia silti reisissä jonkun verran on, mutta eipä se ole minua koskaan hidastanut.
Joo, selluliittia saa olla, mutta nyt olikin kysymys siitä, että sitä ei pidä esitellä.
Ja ei kaikilla ole selluliittia. Näkee joskus kaunisreitisiäkin nuoria naisia shortseissaan, se on täysin ok myös.Näkee varmasti, mutta minullakin sitä selluliittia sattuu jostain syystä olemaan, ja rasva kertyy muutenkin lähinnä pakaroihin ja reisiin. BMI on kuitenkin noin 21 joten en ala laihduttelemaan eikä se edes taitaisi vaikuttaa. Microshortseista ja minihameista kuitenkin tykkään jos sää sallii, ja oleilen usein ihan jopa bikineissä rannalla, ja näytän oikein hyvältä selluliitteineen päivineen ja rakkaan lapseni vatsaani aiheuttamineen raskausarpineenkin kun itsetunto on kunnossa. Sinulla ei selvästi ole, mutta älä yritä siirtää sitä muiden ongelmaksi.
Provohan tämä on mutta ihan vaan ettei kukaan huonompi-itsetuntoinen nyt ottaisi tästä itselleen ongelmaa ja jättäisi niitä shortseja kotiin niin kehoitan kaikkia käyttämään juuri niitä vaatteita mistä tykkää! Ap:n kaltaiset otukset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Kaikki naiset ovat kauniita.
N27, äiti ja kätilö
Kysymys on siitä, mikä on fiksun näköistä, ei minun itsetunnostani tai sinun :) Ei kannata kuvitella sen olevan hyvännäköistä, että selluliittia esitellään minishortseista. Uimarannat ei kuulu tähän, oletan ap:n tarkoittaneen kaupungilla vastaantulijoita tms. paikkoja. Ihan pukeutumisetikettiin liittyvä seikka.
Samoin kuin ne mahamakkarat napapaidan kanssa ovat ihan hirveän ja sanalla sanoen tyylittömän näköisiä. Tai arvet vatsassa kaupungilla, ja laitetaan väkisinkin napapaita. Harvemmin sellaista kyllä näkee.Juhliin mennessä voi olla paikallaan noudattaa jotain pukeutumisetikettiä, mutta vapaa-ajalla ja kaupungilla liikkuessa meillä ei (onneksi) tässä maassa ole mitään pukeutumisetikettiä, jollei ajatella sitä että alasti toki ei saa liikkua.
Ja kysymys fiksun näköisyydestä on ihan sinun oma mielipiteesi. Suurimmalla osalla naisista on selluliittia enemmän tai vähemmän (usko pois, minä tiedän) eikä se vaikuta millään tavalla kenenkään fiksuuteen. Tässä ei ole kyse mistään muusta kun sinun omista epävarmuuksistasi.
Ei se virallisen etiketin puuttuminen mihinkään muuta sitä, mikä on hyvännäköistä. Ihmettelen jengiä, joka halua antaa itsestään signaalin, että heistä on hyvännääköistä esitellä omaa selluliittiaan. Minusta se ei tule ikinä olemaan hyvä näky, enkä näe, että asialla olisi mitään tekemistä itsevarmuuteni kanssa.
Taaskaan suurin osa ei ymmärrä sitä tärkeintä pointtia; Jos minä haluan - on minulla oikeus. Jos joku muu ei tykkää olkoon hiljaa ja katsokoon muualle. Eihän kukaan kiellä kaljamahaisia äijiäkään kulkemasta miten lystää ja se on sitten näemmä enemmistön mielestä ihan ok!!! Selluliitti ei suinkaan ole aina oma valinta tai omista elintavoistakaan johtuvaa. Äijien kaljamaha sen sijaan on ihan omaa aikaansaannosta!
Koska mä voin. Koska mulla on nätit lihaksikkaat pohkeet. Kiusallani.
Tai ihan vaan siksi, että olen hyväksynyt sen että vaikka oon normaalipainoinen, niin sitä nyt vaan on reisissä mulla. Kuten monella muullakin. Ja jos siitä joku menettää yöunensa että näkee mun selluliitit, niin suosittelen onnittelemaan itseä siitä, että elämässä on vaan noin pieniä murheita !
Samoin kuin ei ole hyvä näky, kun läskiset vatsamakkarat pursuaa nuoren napapaidasta. Sen kun voi kuitenkin estää. Ruumiinmuodolleen ei kukaan aina voi mitään, enkä moiti ylipainoa tai selluliittia sinänsä. Olkoon kellä mitä on, mutta kun se ei valitettavsti ole hyvännäköistä, jos selluliitit on esillä.
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele, että muita kiinnostaisi pätkän vertaa miltä reiteni näyttävät.
Miksi et usko, että muita kiinnostaisi? Tietenkin kiinnostaa - ihmisiä yleensäkin kiinnostaa muiden ihmisten ulkonäkö. Kaikki olemme toisten katseiden alla, esim. vertailumielessä, seksuaalisen kiinnostuksen katseena, muuten vain huomion herättäjänä, ympäristöstään poikkeavana (erikoisuus, paheksuttavuus, hienous jne)
Eli kyllä, sinun reitesi kiinnostavat aivan varmasti joitain ihmisiä.
Se taas ei liity siihen, mitä päällesi puet. Tai näin ainakin väität ja uskon sen.
Minua ei hirveästi (lue ei yhtään) kiinnosta se mitä joku "muu" mahdollisesti ajattelee ulkonäöstäni. Kokeile ap samaa, se vapauttaa!
T. 170cm/50kg/selluliittireidet
Vierailija kirjoitti:
Taaskaan suurin osa ei ymmärrä sitä tärkeintä pointtia; Jos minä haluan - on minulla oikeus. Jos joku muu ei tykkää olkoon hiljaa ja katsokoon muualle. Eihän kukaan kiellä kaljamahaisia äijiäkään kulkemasta miten lystää ja se on sitten näemmä enemmistön mielestä ihan ok!!! Selluliitti ei suinkaan ole aina oma valinta tai omista elintavoistakaan johtuvaa. Äijien kaljamaha sen sijaan on ihan omaa aikaansaannosta!
No ei kyllä ole ok!
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hirveästi (lue ei yhtään) kiinnosta se mitä joku "muu" mahdollisesti ajattelee ulkonäöstäni. Kokeile ap samaa, se vapauttaa!
T. 170cm/50kg/selluliittireidet
Höpö höpö, et vain tajua, mikä on hyvännäköistä, näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletteko, että muut haluavat ihailla niitä selluliittireisiä?
Selluliittia on suurimalla osalla naisia jossain ikävaiheessa, kun hormonitoiminta käynnistyy sitä vain tulee. Selluliittia on ollut aina, mutta kosmetiikkateollisuus on tehnyt siitä vian. Kyseessähän on miljardibisess. Ihan sama asia on pienet rinnat ja ihon vanheneminen. Ja plastikkakirurgia ja erilaiset pistoshoidot ovat tulleet markkinoille tekemään näillä bisnestä. Ja valkaistut hampaat. Media auttaa kaikessa tässä muokkaamalla julkaistavia kuvia.
Ap ei tunnu tajuavan: emme me selluliittireisiset naiset kuvittele, että selluliitin esittely näyttää hyvältä. Pointti on se, että meitä ei kiinnosta, miltä se näyttää. Shortseja voi käyttää esimerkiksi mukavuussyistä tai siksi, että kyseinen vaatekappale itsessään miellyttää.
Rotujalkaiset eivät sortseja käytä. Eivätkä aikuiset yleensäkään, jos totta puhutaan. Sortsit eivät kuulu aikuisten vaatetukseen.
Upeasääriset pitävät ne yleensä piilossa. Reisistä puhumattakaan. Paksusääriset sen sijaan kulkevat koko ajan lyhyissä housuissa, se on erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tunnu tajuavan: emme me selluliittireisiset naiset kuvittele, että selluliitin esittely näyttää hyvältä. Pointti on se, että meitä ei kiinnosta, miltä se näyttää. Shortseja voi käyttää esimerkiksi mukavuussyistä tai siksi, että kyseinen vaatekappale itsessään miellyttää.
Kyllä pukeutumiseen kuuluu peruskohteliaisuus. Se on osa pukeutumista. Kohteliaisuus siinä, minkä näköisenä kulkee.
Mutta aika hassua, että samalla kun voisi pukeutuen tehdä itsestään hyvännäköisen, niin valitsee vartalolleen epäedullisen vaatteen.