Päivän parhaat naurut, koiran ulkoilluttaja meni edellä ja koira tuli perässä
Monesti koira menee edellä :) Olipa mukava käydä lenkillä :) Muilla arjen koomisia tilanteita...
Kommentit (22)
Koira taisi olla sairas tai vanha.
Vierailija kirjoitti:
Tai koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai koulutettu.
Koulutettu kävelee vieressä.
Minuakin naurattaa kun meidän 14-vuotias koira kävelee perässä.
Koulutettu kävelee juuri siinä, missä sen on koulutettu kävelevään.
Hyvin koulutettu kävelee perässä ja luottaa, että isäntä/emäntä suojelee.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ainakin meidän koira alkoi kävellä perässä vasta kun oli kipeä ja vanha. Itseäni lähinnä surettaa nähdä perässä hitaasti kulkevia koiria.
Mua nauratti kun vastaan tuli kaksi naishiihtäjää jotka olivat unohtaneet sukset
Perässävedettävä koira. Olen joskus nähnyt, koira pani hanttiin ja omistaja kiskoi. Ei hyvä.
Koira hihnalla vetokoukkuun. Ei se eteenkään pääse.
Mun koira käveli nuorempana vieressä, vanhana alkoi kulkemaan perässä.
Mun koirani normaalisti on aina edessä, mutta sadesäillä se on takana, koska ei halua silloin ulkoilla. Joudun vetämään ja kutsumaan luokseen, jotta saataisiin edes lyhyt lenkki, mutta ei. Haluaa vain takaisin sisälle.
4 vuotias, keskikokoinen, sekarotuinen koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai koulutettu.
Koulutettu kävelee vieressä.
tai takana. mutta ei koskaan edellä.
Aloittajalla on varmaan todella ankea elämä jos tuo oli hauskinta päivässä.
Kyllä on ankeuttajia paikalla, hyvähän se vaan on jos hymyilyttää!
Huvittaa itseäkin, kun näkee pariskunnan jotka kulkevat peräkanaa. Takana tuleva on siis tossun alla. 😂
Paistoiko aurinko? Näin tänään tilanteen missä koira selvästi yritti pysyä isäntänsä takana kun siellä oli varjossa. Kai koiriakin häikäisee...
Meillä tällainen perässävedettävä koira. Ei tykkää talvesta ja lenkille pitää melkein väkisin viedä. Usein laahustaa perässä ja yrittää päättää mistä käännytään kotiin. Jos käännytään koiran haluamaan suuntaan, askel kevenee ja polvi nousee notkeasti. Energiaa piisaa kyllä eikä ole sairas, inhoaa vaan (koiran mielestä) huonoja säitä.
Vierailija kirjoitti:
Tai mä ja mun koira: joka helkkarin lumikokkare haistellaan kaksi kertaa ja sille vielä varuiksi palataan nuuskimaan kolmannen kerran. 500m matkaan menee 30min. Täysin terve 5v mäyräkoira kyseessä. On vaan todella kiinnostunut hajuista
Hauskaa tässä on...?