Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu koko juhannusta vaan yksin kotona?

Vierailija
22.06.2017 |

Mitä meinaatte tehdä? Aika masentavaa, pakko myöntää. Mutta sama tilanne ollut jo monena vuonna. Kaverit ovat kaikki kumppaniensa ja perheidensä kanssa mökillä tms, mutta mullapa ei sellasia ole.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan mene baariin? Itse ajattelin lähteä. En oikein jaksa koko iltaa itsekseni olla.

Vierailija
62/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan mene baariin? Itse ajattelin lähteä. En oikein jaksa koko iltaa itsekseni olla.

Täälläpäin tuo toinenkin räkälä menee kiinni jo 22:00, eli ei kannata enää lähteä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua tarvitsin. Olette samassa veneessä! Tuntuu paremmalta, kun huomaa näin monen fiksun ihmisen miettimässä samoja asioita. Kaikkea hyvää

Vierailija
64/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö minnekään baariin ainakaan. Suosittelen: lähtekää lavatansseihin!

http://uittamo.fi/

Vierailija
65/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me ollaan vaan kaksin kotona, minä ja mies. Katsotaan tv-sarjaa putkeen koko päivä, niin kuin muinakin päivinä. Ei ole mitään suunnitelmia eikä erityistä syötävää. En tiedä mikä on vialla kun ei vaan viitsitä mitään, ollaan kuitenkin molemmat vapaalla ja olisi se mökkikin, mut ei.

Katso otsikko!

Katsoin. Kaksin yksin. Ei seuraelämää, ei kavereita tai kokoontumisia, sama meno aina.

Vierailija
66/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me ollaan vaan kaksin kotona, minä ja mies. Katsotaan tv-sarjaa putkeen koko päivä, niin kuin muinakin päivinä. Ei ole mitään suunnitelmia eikä erityistä syötävää. En tiedä mikä on vialla kun ei vaan viitsitä mitään, ollaan kuitenkin molemmat vapaalla ja olisi se mökkikin, mut ei.

Katso otsikko!

Katsoin. Kaksin yksin. Ei seuraelämää, ei kavereita tai kokoontumisia, sama meno aina.

Ei silti ole mielestäni sama asia :) Olisin mieluusti kumppanin kanssa kaksin kotona eikä se masentais yhtään.

Vierailija
67/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku tulee kertomaan, kuinka ovat vain perheen kesken tänään, kun 12 kaveria tulee sinne mökille vasta huomenna. Mut tosiaan tänään ihan ypöyksin vsin perheen kesken saunoen ja grillaten....

Vierailija
68/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vuosia viettänyt juhannuksen yksin kotona. Nykyään tosin on mies ja lapset, mutta kotona edelleen eikä tehdä mitään juhannusmaista, normi viikonloppu vain. En tykkään yhtään juhannuksesta, ja onneksi ei mieskään.

Sinä, mies ja lapset = yksin kotona juhannuksena

Vierailija
69/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja yksin kyyhötän. Mikrossa "grillattua" - 30% cabanossia ja Pirkan kaljaa.

Sinappiakaan ei ole.

Vierailija
70/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin ystäville ja siskoille, että olen yksin kotona juhannuksen, niin on omituista niiden mielestä 🙂

Vierailija
71/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako baarissa muka juttuseuraa tuosta noin vain?

Vierailija
72/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ihanaa kun saa olla rauhassa!

73/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut tapani viettää juhannusta noin viimeiset kymmenen vuotta. Yksin ja suurimmaksi osaksi kotona.

Tänä vuonna ajattelin yksinäisyyden lisäksi suunnistaa, rakentaa aidan, mato-onkia ja pyöräillä läpi hiljaisen kaupungin. Sanaakaan en tule varmasti kolmen päivän aikana puhumaan (ellei ahven pure sormeen), mutta tähän hiljaisuuteen on jo niin tottunut, että ei sitä edes huomaa.

Hyvä huumorintaju sinulla ainakin on:)

Vierailija
74/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vanhemmilla syömässä mutta loppupäivän olen itsekseni koirien kanssa kotona.Mökkeily ja baareilu ei houkuta kun ei ole kumppania ja muilla on.Naapuri pyysi piha vääriin, mutta kun en juo niin sekin poissuljettu.

Vierailija
75/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä tai aiheuttaa oksennus -efektiä. Ihan vilpittömästi teksti kirjoitin ja yritin vain piristää ja tsempata! :o Hyvää juhannusta kuitenkin.. en taida enempää uskaltaa kirjoittaa! :o 

Ei me kaikki nyt mieltämme  pahoitettu :) Itse asiassa just noita ajattelin tehdä mitä kommentissasi kirjoitit. Täällä aina ne positiivisetkin mielipiteet joku hapannaama saa käännettyä negatiivisiksi :)

Hyvää juhannusta sullekin, toivottavasti aurinko paistaa siellä missä juhlitte. 

Vierailija
76/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Turussa, niin jokilaivoille, baareihin tai just Uitulle tanssimaan, kuten joku ehdotti. Sitten voi tietty mennä Vaakahuoneelle ja lähtee vaikka Loistokarille risteileen, jos on tilaa. Ja ihan yksin.

Vierailija
77/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän ohjelmassa pari tuntia suunnistusta, kämpän siivousta ja pyykkien pesua, illalla sitten pyöräilyä juhannuskokolle. Yksinäistä touhua, mutta valehtelen itselleni sen voittavan kaljapullon kanssa sohvalla makoilun.

Hauskaa juhannusta kaikille kanssayksinäisille!

Vierailija
78/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden ja nuoruuden vietin aina kesämökillämme ja sisälsi tietyt perinteet. Aikuistuttuani olen kaupunkilaistunut, ei ole mökkiä enää ja täällä sitä nysvätään kotona perheen kanssa. Ei poikkea mitenkään viikonlopusta. Nukutaan ja touhutaan lasten kanssa.

Niin. Tuo ei kyllä kuulosta siltä, että viettäisit juhannuksen yksin.

Jotenkin surullisempaa se että perheelliset kommentoi täällä viettävänsä juhannusta yksin!! Sitä voi näköjään kokea itsensä yksinäiseksi vaikka olisi kuinka monta ihmistä ympärillä. Minä olen enimmäkseen yksin mutta en koe oloani kauhean yksinäiseksi kuitenkaan.

Vierailija
79/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti, ja nyt on vahvasti semmoinen tunne, että pitää olla itsekseen. Nautin siitä, ettei tarvitse lähteä mihinkään, saa olla vaan. Kesäksi on muuten kyllä tiedossa sosiaalista toimintaa ja reissuja ihan riittävästi.

Tänään lämmitän saunan ja juon cavaa, ihanaa!

Vierailija
80/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiski olla yksin kotona..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi