Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu koko juhannusta vaan yksin kotona?

Vierailija
22.06.2017 |

Mitä meinaatte tehdä? Aika masentavaa, pakko myöntää. Mutta sama tilanne ollut jo monena vuonna. Kaverit ovat kaikki kumppaniensa ja perheidensä kanssa mökillä tms, mutta mullapa ei sellasia ole.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä juhannuksen yksin. Siinähän tuo menee kuin muutkin päivät. Normi työpäivä huomenna, normi viikonloppu, ei sen kummempaa.

Tässä maassa missä asun ei mitään juhannusta tunneta. Tähän olen tottunut jo vuosikausien ajan eikä haittaa enkä kaipaa.

Yksin olen koska olen ammatissa jossa olen hyvin läheisessä kosketuksessa monien erilaisten ihmisten kanssa. Kun pääsen kotiin, nautin yksinolosta ja rauhasta! Kun/jos mieli tekee tapaan ystäviä. Muutenkaan en viinanhuuruja ja törttöilyä kaipaa mitenkään.

Vierailija
42/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistin kaikki somet loppuviikoksi puhelimesta, ei vaan pysty seuraamaan muiden hauskoja juhannuksia. Olisin todellakin halunnut tehdä myös jotain hauskaa, mutta en myöskään halua tuppautua pariskuntien, perheiden tms porukkaan. Jokainen viikonloppu ja ilta on mulla tällainen... Muuten ehkä arvostaisinkin vapaita. Ostin sentään herkkuja paljon ja aion leffoja katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin muuten kyllä arkisin yksin olemisesta todella paljon, mutta tämmöiset juhlapyhät aina masentaa pahasti.

Vierailija
44/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksin mutten yksinäinen. En vietä mitään näitä pakkojuhlia. Leffoja katson, luen, siivoan, pesen pyykkiä. En todellakaan kaipaa mitään mökkijuhannusta, etenkään jos siellä on lapsiperheitä (ei pahalla).

Vierailija
45/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksin mutten yksinäinen. En vietä mitään näitä pakkojuhlia. Leffoja katson, luen, siivoan, pesen pyykkiä. En todellakaan kaipaa mitään mökkijuhannusta, etenkään jos siellä on lapsiperheitä (ei pahalla).

Sama täällä, ihanaa olla yksin ja rentoutua. En lähtisi minnekään vaikka olisi mahdollisuuskin.

Vierailija
46/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin lapsen kanssa kaksin. Puoliso lähti festareille, meillä ei oo rahaa tehdä juuri mitään. Autoakaan ei ole

Vierailija
47/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita ja sukulaisia kyllä on samalla paikkakunnalla, mutta minua ei ole taaskaan kutsuttu mihinkään ja aina kun kyselen, kenelläkään ei tunnu olevan mitään. Ja joka kerta kuitenkin on, minut vain jätetään pois.

Viime vuonna järjestin itse jotain, tein ruokia jne. mutta kukaan ei käynyt.

En vaan ymmärrä, muuten olen päivittäin tekemisissä, mutta tällaisina juhlina jään yksin. Jos edes tietäisin miksi.

Vierailija
48/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä ollaan eikä ole yhtään suru puserossa. Kaikki juhlat menevät omassa hyvässä seurassa kuten jo vuosikausia. Kävin tuossa puutarhalta hakemassa kukkasia, jotka huomenna käyn istuttamassa suvun haudalle, ja toisia, jotka istutan tämän loma-asuntoni parvekkeelle. Vähän myöhässähän minä noiden kukkien kanssa olen, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Ohjelma ei poikkea muilta osin mitenkään normaalista viikonlopusta. Laitan hyvää ruokaa, lueskelen, ratkon ristikoita, katselen telkkaria (jos sieltä nyt tulee jotain katsomisen arvoista), ulkoilen säiden salliessa.

Vierailija
49/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin lapsen kanssa kaksin. Puoliso lähti festareille, meillä ei oo rahaa tehdä juuri mitään. Autoakaan ei ole

Onko festarit nykyisin ilmaisia?? Missä? Menisin minäkin.

Vierailija
50/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan vaan kaksin kotona, minä ja mies. Katsotaan tv-sarjaa putkeen koko päivä, niin kuin muinakin päivinä. Ei ole mitään suunnitelmia eikä erityistä syötävää. En tiedä mikä on vialla kun ei vaan viitsitä mitään, ollaan kuitenkin molemmat vapaalla ja olisi se mökkikin, mut ei.

Vierailija
51/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minulla ja lapsella

Vierailija
52/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jäin pari tuntia sitten yksin kotiin. Poikaystävä lähti maalle tulee takaisin ehkä lauantaina viimeistään sunnuntaina.

Minua ei sinällään haittaa olla yksin kotona muutamaan päivää, mutta ärsyttää kun koko Suomi menee kiinni. Olisin halunnut käydä treenaamassa salillani, mutta sekin meni kiinni :( Voisin käydä nyt museossakin, mutta nekin on kiinni :( Joten luultavasti datailen koneella, katson telkkaria, luen kirjoja, kokkailen jotain ja ehkä liikun vähän.

Vierailija
53/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan mukava olla rauhassa kotona. Käyn lenkillä, katson telkkaria, luen, syön jotain hyvää, käyn salilla..

Vierailija
54/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen juhannus kotona tulisi nyt enemmän kuin tarpeeseen, mutta ei ole mahdollista!

Vierailija
55/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me ollaan vaan kaksin kotona, minä ja mies. Katsotaan tv-sarjaa putkeen koko päivä, niin kuin muinakin päivinä. Ei ole mitään suunnitelmia eikä erityistä syötävää. En tiedä mikä on vialla kun ei vaan viitsitä mitään, ollaan kuitenkin molemmat vapaalla ja olisi se mökkikin, mut ei.

Katso otsikko!

Vierailija
56/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin pitää hauskaa yksin. Eka aattelin et onpa masentavaa mut paskat. Oma seura on paras seura :-) Aattelin kattoo leffoi ja viettää ihan tavallisen päivän.

Vierailija
57/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tämän tarinan puoliso käytti ne tuon perheen rahat siihen festarireissuun ja jätti toisen puoliskon lapsen kanssa kotiin kärvistelemään ilman rahaa. Reilu meininki, ja varmaan tuo tuliaisina sukupuolitaudin tai jos kyseessä on nainen, niin yllätysraskauden.

Vierailija
58/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin juhannuksen vietän yksin. Olen huonointa mahdollista seuraa itselleni. Kunpa loma jo loppuisi!

Vierailija
59/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksin, mulla on kissa!

Vierailija
60/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vuosia viettänyt juhannuksen yksin kotona. Nykyään tosin on mies ja lapset, mutta kotona edelleen eikä tehdä mitään juhannusmaista, normi viikonloppu vain. En tykkään yhtään juhannuksesta, ja onneksi ei mieskään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme