Lue keskustelun säännöt.
Monessa Suomen paikkakunnassa olet asunut? Aiotko vielä lisätä paikkojen määrää?
Kommentit (6)
12 paikkakunnalla olen asunut. Ja oli melko hurjaa, kun esikoiseni oli 6v, niin hän oli asunut jo 7 paikkakunnalla... Tosin kotihoidossa, eli mitään päiväkodin vaihtoja ei ollut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
12 paikkakunnalla olen asunut. Ja oli melko hurjaa, kun esikoiseni oli 6v, niin hän oli asunut jo 7 paikkakunnalla... Tosin kotihoidossa, eli mitään päiväkodin vaihtoja ei ollut.
Ja en aio enää muuttaa uudelle paikkakunnalle.
Kolmessa olen asunut. Muuttoja ollut kuitenkin enemmän. Tuskin enää neljättä paikkakuntaa tulee, mutta yhteen noista kolmesta saatan vielä muuttaa.
Viidellä. Ehkä vielä vanhoilla päivilläsi muutan.