Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu koko juhannusta vaan yksin kotona?

Vierailija
22.06.2017 |

Mitä meinaatte tehdä? Aika masentavaa, pakko myöntää. Mutta sama tilanne ollut jo monena vuonna. Kaverit ovat kaikki kumppaniensa ja perheidensä kanssa mökillä tms, mutta mullapa ei sellasia ole.

Kommentit (112)

Vierailija
2/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. seuraavat 3 päivää menee luultavasti niin että nukun 10h ja harrastan 1h liikuntaa ja muut 13 tuntia luultavasti istun tietokoneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. seuraavat 3 päivää menee luultavasti niin että nukun 10h ja harrastan 1h liikuntaa ja muut 13 tuntia luultavasti istun tietokoneella.

Sama täällä.

Vierailija
4/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ajattelin katsella leffoja ja nukkua paljon

Vierailija
5/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun taas olemaan yksin.Surullinen olo ilman naista M36

Vierailija
6/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Sama... -ap

Vierailija
7/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kotona ollaan. Onhan tämä aika luuseri meininki.

Vierailija
8/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette osallistu noihin juhannuksen tapahtumiin, tai mene vaikka terassille oluelle? Noita ehkä itse tekisin jos olisin yksin.

Vierailija
9/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiä ja pleikkaria selvinpäin. No ruokaa ostan.

Vierailija
10/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonahan sitä, onneksi ostin juuri läjän ruotsalaisia dekkareita, suurimman osan ajasta istun siis nenä kiinni kirjassa.

N42

Vierailija
11/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette osallistu noihin juhannuksen tapahtumiin, tai mene vaikka terassille oluelle? Noita ehkä itse tekisin jos olisin yksin.

Mä en yksinkertasesti kehtaa yksin :D

Vierailija
12/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Samoin menee joka päivä. Teen samaa kuin muinakin päivinä, siivoan, katon telkkaria ja syön tietokoneen ääressä.

Kavereita ei ole ja suku ei välitä. Lapset on teinejä ja isällään puolet kesästä. Olen ollut ilman aikuista seuraa viimeiset 5 vuotta.

Vierailija
13/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut tapani viettää juhannusta noin viimeiset kymmenen vuotta. Yksin ja suurimmaksi osaksi kotona.

Tänä vuonna ajattelin yksinäisyyden lisäksi suunnistaa, rakentaa aidan, mato-onkia ja pyöräillä läpi hiljaisen kaupungin. Sanaakaan en tule varmasti kolmen päivän aikana puhumaan (ellei ahven pure sormeen), mutta tähän hiljaisuuteen on jo niin tottunut, että ei sitä edes huomaa.

Vierailija
14/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtumissa yksin käyminen tuntuu masentavalta ja turhauttavalta ellei sitten tapahtuma ole joku erityisen kiinnostava kuten esim se lentonäytös kaivopuistossa 9.6., sinne lähdin yksin :)

Vierailija
15/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tehdä muuta kuin samoja asioita kuin muinakin päivinä.

Vierailija
16/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet koskaan ollut juhannuksena yksin?

Itse jos mietin juhannuksen tapahtumia, niin niihin on vaikea lähteä yksin, koska kaikki muut siellä ovat seurassa. Esimerkiksi exän kanssa käytiin We love Helsinki -juhannustansseissa. Tosi kiva tapahtuma, mutta ei sellainen, jossa leimallisesti haluisi olla seinäruusuna yksistään.

Vierailija
17/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen itse töihin juhannuspäivänä, mutta mulla taisi muuten ratketa tää juhannuksenviettopulma, kun poden flunssaa.

Itse olen viimeisimmät juhannukset viettänyt exän kanssa, joten siksi ei mitään juhannusseuraa ollut edes mielessä.

Vierailija
18/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotona yksin juhannuksen. Mutta omasta tahdosta, niin eihän se ihan sama asia ole. Mies lähti festareille, ja minä jäin "koiravahdiksi". Ei valittamista. :)

Kattelen kauhuelokuvia, touhuilen koirien kanssa, ja syön roskaa. Siinähän se aika menee kivasti.

Vierailija
19/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen absolutisti, siksi.

Vierailija
20/112 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan huomenna, katselen netflixiä ja seurustelen lemmikkien kanssa. En ole koskaan viettänyt joulua, vappua enkä juhannusta. Nuorempana halusin olla "erilainen", nykyään em. juhlat ovat menettäneet merkityksensä kokonaan. Mukavaa tietysti, että saa yhden ylimääräisen vapaapäivän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi