Onko kukaan muu koko juhannusta vaan yksin kotona?
Mitä meinaatte tehdä? Aika masentavaa, pakko myöntää. Mutta sama tilanne ollut jo monena vuonna. Kaverit ovat kaikki kumppaniensa ja perheidensä kanssa mökillä tms, mutta mullapa ei sellasia ole.
Kommentit (112)
Tulee jotenkin surullinen olo tätä ketjua lukiessa :(
YKSINÄISET! Mitä jos tekisitte jonkun ryhmän tai voihan se olla vaikka tämä? Kirjottaisitte illan kuulumisia ja/tai tekemisiä. Kertoisitte vähän mistä päin olette? Ja eritoten.. tehkää itselle jotain speciaali ruokaa tai herkkuja illaksi! Tehkää myös erityisesti jotain, mistä tykkäätte. Ehkä leipomisesta, lukemisesta, ompelusta...?! Yrittäkää kääntää asia niin, että tämä on TEIDÄN juhannus ja vietätte juhannusta elämänne tärkeimmän ihmisen, teidän itsenne kanssa! <3 Hyvää juhannusta teille kaikille! <3
Mikäs sen mukavampaa kuin yksin. Saa tehdä mitä huvittaa eikä kuunnella muiden riitoja, örvellystä eikä kärsiä rapulasta. Harrastan ja pyöräilen ja lepään.
Vierailija kirjoitti:
YKSINÄISET! Mitä jos tekisitte jonkun ryhmän tai voihan se olla vaikka tämä? Kirjottaisitte illan kuulumisia ja/tai tekemisiä. Kertoisitte vähän mistä päin olette? Ja eritoten.. tehkää itselle jotain speciaali ruokaa tai herkkuja illaksi! Tehkää myös erityisesti jotain, mistä tykkäätte. Ehkä leipomisesta, lukemisesta, ompelusta...?! Yrittäkää kääntää asia niin, että tämä on TEIDÄN juhannus ja vietätte juhannusta elämänne tärkeimmän ihmisen, teidän itsenne kanssa! <3 Hyvää juhannusta teille kaikille! <3
Pikkasen säälivä ja holhoava asenne. Oikeastaan tosi vastenmielistä tekstiä!
Mikä juhannuksena on niin erilaista? :-)
Yksin menee, netissä ja telkkaria katsellessa.
Joo, kohokohta lienee varmaan jos löytää kassahihnastreamin netistä.
Jep, yksin mennään.
#tavallinenmies
Vierailija kirjoitti:
Oksensin just vähän mun suuhun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen säälivä ja holhoava asenne. Oikeastaan tosi vastenmielistä tekstiä!
No en ihmettele jos sinä ja nuo pari muuta jotka on kommentoinnut tähän viestiin olette yksin! Kuulostatte tosi v*ttumaisilta tovereilta!
Parempi kun ei mene mihinkään tapahtumiin. Kokemusta on ja siitä tulee tosi surkea olo katsella kun kaikki muut ovat jonkun seurassa. Rupee tuntumaan vielä että kaikki huomaa että olet todellakin yksin kesän suurimman juhlan aikana. Siinä sitten seisot yksin hiljaa ja tuijotat kokkoa ja kävelet sitten hiljaa yksin kotiin. No thanks!
Anteeksi, ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä tai aiheuttaa oksennus -efektiä. Ihan vilpittömästi teksti kirjoitin ja yritin vain piristää ja tsempata! :o Hyvää juhannusta kuitenkin.. en taida enempää uskaltaa kirjoittaa! :o
Olen yksin ja olen todellakin menossa juhannistapahtumaan. Mulla ei ole mikään ongelma mennä tapahtumiin yksin, se on asenteesta kiinni. Todennäköisesti kukaan ei teihin kiinnitä mitään huomiota ja vaikka kiinnittäisikin, ei tuntemattomien mielipiteillä ole mitään väliä. Olen käynyt yksin konserteissa, elokuvissa, teatterissa, baletissa, mielenosoituksessa jne. Huomenna menen yksin aamupäivästä juhannustapahtumaan. Illan olen kotona, syön hyvin, luen, kuuntelen musiikkia ja katson netflixiä. Lauantain olen töissä.
Ollaan lapsen kanssa kahdestaan kotona. Eli vietetään ihan tavallista elämää. Ei ole mökkejä tai mitään minne mennä, ei ystäväperheitä tai muitakaan kavereita. Ehkä käydään miniristeilyllä saaristossa, jos jaksetaan.
Lapsuuden ja nuoruuden vietin aina kesämökillämme ja sisälsi tietyt perinteet. Aikuistuttuani olen kaupunkilaistunut, ei ole mökkiä enää ja täällä sitä nysvätään kotona perheen kanssa. Ei poikkea mitenkään viikonlopusta. Nukutaan ja touhutaan lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden ja nuoruuden vietin aina kesämökillämme ja sisälsi tietyt perinteet. Aikuistuttuani olen kaupunkilaistunut, ei ole mökkiä enää ja täällä sitä nysvätään kotona perheen kanssa. Ei poikkea mitenkään viikonlopusta. Nukutaan ja touhutaan lasten kanssa.
Niin. Tuo ei kyllä kuulosta siltä, että viettäisit juhannuksen yksin.
Minä olen. Suomen suurimmassa kaupungissa, mutta en vaan koe noita juhannustapahtumia millään tapaa kiinnostaviksi. Tänään kävin kirppiksillä ja laitan hyvää ruokaa pariksi päiväksi, huomenna kuntoilen. Muuten siivoilen vähän joka päivä, jos lauantaina on hyvä sää harkitsen käyväni terassilla yhdellä.
Yksinäinen olen ja joskus - useimmiten - se tuntuu tosi pahalta. Mutta neljän päivän vapaat ja yleisten ryyppyjuhlien vihaaminen passaa mulle oikein hyvin. Kerrankin aikaa vaan olla! Saa löhötä sohvalla netflixin kanssa miettimättä mitään maallisia velvollisuuksia.
Juhannus on aina ollut turhake.
Tänä vuonna se on yksinäisempi koska puoliso ja lapset ovat jo lomareissussa ja oma kesäloma on alkaa myöhemmin - otan heidät sitten kiinni lomakohteessa.
Kavereitakin ei oikein ole, joten kotona makailua ja jos sää sallii niin luonnossa oleilua.
Yksin ollaan täälläkin. Varmaankin ajattelisin muutoin sen olevan päivä muiden joukossa, mutta rasittaa kun kokoajan jokapaikassa sitä juhannusta toitotetaan. Eipä ainakaan jää epäselväksi, että on joku juhlapyhä ;)
Leppoisaa juhannusta kuitenkin kaikille, vietätte sitä sitten yksin tai joukossa.
Olen ollut viimeiset 9 vuotta mutta tänä juhannuksena siihen tulee muutos! 9 pitkän vuoden jälkeen mulla on juhannukseksi suunnitelmia ja seuraa :) Ihanaa!
Yksin juu. Ei ole kavereita ja miesystävää ei tunnu kiinnostavan. Varmaankin vaan nukun ja katson leffoja. Minnekään juhannusrientoihin en halua yksin mennä, alkaa vaan masentamaan enemmän.