Onko kukaan muu koko juhannusta vaan yksin kotona?
Mitä meinaatte tehdä? Aika masentavaa, pakko myöntää. Mutta sama tilanne ollut jo monena vuonna. Kaverit ovat kaikki kumppaniensa ja perheidensä kanssa mökillä tms, mutta mullapa ei sellasia ole.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaatte tehdä? Aika masentavaa, pakko myöntää. Mutta sama tilanne ollut jo monena vuonna. Kaverit ovat kaikki kumppaniensa ja perheidensä kanssa mökillä tms, mutta mullapa ei sellasia ole.
Oon yksin vauvan kanssa. Aika rankkaa. Mutta toisaalta, ihan sama... Päivä tämäkin muiden joukossa.
Halaus jokaiselle yksinäiselle.
Yksinhän täällä. Perusteellisen siivouksen tein tänään, jos sitä illemmalla kävisi tyhjällä kaupungilla kävelyllä. Viikon päästä olis pienimuotoiset kaupunki-festarit, katsoa sitten jos siellä kävisi.
etsitaanystavaa.com
Täällä etsittiin myös juhannusseuraa!
Pitäiskö kerätä yksinäisten porukka ja nähdä jossain?
Kirjoitin taas yhden työhakemuksen, kävin kaupassa ja suihkussa, nyt koodaan lopun iltaa, mitä nyt roikun vauvapalstalla. Huomenna kävelylle, ja jotain kertyneitä paperipinoja voisin järjestää vähemmäksi.
Onko joku Turussa yksinäinen ja haluaisi tavata? :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen ja nautin. Ei tarvitse kuunnella muiden ihmisten tyhjänpäiväisiä/ ärsyttäviä keskusteluja ja kukaan ei moralisoi jos nukun puoleenpäivään :-).
Huokaus. Juuri eronneena istun yksin puolityhjässä pikkukaksiossani jätesäkit verhona. Koko juhannus töitä ja illat yksin. Olen niin masentunut. Ei paljon inspaa mikään. Itkettää, masentaa ja tylsistyttää. Ja janottaa. Tulis jo kuolo ja korjais.
Vietän yksin juhannusta kerrostalossa pk-seudulla. Taitaa täällä olla paljon muitakin kotona. Parkkipaikka on täynnä autoja. Läheinen kauppakeskus on ainakin osaksi auki. Sinne näyttää valuvan autoja koko ajan. Joten aika tavallinen meno on täällä.
Koko pullon yksinkö? Juo vaikka pari lasia, ruuan kanssa.