Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan muu koko juhannusta vaan yksin kotona?

Vierailija
22.06.2017 |

Mitä meinaatte tehdä? Aika masentavaa, pakko myöntää. Mutta sama tilanne ollut jo monena vuonna. Kaverit ovat kaikki kumppaniensa ja perheidensä kanssa mökillä tms, mutta mullapa ei sellasia ole.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. seuraavat 3 päivää menee luultavasti niin että nukun 10h ja harrastan 1h liikuntaa ja muut 13 tuntia luultavasti istun tietokoneella.

Niin suoraan minun viikonlopustani. Huomenna voisin vähän siivota ja tänään nakata tuon pullon viiniä kurkkuun.

Koko pullon yksinkö? Juo vaikka pari lasia, ruuan kanssa.

Vierailija
102/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaatte tehdä? Aika masentavaa, pakko myöntää. Mutta sama tilanne ollut jo monena vuonna. Kaverit ovat kaikki kumppaniensa ja perheidensä kanssa mökillä tms, mutta mullapa ei sellasia ole.

Oon yksin vauvan kanssa. Aika rankkaa. Mutta toisaalta, ihan sama... Päivä tämäkin muiden joukossa.

Halaus jokaiselle yksinäiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhän täällä. Perusteellisen siivouksen tein tänään, jos sitä illemmalla kävisi tyhjällä kaupungilla kävelyllä. Viikon päästä olis pienimuotoiset kaupunki-festarit, katsoa sitten jos siellä kävisi.

Vierailija
104/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsitaanystavaa.com

Täällä etsittiin myös juhannusseuraa!

Pitäiskö kerätä yksinäisten porukka ja nähdä jossain?

Vierailija
105/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin taas yhden työhakemuksen, kävin kaupassa ja suihkussa, nyt koodaan lopun iltaa, mitä nyt roikun vauvapalstalla. Huomenna kävelylle, ja jotain kertyneitä paperipinoja voisin järjestää vähemmäksi.

Vierailija
106/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku Turussa yksinäinen ja haluaisi tavata? :)

Vierailija
107/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen ja nautin. Ei tarvitse kuunnella muiden ihmisten tyhjänpäiväisiä/ ärsyttäviä keskusteluja ja kukaan ei moralisoi jos nukun puoleenpäivään :-).

Vierailija
108/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Juuri eronneena istun yksin puolityhjässä pikkukaksiossani jätesäkit verhona. Koko juhannus töitä ja illat yksin. Olen niin masentunut. Ei paljon inspaa mikään. Itkettää, masentaa ja tylsistyttää. Ja janottaa. Tulis jo kuolo ja korjais.

Vierailija
109/112 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

Vierailija
110/112 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh eikö ketään Turussa

Vierailija
111/112 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi juhannus on kohta ohi!

Vierailija
112/112 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän yksin juhannusta kerrostalossa pk-seudulla. Taitaa täällä olla paljon muitakin kotona. Parkkipaikka on täynnä autoja. Läheinen kauppakeskus on ainakin osaksi auki. Sinne näyttää valuvan autoja koko ajan. Joten aika tavallinen meno on täällä.