Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka olet varma, ettei miehesi petä. Perustele!

Vierailija
22.06.2017 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen niiltä ihmisiltä, jotka uskovat varmasti, ettei mies petä. Miksi luulet näin? Mitkä asiat puhuvat sen puolesta?

Itse olen salasuhteessa toisen miehen kanssa ja kummankaan puolisot eivät epäile mitään. Näin on ollut jo 4 vuotta. Ollaan molemmat erittäin perhekeskeisiä, ei poissa öitä, ei oikeastaan iltojakaan. Ei viestitellä toisillemme kuin salaisilla sähköpostiosoitteilla. Kukaan meidän ystävistä tai sukulaisista ei varmastikaan uskoisi meistä tällaista. Silti ollaan tähän päädytty. Saadaan toisiltamme paljon mutta ei missään nimessä haluta mihinkään viralliseen suhteeseen. Kumpikin rakastetaan kumppaneitamme. Vaikka mustavalkoisesti ajattelevat ihmiset eivät näin uskokaan. En uskonut itsekään ennen, että kahdesta ihmisestä välittäminen olisi mahdollista.

Kommentit (218)

Vierailija
201/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin naistani 9 vuoden suhteessa 4 viimeistä vuotta. Loppuajan seurustelin myös samanaikaisesti toisen naisen kanssa. Kerroin myös asiasta, olen huono salailemaan. Nainen ei jotenkin tajunnut tätä, en osaa selittää miksi. Ilmeisesti piti vitsinä tai jotain,.

Silti hän olisi kirjoittanut kuten monet teistä ja kertoikin, että jättäisi minut jos joskus pettäisin häntä.

Mutta tiedän myös, että olen ääritapaus ja pääsääntöisesti suomalainen mies on uskollinen.

Vierailija
202/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää tällaiset keskustelut. ÄLLÖTTÄÄ JA AHDISTAA. Pitäisikö yhteiskunnan sitten luopua monogamian vaalimisesta ja antaa ihmisten ympäriinsä paneskelusta tulla hyväksyttävää. Suojaseksin ehdolla, paitsi sen yhden puolison kanssa... mulle aiheuttaa stressiä ja kaksihaaraisia jo tämän ketjun lukeminen. Ehkä ei pitäisi alkaakaan edes parisuhteeseen (siis tavoitella sitä) kun kaikki on näköjään näin vaikeaa. Huoh

N27, sinkku loppuelämän?

Mikä sua vaivaa? Oliko tää sulle yllätys, et jotkut valitsee elää näin? Mitäs jos päätät itse miten elämäsi elät etkä anna av-palstan keskustelujen sitä määrittää.. En minäkään anna. Olen teinistä asti saman ihmisen kanssa ollut yhdessä ilman pettämisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "kohtalaisen" varma. Minulla ei ole miestä.

Vierailija
204/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko istuu pyörätuolissa ja tekee töitä kotona, olen varma :D

Vierailija
205/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun niihin onnekkaisiin, jonka ääliö mies lähti toisen mukaan. Tosi hyvä diili, koska mies oli jo rupsahtanut, laiska, köyhä ja tunnevammainen. Ja ihan nätisti pääsin sitä eroon, kaikki ovat puolellani, koska mies on törppö. Kannattaa leikkiä, ettei tiedä, voi käydä tsägä. Niin ja kunnon miehet ei petä, eli tätä mahdollisuutta ei ole heidän kanssaan.

Vierailija
206/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt työpaikalla useita "pareja". Ja työpaikkana koulu. Flirttiä, koskettelua ym. Viimeistään pikkujouluissa päästään sitren fyysiseen kanssakäymiseen. Ja kyseessä juuri nämä "kunnon perheenisät ja äidit". Eli ei se aikaa tai paikkaa katso. Aina löytyy aikaa, jos oikeasti haluaa pettää.

Vierailija
207/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Ihan hyvin te suomalaiset naiset omaa oksaanne sahaatte. Taas tuli muistutus siitä miksi hain vaimon maasta jossa ollaan vähän vanhoillisempia. Ja joo, oli nuori ja ihan kaunis ala-ikäinen neitsyt.

Nyt sitten iloisesti naimisissa ja uskollinen olen. Omaisuuttakin on karttunut ihan mukavasti kun ei nuoruus mennyt naisia poikaillen vaan sijoituskirjoja lueskellen.

Likaisia ilmeitä kyllä tulee suomalaisilta naisilta kun ostarilla kävellään. Selän takana haukutaan pedariksi ja köyhien naisten hyväksikäyttäjäksi. Jooh, ei se vaimokki niin nuori ole vaikka se näyttää siltä. Sellaista se on kun ei se syö pikaruokaa ja hillu baarissa siiderikännissä joka viikonloppu. Noh, eipä tuo ole suuri haitta.

Vierailija
208/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

345543554 kirjoitti:

Petin naistani 9 vuoden suhteessa 4 viimeistä vuotta. Loppuajan seurustelin myös samanaikaisesti toisen naisen kanssa. Kerroin myös asiasta, olen huono salailemaan. Nainen ei jotenkin tajunnut tätä, en osaa selittää miksi. Ilmeisesti piti vitsinä tai jotain,.

Silti hän olisi kirjoittanut kuten monet teistä ja kertoikin, että jättäisi minut jos joskus pettäisin häntä.

Mutta tiedän myös, että olen ääritapaus ja pääsääntöisesti suomalainen mies on uskollinen.

Asuin 5 vuotta avoliitossa miehen kanssa, jonka tiesin pettävän. Mies hehkui onnesta, kun luuli olevansa ovela ja suuri naistenmies, kun en tajua mitään.

Liiton aikana paneskelin hänen kahden parhaan kaverinsa kanssa ja lisäksi oli muutama muukin suhde. Ja miksi asuin miehen kanssa? Siksi, että opiskelujen takia tarvitsin asunnon ja sain asua halvalla miehen asunnossa ja mieheltä sain myös hyvää seksiä.

Mies taitaa vieläkin luulla olleensa ovela panomies, kun luulee, että minä siveänä odotin häntä ja luulin hänen olevan uskollinen :D

En ole viitsinyt miehen itsetuntoa romauttaa näin jälkeen päinkään. Ihan hyvä tyyppi kun kaikin puolin oli.

Vierailija
209/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun niihin onnekkaisiin, jonka ääliö mies lähti toisen mukaan. Tosi hyvä diili, koska mies oli jo rupsahtanut, laiska, köyhä ja tunnevammainen. Ja ihan nätisti pääsin sitä eroon, kaikki ovat puolellani, koska mies on törppö. Kannattaa leikkiä, ettei tiedä, voi käydä tsägä. Niin ja kunnon miehet ei petä, eli tätä mahdollisuutta ei ole heidän kanssaan.

No shit, mutta miten sitten tunnistaa kunnon miehen? Taitaa tuossa viestissäsi taas paistaa se naisen logiikka läpi eli rupsahtanut köyhä mies = epäkelpo, sika ja pettäjä. Komea rikas mies = kelvollinen ja uskollinen.

Noh, Siperia varmaan joku päivä opettaa. Toivottavasti opit siitä sitten.

Vierailija
210/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

345543554 kirjoitti:

Asuin 5 vuotta avoliitossa miehen kanssa, jonka tiesin pettävän. Mies hehkui onnesta, kun luuli olevansa ovela ja suuri naistenmies, kun en tajua mitään.

Liiton aikana paneskelin hänen kahden parhaan kaverinsa kanssa ja lisäksi oli muutama muukin suhde. Ja miksi asuin miehen kanssa? Siksi, että opiskelujen takia tarvitsin asunnon ja sain asua halvalla miehen asunnossa ja mieheltä sain myös hyvää seksiä.

Mies taitaa vieläkin luulla olleensa ovela panomies, kun luulee, että minä siveänä odotin häntä ja luulin hänen olevan uskollinen :D

En ole viitsinyt miehen itsetuntoa romauttaa näin jälkeen päinkään. Ihan hyvä tyyppi kun kaikin puolin oli.

Ilmeisesti tämä oli paha saa palkkansa-tyyppinen sivallustarina sinulta?

Käsitit väärin juttuni, en kehuskellut asialla. Sehän on surullista jos suhdetta joutuu "paikata" ulkopuolelta. Eihän kukaan "voita" näissä jutuissa.

Vierailija
211/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinnostunut niin oudoista jutuista, ettei niitä paljasteta tuosta vaan. Eli ei olisi edes kiinnostunut, jos joku ehdottaisi sänkyyn menoa.

Vierailija
212/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi käy todennäköisesti muutaman isomunaisen n*ekerin höylättävänä sekä etu- että takaressuun.  Tulee samalla kertaa syväpuhdasta.

Vierailija
213/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on varattuna naisena masentavaa luettavaa ja eri syystä kuin ehkä ajattelette. Olisi kauheaa, jos parisuhde olisi sellainen vankila, että 24/7 olisi symbioosissa ja työpäivät sellaisia, että ilman valvontaa ei pääse edes vessaan.

Saisin varmaan rivakasti potkut jos päästäisin mieheni työsähköpostiini tai käyttämään muita työpaikan viestintävälineitä. Ei myöskään tulisi mieleenkään loukata kavereideni yksityisyyttä näyttämällä miehelle heidän viestejään. Työaikani on liukuva, en todellakaan raportoi miehelleni, kuinka pitkän lounastauon pidän. Jos on aikataulutettuja menoja illalle, ilmoitan suunnilleen koska lähden töistä. Minulla on omia harrastuksia, iltamenoja ja vietän kokonaisia vapaapäiviä niin, että mies on töissä. Olemme lapsettomia, ja ihan tarpeeksi saamme kiehnätä toistemme kanssa silti.

Mietin aivan samaa, jotenkin sairaita kuvauksia parisuhteista täällä. Tiedetään koko ajan, missä toinen menee ja kenen kanssa - tyyliin 15 minuutin tarkkuudella! 

Hirveintähän on tuo työviestien ja viestintävälineiden jako kumppanin kanssa! Suurimmassa osassa työpaikoista on salassapitosopimukset ja ne kyllä koskevat MYÖS puolisoita. Niitä ei  missään nimessä saa jakaa. 

Lisäksi on törkeää pettää ystävien luottamus niin, että kahdenkeskeisiä viestejä näytellään ulkopuolisille. Kuten sille puolisolle. Ei tulisi mieleenkään pettää heidän luottamustaan niin. Tosin enpä heille mikään oikea ystävä olisikaan jos näin tekisin.

Sairasta kaikin puolin. 

Vierailija
214/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuosia sitten kirjoitin av:lle eksästä olevani varma. Hän kuitenkin vaihtoi minut lennosta 20 aviovuoden jälkeen.

Nyt olen uusissa naimisissa. Sanon samoin tästä miehestä.

Katson olevani onnekas, kun pystyn yhä luottamaan toiseen ihmiseen.

Vierailija
215/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkien ihmisten silmät avautuvat vasta, kun he itse rakastuvat toiseen. Se saattaa tapahtua parikymppisenä tai vasta eläkkeellä, mutta silloin vasta tajuaa: Kaikki vuodet kun olen uhonnut kaikille että pettäminen tarkoittaa että parisuhteessa on vikaa tai ei rakasta puolisoaan...se olikin täyttä potaskaa.

Vierailija
216/218 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju on varattuna naisena masentavaa luettavaa ja eri syystä kuin ehkä ajattelette. Olisi kauheaa, jos parisuhde olisi sellainen vankila, että 24/7 olisi symbioosissa ja työpäivät sellaisia, että ilman valvontaa ei pääse edes vessaan.

Saisin varmaan rivakasti potkut jos päästäisin mieheni työsähköpostiini tai käyttämään muita työpaikan viestintävälineitä. Ei myöskään tulisi mieleenkään loukata kavereideni yksityisyyttä näyttämällä miehelle heidän viestejään. Työaikani on liukuva, en todellakaan raportoi miehelleni, kuinka pitkän lounastauon pidän. Jos on aikataulutettuja menoja illalle, ilmoitan suunnilleen koska lähden töistä. Minulla on omia harrastuksia, iltamenoja ja vietän kokonaisia vapaapäiviä niin, että mies on töissä. Olemme lapsettomia, ja ihan tarpeeksi saamme kiehnätä toistemme kanssa silti.

Mietin aivan samaa, jotenkin sairaita kuvauksia parisuhteista täällä. Tiedetään koko ajan, missä toinen menee ja kenen kanssa - tyyliin 15 minuutin tarkkuudella! 

Hirveintähän on tuo työviestien ja viestintävälineiden jako kumppanin kanssa! Suurimmassa osassa työpaikoista on salassapitosopimukset ja ne kyllä koskevat MYÖS puolisoita. Niitä ei  missään nimessä saa jakaa. 

Lisäksi on törkeää pettää ystävien luottamus niin, että kahdenkeskeisiä viestejä näytellään ulkopuolisille. Kuten sille puolisolle. Ei tulisi mieleenkään pettää heidän luottamustaan niin. Tosin enpä heille mikään oikea ystävä olisikaan jos näin tekisin.

Sairasta kaikin puolin. 

Sinä luet noita viestejä kuin piru raamattua.

Vierailija
217/218 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni pettäis, niin se tapahtuisi työpaikalla. Muuten ollaan oikeastaan aina yhdessä. Ja sen työpaikalla on pelkkiä miehiä eikä tietääkseni ole homo.

Näin minäkin luulin. Se pentele kävikin kesken työpäivän, ruokatunnilla pettämässä. Sillä oli treffi-ilmoitus netissä seuranhakupalstalla ja ilmoitti siellä julkisessa ilmoituksessaan että tapaamiset sopivat ruokiksen aikaan. Löysin itse tuon ilmoituksen. Että sellanen ahkera työmies.

Olet siis ollut itsekkin aikeissa pettää ku treffi palstoja selaillut?

Vierailija
218/218 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme muun ajan yhdessä paitsi työajan. Joten miehen pitäisi pettää töissä. Siellä on vain miehiä, myös asiakkaat on miehiä (olen käynyt monta kertaa miehen työpaikalla). Ja työssä tulee hiki, joten mies on hikisissä vaatteissa. Jos sinne tulisi joku naispuoleinen postinjakaja jakamaan postia, niin en usko että hikinen mieheni hänen kanssa menisi panemaan, kun työpaikalla ei edes olisi paikkaa tehdä sitä vaan pitäisi ajaa auto jonnekin parkkiin ja siinä sitten touhuta. Saan miehen aina kiinni töistä, hän myös itse usein soittelee sieltä minulle ja viestittelee. Tiedän miehen kaikki salasanat, myös kännykkään eli ei ole syytä epäillä, että hän puuhaisi jotain salaista kännykällään tai tietokoneella. Minä olen huomattavasti taitavampi tietokoneiden kanssa, joten hän tietää, että halutessani löytäisi kyllä mikäli salaisi jotain, koska hän ei osaa piilottaa asioita kun ei oikein ymmärrä tekniikasta. Ei myöskään ole mitään syytä epäillä, että pettäisi.  

Itse asiassa jos jompikumpi meistä voisi pettää salaa, niin se olen minä. Tosin en kyllä sitä tee.

Rakastajanikin on hikisissä duunarihommissa. Hänellä on käytössään isompi auto, jossa voidaan tosiaan paneskella ihan rauhassa pois muiden katseilta. Itse pääsen keskellä päivää milloin vaan miehellä sattuu olemaan tauko. Rakastajani avovaimokin on taitava tietokonehommissa mutta ei hän tiedä miehen salasanaa gmailiin, siis siihen toiseen hänen tekemäänsä sähköpostiin.

Siis odotteletko passissa hälytysvalmiudessa, että se varattu mies soittaa sulle jossain välissä, että nyt olisi vartti aikaa, tule tänne käymään, niin panen sua pikaisesti pakettiauton takana? Miksi ihmeessä? Mitä saat siitä muuta kuin tunteen olevasi ilmainen prostituoitu? En oikein ymmärrä.

En nyt sentään :) Neljä vuotta on pitkä aika ja alussa tietenkin meidän tapaamiset olivat erilaisia luonteeltaan. Vietettiin joskus iltoja yhdessä mutta ajoissa kotiin. Ollaan kiinnytty toisiimme jossain määrin ja saan häneltä parempaa seksiä kuin mieheltä. Jos pitää rautalangasta vääntää, niin ollaan vaan niin yhteensopivia, että laukean hänen kanssaan helposti ja useasti. Aviomiehen kanssa erittäin harvoin ja näin on ollut aina. Mutta seksi on vain yksi osa parisuhdetta ja siksi en rupea seksin vuoksi eroamaan. En saisi tästä rakastajasta missään nimessä parempaa aviomiestä enkä häntä arkeeni edes haluakaan.

Olen se joka kirjoitti sen alkuperäisen viestin hikisestä duunarimiehestään. Useammasta kohdasta tekstistäsi tunnistan, että kyse ei ole minun miehestä. Mutta jokatapauksessa, ihmettelen kyllä tuollaista neljän vuoden salasuhdetta, eikö siinä ajassa jo ehtisi tehdä jotain ratkaisuja suuntaan tai toiseen?

Mitä ratkaisuja? Ei tässä kukaan halua tehdä mitään ratkaisuja. Nautitaan vaan toisistamme niin halutessamme :)

Jos oikeasti ajattelet noin, se tarkoittaa sitä, että sinä kuvittelet, ettei teillä ole mitenkään mahdollista jäädä koskaan kiinni tai sitten et vain välitä vaikka jäisittekin kiinni. En tiedä, kumpiko on ikävämpi piirre ihmisessä.

Kyllä mä välillä pelkään kiinnijäämistä. Alkuaikoina paljonkin. Mutta kaikkeen tottuu, joten on selvä, että kiinnijääminen ei pelota enää niin paljon. Kaikkemme ollaan tehty, että ei tulis niitä klassisia virheitä. Mutta ainahan on mahdollisuus, että joku näkee meidät. Se pitää katsoa sitten.

Oikeastiko sulle riittää pelkkä seksi pelkästään pakettiauton takaosassa?

Tällä hetkellä kyllä. Alussa ei olisi riittänyt. Eikä riittänytkään. Mä saan aviomieheltäni kaiken muun paitsi täysin tyydyttävää seksiä.

Kannattaisko sille puolisolle kertoa mikä toimii sulla ja mikä ei, kokeilla uusia asioita ja puhua seksistä. Aika kauheeta että olet mennyt naimisiin jonkun kanssa mutta et uskalla puhua hänelle mikä toimii kohdallasi seksissä!! Tai sitten toi on vaan sulle huono tekosyy että sallit pettämisen..