Joko olet ostanut vuoden 2027 paperikalenterin ja kirjoittanut siihen "Ennakkoäänestys alkaa, MUISTA ÄÄNESTÄÄ"?
Kommentit (20)
Et ole nokkela etkä vitsikäs. Olet tylsä ja turha.
Arvaapas, ap, miksi et saa ikinä keneltäkään? Vastaus: Koska olet typerys.
Vierailija kirjoitti:
Et ole nokkela etkä vitsikäs. Olet tylsä ja turha.
Olisit voinut vastata lyhyesti: Osui ja upposi.
En aio äänestää, en kirjoita syntymäpäiviä, mutta käytän paperikalenteria, koska siihen kirjoittaminen auttaa muistamaan asiat paremmin kuin sähköiseen kalenteriin kirjaaminen. Varmasti kalenterin käyttö kuulostaa sinusta hieman turhalta, jos sinun ei tarvitse esim. muistaa työvuoroja, koulutuksia ja muita menoja, mutta sellaiset ihmiset, jotka tekevät muutakin kuin nostavat kelan tukia ja vauvapalstailevat, joutuvat kalenteria käyttämään.
En. Nukkuvien puolueen kannattaja ei tarvitse kyseistä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Arvaapas, ap, miksi et saa ikinä keneltäkään? Vastaus: Koska olet typerys.
Miksiköhän tällainen aloitus saa jotkut mummot noin pois tolaltaan...
Vierailija kirjoitti:
En aio äänestää, en kirjoita syntymäpäiviä, mutta käytän paperikalenteria, koska siihen kirjoittaminen auttaa muistamaan asiat paremmin kuin sähköiseen kalenteriin kirjaaminen. Varmasti kalenterin käyttö kuulostaa sinusta hieman turhalta, jos sinun ei tarvitse esim. muistaa työvuoroja, koulutuksia ja muita menoja, mutta sellaiset ihmiset, jotka tekevät muutakin kuin nostavat kelan tukia ja vauvapalstailevat, joutuvat kalenteria käyttämään.
Hyvä! Kun tietää että alzheimer on tulossa, kannattaa taistella.
Ei ole vielä vuodelle 2027, mutta olen käyttänyt perinteistä Yliopiston almanakkaa vuosikymmenet. AP:llehän asia on tietenkin pelkkä vitsi. Mutta sallittakoon se nyt sitten hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Kun tietää että alzheimer on tulossa, kannattaa taistella.
Kuten sanoin, jos ei tarvitse olla missään muualla kuin kotona, niin ei sitten tarvitse muistaakaan asioita. Lapsuus jatkuu ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
En
Muista kuitenkin viimeistään lokakuussa se kalenteri Prismasta ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä vuodelle 2027, mutta olen käyttänyt perinteistä Yliopiston almanakkaa vuosikymmenet. AP:llehän asia on tietenkin pelkkä vitsi. Mutta sallittakoon se nyt sitten hänelle.
Olet aivan samanlainen kuin 2008 kuollut isoäitini.
Ei oo vielä löytyny tarpeeksi söpöä eläinkalenteria. Mutta en kyllä kirjoita tuollaista, ku ei kiinnosta pätkääkää 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas olet ihan samanlainen kuin lapsena, edelleen joku muu pitää huolen toimeentulostasi, koska et ole kykeneväinen huolehtimaan itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
Muista kuitenkin viimeistään lokakuussa se kalenteri Prismasta ostaa.
En käy prismassa ja en osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän nämä asiat ikää tai sukupuolta katso (olen nelikymppinen mies). Mä nyt olen muutaman esineen tai tavaran kohdalla sattunut kiintymään perinteisempään vaihtoehtoon.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei oo vielä löytyny tarpeeksi söpöä eläinkalenteria. Mutta en kyllä kirjoita tuollaista, ku ei kiinnosta pätkääkää 😄
Mulla on joka vuosi paperikalenteri, jonka kansikuvana on valokuva mun kissoistani.
Itse asiassa kyllä, olen ostanut vuoden 2027 kalenterin jo kuukausi sitten. Olen käyttänyt Futura Midi -kalenteria varmaan 30 vuotta ja niin tottunut merkitsemään kaiken siihen että en osaa olla ilman. No toistaiseksi siinä on yksi merkintä, toukokuussa on Tosca-oopperan esitys johon on liput.
Ja kirjoittanut myös Irman ja Ritvan synttärien kohdalle että IRMAN/RITVAN SYNTYMÄPÄIVÄ!