Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet ostanut vuoden 2027 paperikalenterin ja kirjoittanut siihen "Ennakkoäänestys alkaa, MUISTA ÄÄNESTÄÄ"?

Vierailija
27.09.2026 |

Niin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoittanut myös Irman ja Ritvan synttärien kohdalle että IRMAN/RITVAN SYNTYMÄPÄIVÄ!

Vierailija
2/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nokkela etkä vitsikäs. Olet tylsä ja turha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

- 👵🏻

Vierailija
4/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapas, ap, miksi et saa ikinä keneltäkään? Vastaus: Koska olet typerys.

Vierailija
5/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole nokkela etkä vitsikäs. Olet tylsä ja turha.

Olisit voinut vastata lyhyesti: Osui ja upposi.

Vierailija
6/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio äänestää, en kirjoita syntymäpäiviä, mutta käytän paperikalenteria, koska siihen kirjoittaminen auttaa muistamaan asiat paremmin kuin sähköiseen kalenteriin kirjaaminen. Varmasti kalenterin käyttö kuulostaa sinusta hieman turhalta, jos sinun ei tarvitse esim. muistaa työvuoroja, koulutuksia ja muita menoja, mutta sellaiset ihmiset, jotka tekevät muutakin kuin nostavat kelan tukia ja vauvapalstailevat, joutuvat kalenteria käyttämään.

Vierailija
7/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nukkuvien puolueen kannattaja ei tarvitse kyseistä tietoa.

Vierailija
8/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaapas, ap, miksi et saa ikinä keneltäkään? Vastaus: Koska olet typerys.

Miksiköhän tällainen aloitus saa jotkut mummot noin pois tolaltaan...

Vierailija
9/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio äänestää, en kirjoita syntymäpäiviä, mutta käytän paperikalenteria, koska siihen kirjoittaminen auttaa muistamaan asiat paremmin kuin sähköiseen kalenteriin kirjaaminen. Varmasti kalenterin käyttö kuulostaa sinusta hieman turhalta, jos sinun ei tarvitse esim. muistaa työvuoroja, koulutuksia ja muita menoja, mutta sellaiset ihmiset, jotka tekevät muutakin kuin nostavat kelan tukia ja vauvapalstailevat, joutuvat kalenteria käyttämään.

Hyvä! Kun tietää että alzheimer on tulossa, kannattaa taistella.

Vierailija
10/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
11/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä vuodelle 2027, mutta olen käyttänyt perinteistä Yliopiston almanakkaa vuosikymmenet. AP:llehän asia on tietenkin pelkkä vitsi. Mutta sallittakoon se nyt sitten hänelle.

Vierailija
12/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Kun tietää että alzheimer on tulossa, kannattaa taistella.

Kuten sanoin, jos ei tarvitse olla missään muualla kuin kotona, niin ei sitten tarvitse muistaakaan asioita. Lapsuus jatkuu ikuisesti.

Vierailija
13/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En

Muista kuitenkin viimeistään lokakuussa se kalenteri Prismasta ostaa.

Vierailija
14/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä vuodelle 2027, mutta olen käyttänyt perinteistä Yliopiston almanakkaa vuosikymmenet. AP:llehän asia on tietenkin pelkkä vitsi. Mutta sallittakoon se nyt sitten hänelle.

Olet aivan samanlainen kuin 2008 kuollut isoäitini.

15/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä löytyny tarpeeksi söpöä eläinkalenteria. Mutta en kyllä kirjoita tuollaista, ku ei kiinnosta pätkääkää 😄

Vierailija
16/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas olet ihan samanlainen kuin lapsena, edelleen joku muu pitää huolen toimeentulostasi, koska et ole kykeneväinen huolehtimaan itsestäsi.

Vierailija
17/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En

Muista kuitenkin viimeistään lokakuussa se kalenteri Prismasta ostaa.

En käy prismassa ja en osta.

Vierailija
18/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän nämä asiat ikää tai sukupuolta katso (olen nelikymppinen mies). Mä nyt olen muutaman esineen tai tavaran kohdalla sattunut kiintymään perinteisempään vaihtoehtoon.

Vierailija
19/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei oo vielä löytyny tarpeeksi söpöä eläinkalenteria. Mutta en kyllä kirjoita tuollaista, ku ei kiinnosta pätkääkää 😄

Mulla on joka vuosi paperikalenteri, jonka kansikuvana on valokuva mun kissoistani. 

Vierailija
20/20 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kyllä, olen ostanut vuoden 2027 kalenterin jo kuukausi sitten. Olen käyttänyt Futura Midi -kalenteria varmaan 30 vuotta ja niin tottunut merkitsemään kaiken siihen että en osaa olla ilman. No toistaiseksi siinä on yksi merkintä, toukokuussa on Tosca-oopperan esitys johon on liput. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi