Sinä, joka olet varma, ettei miehesi petä. Perustele!
Ihan mielenkiinnosta kyselen niiltä ihmisiltä, jotka uskovat varmasti, ettei mies petä. Miksi luulet näin? Mitkä asiat puhuvat sen puolesta?
Itse olen salasuhteessa toisen miehen kanssa ja kummankaan puolisot eivät epäile mitään. Näin on ollut jo 4 vuotta. Ollaan molemmat erittäin perhekeskeisiä, ei poissa öitä, ei oikeastaan iltojakaan. Ei viestitellä toisillemme kuin salaisilla sähköpostiosoitteilla. Kukaan meidän ystävistä tai sukulaisista ei varmastikaan uskoisi meistä tällaista. Silti ollaan tähän päädytty. Saadaan toisiltamme paljon mutta ei missään nimessä haluta mihinkään viralliseen suhteeseen. Kumpikin rakastetaan kumppaneitamme. Vaikka mustavalkoisesti ajattelevat ihmiset eivät näin uskokaan. En uskonut itsekään ennen, että kahdesta ihmisestä välittäminen olisi mahdollista.
Kommentit (218)
Koska olemme melkein koko ajan yhdessä ja silloinkin kun emme ole, niin en usko hänen pettävän. Luotan mieheeni 1100% ja olemme edelleen 10 vuoden jälkeen todella rakastuneita. En kertakaikkiaan näe syytä epäillä :)
Vierailija kirjoitti:
Koska olemme melkein koko ajan yhdessä ja silloinkin kun emme ole, niin en usko hänen pettävän. Luotan mieheeni 1100% ja olemme edelleen 10 vuoden jälkeen todella rakastuneita. En kertakaikkiaan näe syytä epäillä :)
Niin ja emme ole "koko ajan yhdessä" kytätäksemme toisiamme ja pettämisen estämiseksi :D Vaan tilanne nyt on sellainen; en nyt ole töissä kuin 2 päivänä viikosta ja mies on kotona.
Ja muutenkin vietämme keskenämme aikaa ihan omasta vapaasta tahdosta :)
Mä nyt lähden siitä ajatuksesta, että kumpikaan meistä ei petä, koska olemme sopineet, että tähän suhteeseen ei muita mahdu. Ei sitä tarvitse sen kummemmin varmistella.
Olemme kumpikin mieheni ja minä, neliraaja-halvaantuneita. Meitä hoidetaan samaan aikaan samassa laitoksessa ja samassa huoneessa. Meillä ei ole puhelinta, tietokonetta eikä kykyä kirjoittaa eikä pelata edes silmäpeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako huoraamisella ylpeillä ap? Ylpeilet sillä että avaat haarojas ja petät miehesi luottamuksen. Todella noloa tuollaiselta vanhalta harpulta.
Usko tai älä, niin en aloittanut tätä ketjua ylpeilläkseni. Vaan osoittaakseni, että pettämistä tapahtuu vaikka ei sitä uskoisi. Ei perhe, ystävät, sukulaiset. Ja, että se voi tapahtua niin, että sitä ei osaa puoliso epäillä. Ja, että kaikesta tästä huolimatta, kummatkin rakastaa kumppaniaan. Ja koskaan, ei kumpikaan ole puhunut kumppanista pahasti.
Suomessa ollaan hirveän vanhanaikaisia ja on todella tiukat asenteet muuhun Eurooppaan nähden. Naiset etenkin ovat hirveän naiiveja ja lapsellisia suorastaan, parisuhdekäsitteet ovat kuin teineillä.
Uskokaa tai älkää niin voi kyllä rakastaa jotain ja silti seksuaalisesti kiihottua myös jostain toisesta. Kyskää keneltä tahansa mieheltä vaikka :) ja ihan näin naisenakin, olen kyllä kiihottunut muistakin. Jos se nyt seksiin johtaa niin 99% tapauksista se i ole mitenkään pois sitl kumppanilta. Se menee vain ylpeyteen, kun ei voida käsittää, että se kumppani voisi joskus haluta jotain muutakin ja sitten aletaan repimään perheitä rikki lapsellisesti. Järjellä ei taida ajatella kuin harva.
Höpöhöpö. Tottahan täällä jokainen aikuinen tajuaa että seksuaalisesti voi kiihottua vaikka kuinka monesta.
Kysymys onkin siitä että kaikkea ei saa tässä maailmassa. Kun se parisuhde on niin paljon muutakin kuin seksi vaikka se on toki myös tärkeää.
Jos haluaa hyvän , lämpimän suhteen ja keskinäisen luottamuksen ja avoimuuden, niin ei petä.
Salaisuus syö sisältä päin ja näkyy kyllä parisuhteessa.
Monelle miehellekin on tärkeää oikeasti toimiva parisuhde ja jos siinä seksikin pelaa, niin pystyvät tekemään järkipäätöksen olla pettämättä, eikö ole tarvettakaan.
Eikö ole normaalia, että ajattelee, ettei puoliso petä :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni pettäis, niin se tapahtuisi työpaikalla. Muuten ollaan oikeastaan aina yhdessä. Ja sen työpaikalla on pelkkiä miehiä eikä tietääkseni ole homo.
Ruokatauolla? Itse tapailin muutamia kertoja tavallista perheenisää ruokatauolla. Oli miesvaltaisella alalla. Kävi suomi24 treffiit - sivustolla.
En tiedä kumpi on surkeampi ajatus, että joku on niin epätoivoinen, että tapailee salaa jotain randomia muijaa ruokatunneillaan vaiko niin epätoivoisesti jotain haluava (jännitystä? suhdetta? mitä?) että muija alentuu tapailemaan jotain randomia varattua miestä ruokatuntien aikana. Miten surkean tylsä voi elämä olla jos tuollaista tekee? Jos kyseessä on vain seksi, voisihan sen toisellakin tavalla hoitaa, vähän tyylikkäämmin, vähän antavammin, mutta tietty se voi olla, että jotkut spessukiksit tuollaisesta saa. Ilmeisesti niin, mutta on se kyllä ihan hiton noloa :D Kellokorttipanoja. Lounaskorvike. Lounarilissu :D
Niinpä. Ja ap:llakin oli se tilanne, että paneskelevat jossain pakettiautossa. En kyllä ikimaailmassa suostuisi tuollaiseen, mutta ap kertoo tämän nyt sitten olevansa parasta seksiä koskaan. Luulisi, että neljässä vuodessa tuollaiseenkin kyllästyy ja haluaisi vähän muutakin.
Kyllä se kilteinkin mies pettää. Minulla on ollut pari vuotta jo suhde naimisissa olevaan mieheen, jonka vaimo kyttää niin, ettei mies meinaa päästä mihinkään yksin.
Harrastaa kuitenkin juoksua ja aina kun lähtee lenkille, minä menen lenkkireitin varteen ja riisun housut jo valmiiksi, niin ehdimme sutaista puskassa pikaiset. Kyllä niin on naurattanut, kun vaimo luulee, ettei mies pääse vieraisiin. Mutta kun rakkaus voittaa kaiken, keksii keinot. Kuinka monta kertaa olen ollut lenkkipolun jumppatelineita vasten odottamassa valmiina, että mies ehtii takaapäin sutaista pikaiset siinä hölkätessä. Hikikään ei ehdi mieheltä kuivua, kun hänellä on niin kiire jatkaa matkaa sairaalloisen kyttäriakkansa takia. Mutta tosirakkaus voittaa kaikki esteet
Vierailija kirjoitti:
Miehellä surkea seksivietti, onneton libido. Pitää tiheästi masturboivia miehiä elukoina.
Vahvasti ilmoittanut, että ero tulee heti, jos petän. Asiasta ei keskustella. Hänellä on tässä kohtaa vahva moraali.
Siksi ei petä
Ensimmäinen mies josta voin sanoa satavarmasti, ettei petä.
Kuulostaa jotenkin aika karmealta hyypiöitä.
Saattaahan tuo sairaalan varastossa hoidella hoitsuja tai muita lääkäreitä, mutta omapa on asiansa ja häpeänsä jos niin tekee :D
Oikeasti en siis tuohon usko. Suurimman osan ajastaan viettää töissä tai kotona ja käy pakollisilla asioilla sekä lenkkeilemässä. Mikään ei oikeastaan viittaa salasuhteisiin. Jos välttämättä haluaisi sivusuhteen, niin voisin sellaiseen järjestelyyn jopa suostua. Tosin se tarkottaisi sitä, että minulla olisi oikeus tehdä samoin.
En edes mieti pettääkö. Luotan täysin, miksi en luottaisi - kun naimisiin mentiin, molemmille oli selvää että ollaan yksiavioisia. Ja jos mieli muuttuu, siitä pitää kertoa. Tilaisuuksia varmaan olisi, sillä emme ole yhdessä koko ajan, molemmilla on omat harrastukset jne. Ja jos mies jäisi kiinni pettämisestä tai valehtelusta, niin mitä sitten? Vapaus hänellä on tehdä mitä haluaa, kunhan sitten kestää seuraukset, sillä erohan siitä tulisi. En ole koskaan tajunnut yltiömustasukkaisuutta, minusta sellainen kertoo vain itsetunnon puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan tuo sairaalan varastossa hoidella hoitsuja tai muita lääkäreitä, mutta omapa on asiansa ja häpeänsä jos niin tekee :D
Oikeasti en siis tuohon usko. Suurimman osan ajastaan viettää töissä tai kotona ja käy pakollisilla asioilla sekä lenkkeilemässä. Mikään ei oikeastaan viittaa salasuhteisiin. Jos välttämättä haluaisi sivusuhteen, niin voisin sellaiseen järjestelyyn jopa suostua. Tosin se tarkottaisi sitä, että minulla olisi oikeus tehdä samoin.
Siellä lenkkireitin varrella hemaiseva toinen nainen odottaa hame korvissa ilman pöksyjä, että miehesi ehtii pikaiset ruiskaista, ettei syke ehdi laskea alle anaerobisen tason. Kyllä ne miehet keksii keinoja, millä pettää vaimojaan ;)
Kysyin mieheltäni kuinka voin olla varma, ettei hän petä. Hän vastasi "Koska mää rakastan sua, eikä mulla tulis mieleenikään pettää sua."
Tämä vastaus riittää mulle. Luultavasti olisin jotain merkkejä nähnyt, jos mies olisikin petturi, kun on oltu jo 13 vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltäni kuinka voin olla varma, ettei hän petä. Hän vastasi "Koska mää rakastan sua, eikä mulla tulis mieleenikään pettää sua."
Tämä vastaus riittää mulle. Luultavasti olisin jotain merkkejä nähnyt, jos mies olisikin petturi, kun on oltu jo 13 vuotta naimisissa.
Mitä muuta mies voisi vastata? Öö, kun ei ole tullut tilaisuuksia...Olen aina kotona....
Totta kai jokainen vastaa noin :D
Eihän mistään voi olla varma, oon monesti kokeny/ nähny, miten itsevarmasti pso:t puhuvat ihan eri tavalla vastapuolistaan.
Itse olen tekijänä ollut, ikinä en myönnä mitään, samoin miehenikin tekee eikä myönnetä, ummistetaan silmät- kaikki "hyvin", ladten takia yhdessä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on minuuttimuna. Kukaan nainen ei haluaisi sitä salasuhteeseen kun se laukeaa aina parilla työnnöllä.
Olen testannut, eikä tullut suhdetta. Muutama seksikerta oli kuitenkin, mies nuoli hyvin.
Ketju on varattuna naisena masentavaa luettavaa ja eri syystä kuin ehkä ajattelette. Olisi kauheaa, jos parisuhde olisi sellainen vankila, että 24/7 olisi symbioosissa ja työpäivät sellaisia, että ilman valvontaa ei pääse edes vessaan.
Saisin varmaan rivakasti potkut jos päästäisin mieheni työsähköpostiini tai käyttämään muita työpaikan viestintävälineitä. Ei myöskään tulisi mieleenkään loukata kavereideni yksityisyyttä näyttämällä miehelle heidän viestejään. Työaikani on liukuva, en todellakaan raportoi miehelleni, kuinka pitkän lounastauon pidän. Jos on aikataulutettuja menoja illalle, ilmoitan suunnilleen koska lähden töistä. Minulla on omia harrastuksia, iltamenoja ja vietän kokonaisia vapaapäiviä niin, että mies on töissä. Olemme lapsettomia, ja ihan tarpeeksi saamme kiehnätä toistemme kanssa silti.
No ei kai sitä 100% varma voi koskaan olla. Jos ei fyysisesti ehdi pettämään, niin mistäpä minä sen tietäisin jos se jotain sekstareita laittelisi menemään.
Kyse liene enemmänkin siitä, että ei tarvitse epäillä, että pettäisi. Suhteessa kaikki hyvin, mikään ei soita hälytyskelloja, joten miksi turhaan vaivaisin itseäni epäilemällä. Suhde kuitenkin perustuu luottamukseen, ja jos kumpikin vain jatkuvasti epäilisi toisen pettävän, niin eihän siitä mitään tulisi.
Syytön, kunnes toisin todistetaan.
Mutta hei, hienosti hyväksikäytetty läheistesi luottamusta. Kai tiedostat, että salaisuudellasi riistät reaaliajassa mieheltäsi mahdollisuuden yksiavioiseen suhteeseen. Jos haluat harrastaa jonkun muun kanssa seksiä, niin kyllä pitäis olla edes selkärankaa se toiselle puoliskolleen sanoa, että hän saa sit itse päättää, haluaako olla osana sitä suhdetta vai ei. Henkilökohtaisesti mulle ei kumppanin seksisuhde edes olis ongelma, mutta valehtelu ja manipulointi on kyl niin kuvottavia piirteitä ihmisissä...
Koska silloin kun en itse ole hänen kanssaan niin hän pelaa tietokonepelejä. 24/7.