Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka olet varma, ettei miehesi petä. Perustele!

Vierailija
22.06.2017 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen niiltä ihmisiltä, jotka uskovat varmasti, ettei mies petä. Miksi luulet näin? Mitkä asiat puhuvat sen puolesta?

Itse olen salasuhteessa toisen miehen kanssa ja kummankaan puolisot eivät epäile mitään. Näin on ollut jo 4 vuotta. Ollaan molemmat erittäin perhekeskeisiä, ei poissa öitä, ei oikeastaan iltojakaan. Ei viestitellä toisillemme kuin salaisilla sähköpostiosoitteilla. Kukaan meidän ystävistä tai sukulaisista ei varmastikaan uskoisi meistä tällaista. Silti ollaan tähän päädytty. Saadaan toisiltamme paljon mutta ei missään nimessä haluta mihinkään viralliseen suhteeseen. Kumpikin rakastetaan kumppaneitamme. Vaikka mustavalkoisesti ajattelevat ihmiset eivät näin uskokaan. En uskonut itsekään ennen, että kahdesta ihmisestä välittäminen olisi mahdollista.

Kommentit (218)

Vierailija
121/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta kyllä huomaa jos suhde rupeaa ns. kuihtumaan milloin sitten voi pettämisiä jne ruveta tapahtumaan.Vainoharhaisena ja mustasukkaisena on suhteen alussa oltu tarpeeksi.

Meillä on myrskyisät hetkemme olleet, ja silti olemme tässä.

Uskon myös sen takia, että mies ei riskeeraisi sitä mitä meillä on, koska on perusluonteeltaan aggressiivinen ja mielipiteissään radikaali, tietää siis itsekkin että ei yhtä "hyvää" naista saisi kuin minä. Saattaa kuulostaa itsekeskeiseltä, mutta sitä en aja takaa :'D

Myönnän kyllä, että jos paljastuisi että hän pettäisi minua, olisin aivan shokissa ja murtuneena, mutta pääsisin siitä yli.

Vierailija
122/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuo duunarimies kuulostaa ihan mun mieheltä, tosin sillä ei ole pakettiautoa. Ellei ole salannu sitäkin😜

Ei mun rakastajallakaan ole pakettiautoa. Mut isompi auto kuitenkin. Tuskinpa se sun miehes kuitenkaan on :)

Voi hyvin ollakin, eikä sillä ole isompaa merkitystä. Kuulun niihin, jotka uskoo, että kaikki pettää. Pääasia, että mä oon primääri kuten hänkin mulle. Onhan noita suhteita ollu. Hullua kuvitella, että pitkässä suhteessa ei tulis muita. Ei se siihen rakkauteen vaikuta. Minkä alan duunari sulla on 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi jatkuvasti epäillä puolisoa?

Ei missään nimessä pidäkään mutta ei ehkä ole myöskään järkevää hokea erilaisissa keskusteluissa ja tilanteissa mantraa " että mun mies ei petä, koska..." Tiedätte varmaan naistyypin.

Itse asiassa en oikeastaan ole törmännyt paitsi ehkä tällä palstalla. Todellisuudessa keskustelen pettämisestä sen verran harvoin muiden kanssa että en tiedä oikeastaa edes ystävistä epäilevätkö he vai ovatko epäilemättä pulisoitaan pettämisestä. Se riittää että tiedän miten itse tai puoliso suhtautuu pettämiseen.

Vierailija
124/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuo duunarimies kuulostaa ihan mun mieheltä, tosin sillä ei ole pakettiautoa. Ellei ole salannu sitäkin😜

Ei mun rakastajallakaan ole pakettiautoa. Mut isompi auto kuitenkin. Tuskinpa se sun miehes kuitenkaan on :)

Voi hyvin ollakin, eikä sillä ole isompaa merkitystä. Kuulun niihin, jotka uskoo, että kaikki pettää. Pääasia, että mä oon primääri kuten hänkin mulle. Onhan noita suhteita ollu. Hullua kuvitella, että pitkässä suhteessa ei tulis muita. Ei se siihen rakkauteen vaikuta. Minkä alan duunari sulla on 😉

Kuljetusalalla

Vierailija
125/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetusalalla

No, ei sitten ollut meidän putkimies😜

Vierailija
126/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetusalalla

No, ei sitten ollut meidän putkimies😜

Näin mä vähän ajattelinkin :)

Vierailija
127/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paheksuin ja moralisoin pettäjiä ja olin varma, että jos pettää, niin parisuhteessa menee huonosti. Ei se näin välttämättä ole.

Jos teillä menee niin hyvin, niin sittenhän voit kertoa kaiken miehellesi.

Vierailija
128/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää tällaiset keskustelut. ÄLLÖTTÄÄ JA AHDISTAA. Pitäisikö yhteiskunnan sitten luopua monogamian vaalimisesta ja antaa ihmisten ympäriinsä paneskelusta tulla hyväksyttävää. Suojaseksin ehdolla, paitsi sen yhden puolison kanssa... mulle aiheuttaa stressiä ja kaksihaaraisia jo tämän ketjun lukeminen. Ehkä ei pitäisi alkaakaan edes parisuhteeseen (siis tavoitella sitä) kun kaikki on näköjään näin vaikeaa. Huoh

N27, sinkku loppuelämän?

Ajattelen ihan samaa. Jos tämän keskustelun tarkoitus on herättää ahdistusta ja epäilyä, niin ihan hienosti onnistui. Nyt jo mietin, miksi miehellä menee 1,5h työmatkassa kotiin, vaikka aiemmin on mennyt puoli tuntia. Tietenkin hän pettää, varmaan jo kesken työpäivänkin. Hänellä oli myös salasana puhelimessa noin vuosi sitten ja seksiä on vain pari kertaa viikossa. Onko tässä muuta vaihtoehtoa, kuin alkaa aktiivisesti pelätä miehen pettävän, aloittaa henkinen irrottautuminen ja lopulta päästää hänet menemään?

N24

Vierailija
129/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oma mieheni enkä ole opetellut lähestymään naisia joten en myöskään ole seksuaalisesti aktiivinen enkä voisi pettää vaikka yrittäisin.

Vierailija
130/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää tällaiset keskustelut. ÄLLÖTTÄÄ JA AHDISTAA. Pitäisikö yhteiskunnan sitten luopua monogamian vaalimisesta ja antaa ihmisten ympäriinsä paneskelusta tulla hyväksyttävää. Suojaseksin ehdolla, paitsi sen yhden puolison kanssa... mulle aiheuttaa stressiä ja kaksihaaraisia jo tämän ketjun lukeminen. Ehkä ei pitäisi alkaakaan edes parisuhteeseen (siis tavoitella sitä) kun kaikki on näköjään näin vaikeaa. Huoh

N27, sinkku loppuelämän?

Ajattelen ihan samaa. Jos tämän keskustelun tarkoitus on herättää ahdistusta ja epäilyä, niin ihan hienosti onnistui. Nyt jo mietin, miksi miehellä menee 1,5h työmatkassa kotiin, vaikka aiemmin on mennyt puoli tuntia. Tietenkin hän pettää, varmaan jo kesken työpäivänkin. Hänellä oli myös salasana puhelimessa noin vuosi sitten ja seksiä on vain pari kertaa viikossa. Onko tässä muuta vaihtoehtoa, kuin alkaa aktiivisesti pelätä miehen pettävän, aloittaa henkinen irrottautuminen ja lopulta päästää hänet menemään?

N24

Ei kannata ahdistua mutta ei myöskään olla liian sinisilmäinen. Eikä ehkä myöskään ajatella mustavalkoisesti. Tarkoitan tällä sitä, että monesti petetyt syyttävät sisimmissään itseään ja itsetunto romuttuu. Ja ihmetellään, että miksi se toinen ei rakastanutkaan.

Vierailija
131/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen niiltä ihmisiltä, jotka uskovat varmasti, ettei mies petä. Miksi luulet näin? Mitkä asiat puhuvat sen puolesta?

Itse olen salasuhteessa toisen miehen kanssa ja kummankaan puolisot eivät epäile mitään. Näin on ollut jo 4 vuotta. Ollaan molemmat erittäin perhekeskeisiä, ei poissa öitä, ei oikeastaan iltojakaan. Ei viestitellä toisillemme kuin salaisilla sähköpostiosoitteilla. Kukaan meidän ystävistä tai sukulaisista ei varmastikaan uskoisi meistä tällaista. Silti ollaan tähän päädytty. Saadaan toisiltamme paljon mutta ei missään nimessä haluta mihinkään viralliseen suhteeseen. Kumpikin rakastetaan kumppaneitamme. Vaikka mustavalkoisesti ajattelevat ihmiset eivät näin uskokaan. En uskonut itsekään ennen, että kahdesta ihmisestä välittäminen olisi mahdollista.

Sanotaanko niin, että en tiedä pettääkö mieheni vai ei, mutta olen 99% varma että ei. Tuo toisaalta ei ole asia jota miettisin edes puolivuosittain, nyt tuli asia mieleeni kun kerta otit puheeksi.

Mä lähden siitä ajattelusta että mieheni ei petä, koska muu ajattelutapa myrkyttää suhteen kuin suhteen.

Meillä on myös perusasiat kunnossa parisuhteessamme, lapset jo isoja, meille omaa aikaa järjestyy helpolla, ei suuria riitoja, läheisyyttä on samalla tavalla kuin suhteessamme on aina ollut. Me mm. edelleen katsomme telkkaria käsi kädessä ja nukahdamme joko niin että mä olen miehen kainalossa tai sitten ollaan ainakin käsikkäin. Seksiä on edelleen 3 - 7 kertaan viikossa, vähän jaksamisista ja normaalista elämästä riippuen. Seksissä on saatu uusia "aluevaltauksia" myös, minun aloitteestani. 

Me olemme myös uusperhe, toki lapset eivät enää vieraile etävanhemmillaan koska eivät vaan halua mennä. Mutta me ollaan myös molemmat petetty edellisiä puolisoitamme, asioista on keskusteltu aikanaan ja silloin myös todettu ettei vastaavaan ole tarkoitusta palata; entisistä tekemistä voi oppia ja kummallakin on halu tehdä asioita toisin kuin edellisessä avioliitossa. 

Vielä ainakaan ei ole miehen käytöksessä mikään muuttunut siten että tulisi mieleen pettämiset.

Mutta sitä en voi tietää, mutta jos niin on niin minkäs sille sitten mahtaa? Ei se ole mikään maailmanloppu, ainoastaan ehkä parisuhteen loppu. Tai no,omalla kohdalla se olisi parisuhteen loppu, meillä ei ole yhteistä talolainaa, saati lapsia, joiden takia pitäisi yhdessä kitkuttaa tappiin saakka. Jos miehellä on parisuhteessamme niin huono olla että täytyy toisen kanssa naida, tai rakastuu toiseen, niin hän on vapaa lähtemään.

Vierailija
132/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinulla on pettäjän geenit ja mielenlaatu on ollut koko ikäsi, olet vain saanut sen pidettyä kurissa aiemmin. Pettäjähän ovat todella kiero oman edun tavoittelija, joka on omaa etuansa ajatellen valmis puukottamaan rakkainta ihmistä selkään julmimmalla tavalla ja useimmissa tapauksissa rikkomaan lastensa perheen ja lapsuuden.

Haluasitko sinä tuollaista erittäin kieroa korkkiruuvia ystäväksesi tahi edes lähipiiriisi? Minä en. Sen takia halveksun avoimesti pettäjiä ja katkaisen sellaisiin ihmisiin välit välittömästi.

M32

Vierailija
133/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sinulla on pettäjän geenit ja mielenlaatu on ollut koko ikäsi, olet vain saanut sen pidettyä kurissa aiemmin. Pettäjähän ovat todella kiero oman edun tavoittelija, joka on omaa etuansa ajatellen valmis puukottamaan rakkainta ihmistä selkään julmimmalla tavalla ja useimmissa tapauksissa rikkomaan lastensa perheen ja lapsuuden.

Haluasitko sinä tuollaista erittäin kieroa korkkiruuvia ystäväksesi tahi edes lähipiiriisi? Minä en. Sen takia halveksun avoimesti pettäjiä ja katkaisen sellaisiin ihmisiin välit välittömästi.

M32

Näinhän se on. Jos ihminen on oman edun nimissä valmis tekemään tuollaisen selkäänpuukotuksen perheelleen, niin minkälaisia hirviömäisyyksiä sellainen ihminen voisi oman edun nimissäi tehdä ihan tavalliselle ystävälle?

Vierailija
134/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ettei mieheni petä mua niin varmasti kuin nyt voi varma mistään olla.  Ihan vain siksi että musta ei tunnu siltä että pettää. 100 prossasen varmahan en voi olla edes siitä istunko tässä nyt oikeasti vai en, joten samalla varmuudella mennään :)

Vierailija
135/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen järjestely miehen kanssa, että satunnaiset ns. yhden yön jutut on sallittuja. Näitä tapahtuu kerran-pari vuodessa, esim kun mies poikaporukalla reissussa, ehtona vain että kumia tulee käyttää, eikä tämä syrjähyppy saa olla kukaan tuttu, eli ei meidän tuttavapiiristä. Tämä toimii tietenkin myös toisinpäin, ja ollaan aina näistä tapahtumista voitu jälkeen päin keskustella, esim jos on kokeiltu jotain uutta juttua, jota kiinnostais myös kotona ottaa käyttöön sängyssä. Ollaan oltu naimisissa viisi vuotta, ja tällainen järjestely sopii meille, vaikkei tästä oikein muille pysty kertomaan koska tiedostetaan että moni tällaista paheksuu.. Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaten, olen melko varma siitä, ettei mieheni petä minua (eli jätä kertomatta yhden illan jutuista tai tapaile toistuvasti jotain toista naista) koska ainakin tähän mennessä ollaan pystytty olemaan tosi avoimia toisillemme.

Vierailija
136/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme muun ajan yhdessä paitsi työajan. Joten miehen pitäisi pettää töissä. Siellä on vain miehiä, myös asiakkaat on miehiä (olen käynyt monta kertaa miehen työpaikalla). Ja työssä tulee hiki, joten mies on hikisissä vaatteissa. Jos sinne tulisi joku naispuoleinen postinjakaja jakamaan postia, niin en usko että hikinen mieheni hänen kanssa menisi panemaan, kun työpaikalla ei edes olisi paikkaa tehdä sitä vaan pitäisi ajaa auto jonnekin parkkiin ja siinä sitten touhuta. Saan miehen aina kiinni töistä, hän myös itse usein soittelee sieltä minulle ja viestittelee. Tiedän miehen kaikki salasanat, myös kännykkään eli ei ole syytä epäillä, että hän puuhaisi jotain salaista kännykällään tai tietokoneella. Minä olen huomattavasti taitavampi tietokoneiden kanssa, joten hän tietää, että halutessani löytäisi kyllä mikäli salaisi jotain, koska hän ei osaa piilottaa asioita kun ei oikein ymmärrä tekniikasta. Ei myöskään ole mitään syytä epäillä, että pettäisi.  

Itse asiassa jos jompikumpi meistä voisi pettää salaa, niin se olen minä. Tosin en kyllä sitä tee.

Rakastajanikin on hikisissä duunarihommissa. Hänellä on käytössään isompi auto, jossa voidaan tosiaan paneskella ihan rauhassa pois muiden katseilta. Itse pääsen keskellä päivää milloin vaan miehellä sattuu olemaan tauko. Rakastajani avovaimokin on taitava tietokonehommissa mutta ei hän tiedä miehen salasanaa gmailiin, siis siihen toiseen hänen tekemäänsä sähköpostiin.

Siis odotteletko passissa hälytysvalmiudessa, että se varattu mies soittaa sulle jossain välissä, että nyt olisi vartti aikaa, tule tänne käymään, niin panen sua pikaisesti pakettiauton takana? Miksi ihmeessä? Mitä saat siitä muuta kuin tunteen olevasi ilmainen prostituoitu? En oikein ymmärrä.

En nyt sentään :) Neljä vuotta on pitkä aika ja alussa tietenkin meidän tapaamiset olivat erilaisia luonteeltaan. Vietettiin joskus iltoja yhdessä mutta ajoissa kotiin. Ollaan kiinnytty toisiimme jossain määrin ja saan häneltä parempaa seksiä kuin mieheltä. Jos pitää rautalangasta vääntää, niin ollaan vaan niin yhteensopivia, että laukean hänen kanssaan helposti ja useasti. Aviomiehen kanssa erittäin harvoin ja näin on ollut aina. Mutta seksi on vain yksi osa parisuhdetta ja siksi en rupea seksin vuoksi eroamaan. En saisi tästä rakastajasta missään nimessä parempaa aviomiestä enkä häntä arkeeni edes haluakaan.

Et nyt vieläkään oikein kerro, mikä tuo teidän suhteenne on tällä hetkellä. Aluksi olette viettäneet iltoja yhdessä, mutta nykyään panette työaikana pakettiautossa ja siinä se. En nyt oikein saa kiinni siitä, missä vaiheessa se kiintyminen on tapahtunut, kun ette ole kotoa koskaan pois.

Kyllä sitä neljässä vuodessa on ehditty keskustelemaan sähköpostin välityksellä vaikka mistä ja opittu tuntemaan toisemme sen ja tapaamisten aikana. Ekat kaksi vuotta meni niin, että ei todellakaan aina sekstailtu vaan vaan juteltiin ja oltiin lähekkäin. Nykyään tapaamiset sisältävät aina seksiä sillä tavataan harvemmin ja halutaan molemmat toisiamme ja sellaiselta tuntuvaa seksiä, mitä kotona ei saa. Tai ainakaan minä en saa.

Mikä duunipaikka sellainen on, että taukoja voi pitää oman maun mukaan, päivittäin voi kirjoitella pitkiä sähköposteja ja pakettiautokin on aina halutessa käytössä? Ja rakastajakin on ihan siinä nurkan takana töissä, aina valmiina ja mahdollisena poistumaan työpaikaltaan keskellä päivää.

Kyllä tuollaisten olososuhteiden kanssa eläviä, joista tulee salasuhteita on aika harvassa.

Eiköhän monet duunarit leimaa ihan kellokorttinsa eivätkä todellakaan lainaa firman pakettiautoja ja sieltä töistäkin tullaan kotiin, lähes minuuttitarkkuudella.

Teoriassa tietenkin on mahdollista pettää aina. Vaikka ravintolan tarjoilijan kanssa. Tarjoilijaa sanoo kuinka menee vessaan, asiakas seuraa perässä, 2 minsaa jossain yleisessä vessassa. Paitsi ettei tavallinen perus Pertsa ole ihan tarpeeksi hyvän näköinen, että tarjoilija suostuisi.

Yli 40v mies tosin ehkä haaveilee tällaisesta mahdollisuudesta. Valitettavasti tai onneksi vaimo voi luottaa todennäköisyyteen ja uskoa ettei hänen vähän pullealle ja kaljuuntuvalle miehelle tätä tilastoihmettä tapahdu.

Vierailija
137/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, pettääkö miesystäväni, en yksinkertaisesti käytä aikaani sen miettimiseen. Emme asu yhdessä, molemmat matkustelevat sekä Suomessa että ulkomailla, sekä vapaa-ajalla että työn puolesta. Mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon. Mutta niin kauan kuin olen onnellinen hänen kanssaan, en aio jatkossakaan vaivata päätäni tuolla kysymyksellä.

Vierailija
138/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen mieheni luonteen vuosien kokemuksella. Hän on aika yksinkertainen, eikä osaa peittää minulta kömmähdyksiään. Pettäminen tulisi siis takuulla minulle ilmi.

Vierailija
139/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sen takia ajattelen niin, että olemme aika läheisiä, siis henkisesti. Yleensä pettäjän käytös muuttuu jollain lailla. Miehet nyt ei huomaa yhtään mitään, mutta naiset voivat huomatakin. Kunhan vain ummistavat silmänsä ja selittelevät kaiken parhain päin.

Kyllä miehellä mahdollisuuksia olisi pettää, jos hän haluaisi. Olisi minullakin. En mitenkään erityisesti yritä tutkailla asiaa. Mieheni on tosi huolimaton ja toisaalta jos hän yrittäisi olla jonkin asian suhteen ylihuolellinen, huomaisin sen varmasti ilman mitään salapoliisityötä. 

Mun mies on sen tyyppinen, että jos hän haluaisi seksiä toisen kanssa, se olisi tyyliin ostettu suihinotto tai handjob.

Vierailija
140/218 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako huoraamisella ylpeillä ap? Ylpeilet sillä että avaat haarojas ja petät miehesi luottamuksen. Todella noloa tuollaiselta vanhalta harpulta.

Usko tai älä, niin en aloittanut tätä ketjua ylpeilläkseni. Vaan osoittaakseni, että pettämistä tapahtuu vaikka ei sitä uskoisi. Ei perhe, ystävät, sukulaiset. Ja, että se voi tapahtua niin, että sitä ei osaa puoliso epäillä. Ja, että kaikesta tästä huolimatta, kummatkin rakastaa kumppaniaan. Ja koskaan, ei kumpikaan ole puhunut kumppanista pahasti.

Suomessa ollaan hirveän  vanhanaikaisia ja on todella tiukat asenteet muuhun Eurooppaan nähden. Naiset etenkin ovat hirveän naiiveja ja lapsellisia suorastaan, parisuhdekäsitteet ovat kuin teineillä. 

Uskokaa tai älkää niin voi kyllä rakastaa jotain ja silti seksuaalisesti kiihottua myös jostain toisesta. Kyskää keneltä tahansa mieheltä vaikka :) ja ihan näin naisenakin, olen kyllä kiihottunut muistakin. Jos se nyt seksiin johtaa niin 99% tapauksista se i ole mitenkään pois sitl kumppanilta. Se menee vain ylpeyteen, kun ei voida käsittää, että se kumppani voisi joskus haluta jotain muutakin ja sitten aletaan repimään perheitä rikki lapsellisesti. Järjellä ei taida ajatella kuin harva. 

Maailma on täynnä viehättäviä ihmisiä, mutta yllättävän monet osaavat olla juoksematta halujensa ja himojensa perässä. Juuri he jotka ajattelevat järjellä osaavat poistua tilanteesta ja olla riskeeraamatta perhettään ja parisuhdettaan tai mainettaan. Se, että toiset eivät kykene olematta ei tarkoita kaikkia.