Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset, jotka eivät juo, perustelevat juomattomuuttaan aina sanomalla "hauskaa voi olla selvinpäinkin"?

Vierailija
21.06.2017 |

Mielestäni todella kummallinen kommentti, tietenkin hauskaa voi olla selvinpäin, mutta niin voi olla kännissäkin. Kaikki voi olla myös ihan päin pyllyä selvinpäin, mutta niin voi olla kännissäkin.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen on tylsää.

Vierailija
142/152 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä yleensä vastaan kyselijöille ihan suoraan, että en juo koska musta tulee kännissä ihan sietämätön kun en vaan osaa juoda kohtuudella. Ymmärtävät tämän yleensä viimeistään siinä vaiheessa kun sekoilen selvin päin ihan yhtä hyvin kuin humalaisetkin 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keino on sanoa kyselijöille, että päätin lopettaa juomisen viimeisimmän tuomioni aikana asioita hieman mietittyäni.

Vierailija
144/152 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaappa miksi se pitaa ylipaansa selitella Muille syita jos ei juo niin ei juo ja piste.

Tottahan se on et sita alkoholia ei tarvitse hauskan pitoon ilmankin on kivaa ja pystyy olemaan.

Vierailija
145/152 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan viitsi perustella juomattomuuttani, paitsi silloin kun joku älykääpiö nimenomaan kysyy "etkö koskaan pidä hauskaa?". Minusta känni ei ole hauska olotila, en ole silti sitä kieltämässä muilta. Olen vain kyllästynyt siihen että juomattomuuteni on joillekkin ongelma.

Vierailija
146/152 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on totta.

Vierailija
147/152 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valintojaan tarvitse perustella muille, mutta viina maistuu pahalle ja miksi pitäisi maksaa rahaa siitä, että alkaa käyttäytyä epänormaalisti (humalatila) ja alkaa ravaamaan kusella? Kenties maksaa siitä, että seuraavana päivänä koskee phän ja oksettaa? Käytän rahani mieluummin muuhun ja syön ennemmin vaikka suklaata.

Vierailija
148/152 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskalla juoda seurassa, koska minusta tulee humalassa väkivaltainen ja on se surullisen kuuluisa räyhäviinageeni.

En halua kertoa tästä kenellekään yleensä, joten parasta vain sanoa ennemmin vaikka saavansa migreenin alkoholista.

Vierailija
149/152 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on munuaisten vajaatoiminta jonka takia en enää juo ollenkaan, aina juhlissa joku kertoo miten ”kyllä sä nyt muutaman voit ottaa...” juu voin voin ja sitten ambulanssilla sairaalaan, tai munuaisten toiminta heikkenee vielä entisestään viikoiksi :D mutta kyllähän nyt sen teen että joku random saa hyvän mielen kun join muutaman!

Vierailija
150/152 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan kummallista. Mulla ei ole ollut hauskaa sitten kun juomisen lopetin.

En minä yhtäkkiä voi nauraa kaikille vastuilleni ja murheilleni samalla tavalla kuin kännissä.

Vierailija
151/152 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syy on, että alkoholista tulee kammottavan huono olo. Vaikka joisin ihan lasillisen vaan. Olo on sen jälkeen kaikkea muuta kuin hilpeä.

Vierailija
152/152 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on tabu. Sen juominenkin näyttää olevan. Juomatron joutuu selittämään juomattomuuuttaan, lähinnä outoa.

Miksi ap kysyy miksi joku ei juo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi