Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippituoli; kerro salaisuutesi, jota kukaan muu ei tiedä kuin sinä itse

Vierailija
21.06.2017 |

,

Kommentit (435)

Vierailija
61/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan välitä ihmisistä. Kuuntelen kyllä ja olen kohtelias, mutta ei oikeasti kiinnosta pätkääkään. Jotkin harvat asiat saattavat liikuttaa kovastikin, mutta muuten olen ajatellut olevani lähes psykopaatti.

Olet työkaverini. Narsistina olen sinua pitänyt jo pitkään, psykopaattisuus ei yllätä. Ketä ajattelit huijaavasi? Se että on kohtelias ja vaikka kovin puhelias ei tarkoita että se ihminen olisi muista kiinnostunut. Lähinnä paistaa läpi se ettei osaa olla hiljaa ja kaikki mitä puhuu kanssasi, unohtuu samantien ellei siitä tiedosta jotenkin itse hyödy. 

Oon miettinyt että oonko jotenkin sairas, kun mun on tosi vaikea muistaa mitä olen puhunut kenenkin kanssa. Kaikki keskustelut on mulle samanarvoisia, oli se sitten mieheni tai äitini tai ystäväni tai puolituttu. Muistan, että olen jostain asiasta keskustellut jonkun kanssa, mutta en muista kenen tai missä tai milloin. Samoin ihmisten kertomat jutut unohtuvat multa jatkuvasti, joku kysyy että niin muistatko kun kerroin... Sori nyt en kyllä muista, kerro vähän lisää? Sitten kun kertovat uudelleen, sitten muistan kyllä että olen jutun joskus kuullut. Nolottaa välillä kun ei muista mitään. Varsinkin kun tulee tilanne "puhuttiinko me sun kanssa tästä asiasta? Ai ei puhuttu hups sori". 

t. eri

Vierailija
62/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekaa kertaa elämässäni rakastunut ns. järkevästi. Siis ihmiseen joka saattais sopia mulle ja ehkä mä sille.... 

Pitäisi kai olla rohkeampi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oikeasti kostaa elämäni tuhonneille Te-toimiston, Kelan ja sossun tyypeille. Ovat aiheuttaneet minulle vuosien aikana niin paljon tuskaa, kärsimystä ja ahdistusta, että on kamala katsoa, kuinka pääsevät siitä kuin koira veräjästä ja minun elämäni on tuhoutunut. En voi koskaan unohtaa tätä ja se on tosiaan vaikuttanut minuun hyvin paljon. Olen menettänyt itseluottamukseni, välillä ahdistukseni kasvaa ihan järjettömäksi, en pysty luottamaan kehenkään tai miettimään tulevaa, haluan olla lähinnä yksin. Psykiatrin mielestä minulla on asperger piirteitä. Taidan lisäksi olla aseksuaali. Olen hyvin huolissani maailman ja Suomen tilanteesta ja hyvin pettynyt kun Jutta Urpilainen, eikä Eero Heinäluoma lähtenyt presidenttiehdokkaaksi. Toisaalta kyllä ymmärrän tämän. Olin ajatellut äänestäväni jompaa kumpaa noista, jos on ehdokkaana. Nyt en tiedä, ketä äänestän, ehkä Pekka Haavistoa.

Vierailija
64/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rasisti. Siis sen luokan rasisti, että Hitler on suunnilleen idoli ja näin pois päin. Olen vaan aina aiheesta hiljaa, joten se ei näy päälle päin.

Vierailija
65/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein abortin miehen painostuksesta, elämäni virhe :'(

Se mitä mieheni ei tiedä, annoin lapselle nimen ja käyn syntymättömien lasten muistopaikalle viemässä kukan ja kynttilän jossa lukee lapsen nimi. Hoivaan häntä ajatuksissani. Lapsi olisi nyt vuosi ja 3kk.

Vierailija
66/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein abortin miehen painostuksesta, elämäni virhe :'(

Se mitä mieheni ei tiedä, annoin lapselle nimen ja käyn syntymättömien lasten muistopaikalle viemässä kukan ja kynttilän jossa lukee lapsen nimi. Hoivaan häntä ajatuksissani. Lapsi olisi nyt vuosi ja 3kk.

Toi ei ole tervettä. :( Abortin tehneille on tukiryhmiä. Sulla vois olla tarvetta sellaiseen.

Vierailija
67/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt seksiä ja olin silloin vielä alaikäinen.

Olitko kuitenkin laillista lihaa jo?

Alaikäiseltä seksin ostaminen on laitonta, vaikka olisikin jo täyttänyt 16v. Käsittääkseni seksuaalista hyväksikäyttöä.

Vierailija
68/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde vuoden ajan toisen miehen kanssa, kun omani oli intissä. Suhde jatkui vielä kun mieheni pääsi siviiliin. Erottiin lopulta muista syistä, salasuhteesta en jäänyt koskaan kiinni. Nykyään olen naimisissa tämän salarakkaan kanssa.

Vierailija
69/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn av:lla

Vierailija
70/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain naapurin isorintaista lestadiolastytärtä paljaalla kymmeniä kertoja koska hän halusi katsoa tv:tä luonani. Monta kertaa meni salkkarit naidessa. Kumma kyllä ei tullut paksuksi.

Vierailija
71/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään olevani hullu. Muistan jo seitsemänvuotiaana kokeneeni tunteen, että joku tarkkailee ja että silloinen opettajani olisi ikkunan takana tai jossain lähellä tarkkailemassa. Tiesin, olen aina tiennyt, ettei oikeasti ole ja että olen yksin eikä kukaan tarkkaile, mutta samaan aikaan on aina tunne, että joku on ikkunan takana tai pystyy vaikka seuraamaan nytkin tätä kirjoittamaani. Henkilö tai henkilöt vaihtelee aina, on vanhoja opettajia, esimiehiä, luokka- tai työkavereita, joihin haluaisin tehdä jollain tapaa kai vaikutuksen. Pystyn irroittautumaan tästä tunteesta, jos oikein yritän (esim. seksin aikana ja kun en ole yksin, silloin se unohtuu), mutta jos en yritä, se tunne seuraa ainakin kotonani. En kaipaa hulluksi huutelua, en kaipaa hanki apua -huutelua, oikeastaan haluaisin tietää mistä on kyse mutta negatiivisen kommentoinnin voi jättää pois. Olen yrittänyt googlata ja tehnyt netissä ties mitä skitsofrenia- ja paranoia-testejä, mutta niiden tulokset, vaikkakin vain suuntaa-antavia eikä mitään diagnooseja, ovat aina puhtaat. Tämä on mulle todella vaikea ja etenkin nolo asia. Kukaan ei tiedä.

Tuosta "tunteesta" on tehty laulukin , löytyy youtubeesta , 

"I always feel like somebodys watching me"  eli suom Minusta tuntuu aina siltä kuin joku tarkkailisi/vahtisi minua.

Myös musiikkivideo on kuvaava.

Vierailija
72/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon mennyt pikavippejä ja laskuja uo. En tiedä paljon olen velkaa.

Edelleen tulee välillä postissa perintäkirjeitä.

Olen vaihtanut työpaikkaa kun palkastani on ruvettu ulosmittaamaan.

Niin saan aina täyden palkan .

Vierailija
73/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias neitsyt. Ja en sellainen mistä uskoisi :D Asiasta en kellekkään kerro sillä ärsyttäisi se ihmisten 'voi sinä pikkuinen' -reaktio. Ei, en ole lapsi vaikka minua ei olekaan penetroitu. En vain osaa luottaa miehiin millään tasolla.

Vierailija
74/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuumana naapuriini. Hieman nuorempi poikamies. Itse olen naimisissa, onnellisesti.

Vierailija
75/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 22-vuotias neitsyt. Ja en sellainen mistä uskoisi :D Asiasta en kellekkään kerro sillä ärsyttäisi se ihmisten 'voi sinä pikkuinen' -reaktio. Ei, en ole lapsi vaikka minua ei olekaan penetroitu. En vain osaa luottaa miehiin millään tasolla.

Ei kai siinä ole mitään epätavallista? Luulen että mullakin on kavereita, jotka ovat neitsyitä. En nyt tietenkään ole suoraan kysynyt, mutta arvelen. Oon saman ikäinen. 

Vierailija
76/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt miestäni noin 50 eri miehen kanssa.

Vierailija
77/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irvistelen työkaverilleni sen selän takana.

Syy: kun se on niin tyhmä.

Juu nähty on. Teet itsestäsi vaan tollon...

Vierailija
78/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein aviomiehen kotirouvalta ja olen iloinen siitä. Joutui menemään töihin.

Vierailija
79/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on todella radikaaleja ajatuksia. Narkkarit pakkohoitoon tai pakotettu yliannostus ja muuta sellaista. Ulospäin näytän kiltiltä nuorelta naiselta, kukaan ei varmaan arvaisi minusta minkälainen oikeasti olen, ne kehtaa sitä paljastaa vaan esitän sellaista kilttiä humanistia.

Kilteillä juuri on piiloaggressioita, koska he asettavat muiden tarpeet omiensa edelle ja fantasioivat sitten mielessään jostain radikaalista, kun omat tarpeet eivät täyty.

Vierailija
80/435 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun töissä usein peittelemään osaamattomuuttani. Mutta ilmeisesti teen sen taitavasti, koska asiakkaat palvovat minua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi