Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippituoli; kerro salaisuutesi, jota kukaan muu ei tiedä kuin sinä itse

Vierailija
21.06.2017 |

,

Kommentit (435)

Vierailija
421/435 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälläni palaa suuri ihmisviha ja jos minulle tarjottaisiin joku virus joka tappaisi kaikki ihmiset pois maan päältä niin laittaisin sen oitis liikenteeseen. Inhoan ihmisten julmuutta, ahneutta, itsekkyyttä ja haluaisin tuhota miedät pois tätä maailmaa tuhoamasta ja riistämästä. 98% ihmisistä on saastaa. Se sisältää myös suurimman osan perheestäni. Välitän vain itse valitsemistani läheisistä, jotka edustavat sitä kahta prosenttia. Ulkoapäin tätä ei minusta huomaa, sillä olen tavattaessa mukava kaikille teille ihmisperseille.

Vierailija
422/435 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vihaan suurinta osaa työkavereistani mutta pakko esittää ystävällistä potkujen pelossa. Oikeasti tekisi mieli haistella paskat jokaiselle. Mielestäni ovat lujaäänisiä itsestään puhujia ja taulapäitä.

-Olen epätoivoisesti rakastunut miesystävääni, haaveilen hänestä ja hänen tuoksustaan ja ihonsa lämmöstä aivan jatkuvasti mutta en halua näyttää olevani tarvitseva, joten kaiken yksinolo aikani kärsin hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/435 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin ensimmäisen kerran seksiä 14-vuotiaana peruskoulussa kolmen miespuolisen opettajan kanssa, jotka olivat silloin noin 35-55 vuotiaita. Tein sitä sitten monta kertaa monta kertaa heidän kanssaan kaksin noin 20-vuotiaaksi asti.

Vierailija
424/435 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siivoan, tykkään pukeutua sisäkön uniformuun ja mustiin korkokenkiin.

Vierailija
425/435 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut muutaman kerran tahattoman orgasmin kun tein leuanvetoja:) Arvannette että aloin usein tekemään leuanvetoja tämmösen kokemuksen jälkeen :D Olen Suomen huippu nyt leuanvedoissa:D no ei kai,mutta toi juttu on tosi että noin on käynyt. Housut märkänä lähteä salilta pois....:) ;)

Vierailija
426/435 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä yhdestäkään mieheni sukulaisesta. Miehen sisko jopa luulee että ollaan ystäviä, mutta oikeasti en voi sietää ko ihmistä. Itsehän toki olen ihana ja rakastettava ihminen ;)

Minun veljelläni on tällainen "ihana ja rakastettava ihminen" vaimona ja esitän hänelle, että pidän häntä yhtenä ystävistäni. Veljen vaimo on moneen kertaan haukkunut koko meidän puolen suvun maan rakoon, mutta ilmeisesti silti kuvittelee olevansa pidetty ihminen sukumme keskuudessa. No eipä ole, olemme hänelle ystävällisiä vain veljeni ja veljen lasten vuoksi. Oikein odotan sitä hetkeä, kun veljeni vihdoin älyää erota tästä "ystävästäni" tai lapset ovat niin isoja, etteivät tarvitse äitinsä lupaa yhteydenpitoon kanssani. Tämä ei kyllä sinänsä ole mikään salaisuus, kun koko suku kärsii tämän ihmisen oikuista ja odottaa ihan samaa kanssani. :)

Vierailija
427/435 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän henkisessä helvetissä. Ulospäin ei uskoisi. Kumppanini kohtelee minua ja lastamme hallitsevasti. En pysty lähtemään tästä helvetistä.

Ajattele lastasi ja lähde, helvetti vie.

Vierailija
428/435 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pienenä koko sydämestäni ihastunut Leijonakuninkaan Simbaan :D :D Minulla oli joukko jotain Aku Ankka lehtiä, joiden lopussa saattoi olla lyhyt Leijonakuningas sarjakuva. Kohtelin niitä kuin mitäkin prnlehtiä.

Piilottelin näitä tiettyjä Aku Ankkoja aina huolella esim. vaatekaappiini, ettei vai äiti saisi tietää salaisesta intohimostani... Voi minua likaista lasta

Oi. Mä olin aivan rakastunut Samu Sirkkaan! :D

Vierailija
429/435 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun välillä naisten vaatteisiin ja jopa meikkaan. Myös peruukki tottakai. Eikä eukko tiedä asiasta juurikaan mitään. Se miksi teen noin niin se on vaan niin hiton hauskaa.

Vierailija
430/435 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän kaikille olevani absolutisti ja inhoavani päihteitä. Oikeasti juomiseni on karannut käsistä aika päiviä sitten ja juon lähes joka päivä. Poltan myös päivittäin ja käytän satunnaisesti huumeita.

Vierailija
431/435 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelen heruja miehille. Tosin tungen rintaliiveihin sukkia, koska rintani ovat muuten niin pienet. Joka kerta kun pyytävät kuvaa paljaista tisseistä joudun kieltäytymään, koska muuten salaisuuteni paljastuisi.

Vierailija
432/435 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt aviomiestäni varmaan 30 kertaa.

Vierailija
433/435 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13-vuotiaana poikana yhdynnässä 9-vuotiasn tytön kanssa.

Vierailija
434/435 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 56v kirjoitti:

Olin 13-vuotiaana poikana yhdynnässä 9-vuotiasn tytön kanssa.

Saatanan pedofiilibammu itsesi!

Vierailija
435/435 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran opiskeluaikoina hirveässä tuubassa eksyin jatkoille yhden miehen luokse.   Tarkoitus oli  ryypätä.  Jossain vaiheessa tämä mies alkoi kopeloimaan minua ja riisumaan vaatteita.  Jotenkin jähmetyin ja ajattellin, että aijaa tätäkös.

Tilanne eteni siihen, että makasin selälläni ja hän pani minua perseeseen.  Tilanne alkoi huvittaa minua suuresti ja aloin liikutella itseäni ajatellen olevani nainen.   Mulkku perseessä tuntui samalta kuin paskaa olisi liikuteltu edestakaisin.

Jälkikäteen hän kehui, että minulla oli paras perse pitkiin aikoihin.  Tällä olen joskus lohdutellut itseäni huonoina hetkinä.  Hän myös yritti ottaa minulta suihin ja muutenkin saada multa seisomaan mutta veltto pilini ei värähtänytkään.

Tämä kokemus riitti osoittamaan ettei minusta tule homoa tekemälläkään.  Minulla on jo valmiiksi paskoja perseessä ilman että tarvitsee jotain muuta tulla tyrkyttämään hanuriin.  Lisäksi opin, ettei se tee homoksi, jos kerran päivässä nusaisee miestä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi