Rippituoli; kerro salaisuutesi, jota kukaan muu ei tiedä kuin sinä itse
Kommentit (435)
Haluaisin kertoa syvimmän salaisuuteni, mutta en uskalla enkä kehtaa, kannan sen varmaan hautaan asti. Nyt olen pitänyt sen itselläni jo yli kymmenen vuotta ja kertominen saisi varmasti sen vihdoin mielenpäältä kolkuttelemasta. Mutta en pysty. Äh.
Jätin ehkäisyn pois, jotta saisin vauvan. Miehelle kerroin, että pillerit pettivät. Enkä edes kadu.
Minulla on todella radikaaleja ajatuksia. Narkkarit pakkohoitoon tai pakotettu yliannostus ja muuta sellaista. Ulospäin näytän kiltiltä nuorelta naiselta, kukaan ei varmaan arvaisi minusta minkälainen oikeasti olen, ne kehtaa sitä paljastaa vaan esitän sellaista kilttiä humanistia.
Pelkään olevani hullu. Muistan jo seitsemänvuotiaana kokeneeni tunteen, että joku tarkkailee ja että silloinen opettajani olisi ikkunan takana tai jossain lähellä tarkkailemassa. Tiesin, olen aina tiennyt, ettei oikeasti ole ja että olen yksin eikä kukaan tarkkaile, mutta samaan aikaan on aina tunne, että joku on ikkunan takana tai pystyy vaikka seuraamaan nytkin tätä kirjoittamaani. Henkilö tai henkilöt vaihtelee aina, on vanhoja opettajia, esimiehiä, luokka- tai työkavereita, joihin haluaisin tehdä jollain tapaa kai vaikutuksen. Pystyn irroittautumaan tästä tunteesta, jos oikein yritän (esim. seksin aikana ja kun en ole yksin, silloin se unohtuu), mutta jos en yritä, se tunne seuraa ainakin kotonani. En kaipaa hulluksi huutelua, en kaipaa hanki apua -huutelua, oikeastaan haluaisin tietää mistä on kyse mutta negatiivisen kommentoinnin voi jättää pois. Olen yrittänyt googlata ja tehnyt netissä ties mitä skitsofrenia- ja paranoia-testejä, mutta niiden tulokset, vaikkakin vain suuntaa-antavia eikä mitään diagnooseja, ovat aina puhtaat. Tämä on mulle todella vaikea ja etenkin nolo asia. Kukaan ei tiedä.
Nautin mielessäni siitä, että minua huijannut henkilö näyttää nykyään surkealta luuserilta. Yleensä en toivo pahaa kellekään, mutta tämä mies on tienannut kohtalonsa. L/Jkl
Olen pettänyt miestäni kaksi kertaa.
Mulla on traumoja seksistä, koska harrastin sitä nuorena ihmisen kanssa, josta en tykännyt. (Älkää kysykö miksi.) En kehtaa kertoa sitä kellekään. Häpeän koko asiaa, mutta tän takia mun on vaikea päästää ketään lähelle tai yrittää suhdetta. Koska tiedän, että seksi tulisi kuvioihin ja jotenkin se ahdistaa. Vuosi vuodelta mun halut vaan hiipuu. Nykyään vain ovulaation aikaan tekee hiukan mieli ja siinä se.
Nuorena harrastin seksiä silloisen poikaystäväni ja hänen parhaan kaverinsa kanssa, tästä olen muutamalle kertonut, mutten koskaan ole kertonut, että poikaystävän kaveri jätti leikin kesken ja kovaati vakuutteli, ettei syy ollut mun. Itse jäin lopulta poikaystävän viereen vain nukkumaan ja selvittämään juopunutta päätäni. Poikaystävä lähti melkein heti muualle. Olin 16 vuotias ja rakastin sitä poikaystävääni kovasti. Tuo tapahtuma tapahtui mökillä jossa oltiin porukalla ja koko mökkireissu on edelleen kivuliain muistoni kokonaisuudessaan. Poikaystävä oli kamala minulle koko reissun ja reissun päätteeksi toivotti mulle vaan "hyvästi" nauraen ja lopettaen kaiken yhteydenpidon. Yritin turhaan soitella enää perään. Yksi poikaystäväni kavereista laittoi väkisin kätensä housuihini tuolla reissulla. Mun välit yhteen kaveriinikin joka oli mukana katkesi kokonaan. Sinne mökille jäi vaikka mitä ja takaisin sieltä palas yksinäinen ja särkynyt ihminen. On ihan turhaa lähteä selittämään mitä kaikkea siellä tapahtui, mutta se muutti mua ihmisenä paljon. Sen jälkeen meni vuosia, kun kohtelin miehiä ihan niinkuin mua oli kohdeltu. Petin, alistin, nöyryytin, hyväksikäytin ilman mitään omantunnon tuskia. En välittänyt kuin itsestäni sen minkä itsetuholtani kykenin.
4 vuotta myöhemmin sain anteeksipyyntö sähköpostin tuolta eksältäni jonka jälkeen pikkuhiljaa omatuntoni alkoi palata ja olen osannut kohdella toisia taas hyvin. Osa musta on varmaan aina jollain tasolla rikki sen ihmisen takia. Silti kun multa kysytään olenko ollut rakastunut ennen nykyistä miestäni vastaan kyllä, enkä tarkoita eksavomiestäni vaan tätä poikaystävää joka aikoinaan niin pahasti satutti.
Johan meni pitkäksi avautumiseksi, vaikka vastaus oli jo alusta. Toisaalta en ole koskaan kertonut monesta muustakaan asiasta josta nyt kirjoitin, ehkä joskus pitäisi.
N27
Minä vihaan joitakin ihmisiä. Pystyisin tappamaan heidät kylmäverisesti, kuten sodassa "vihollinen". Mutta se on kylmää vihaa. Jääkylmää.
Mietin useasti ala-asteella koulumatkalla seksin harrastamista ja että aikuisena voin tehdä ihan mitä vaan sen suhteen. Ihan ihme juttuja. En ole koskaan kertonut siitä kenellekkään muulle, koska en ole kuullu keneltäkään muulta vastaavaa. Todettakoon kuitenkin ekan seksikokemuksen olleen vasta 18 vuotiaana.
Olen parisuhteessa ja minulla on hyvä työ. Elän kaksoiselämää, jo 3 vuoden ajan. Viimeksi eilen harrastin seksiä invavessassa huumetyypin kanssa. Sattuu vieläkin pilluun, oli sen verran iso vehje. Jos nämä mun hommat paljastuu, joudun varmaan tappamaan itseni. Ja siihen olen ollut valmistautunut noin vuoden ajan.
Vääryyttä tehneet ovat ansainneet huonon kohtalonsa. Näin ajattelen mielessäni. Samoin narkkarit ja alkoholistit pitäisi eliminoida tai antaa heidän itsensä niin tehdä helposti. He eivät tee kenellekään mitään muuta kuin pahaa, itsekkäitä ihmisiä.En koskaan sano näitä ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa ja minulla on hyvä työ. Elän kaksoiselämää, jo 3 vuoden ajan. Viimeksi eilen harrastin seksiä invavessassa huumetyypin kanssa. Sattuu vieläkin pilluun, oli sen verran iso vehje. Jos nämä mun hommat paljastuu, joudun varmaan tappamaan itseni. Ja siihen olen ollut valmistautunut noin vuoden ajan.
Onkohan sama mies..Inva-wc ja iso vehje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin useasti ala-asteella koulumatkalla seksin harrastamista ja että aikuisena voin tehdä ihan mitä vaan sen suhteen. Ihan ihme juttuja. En ole koskaan kertonut siitä kenellekkään muulle, koska en ole kuullu keneltäkään muulta vastaavaa. Todettakoon kuitenkin ekan seksikokemuksen olleen vasta 18 vuotiaana.
Mietin usein kanssa jo ala-asteikäisenä seksiä. Kesäisin masturboin metsässä majassa ja talvella lumilinnassa. Haaveilin siitä, että jostain tulisi joku vähän vanhempi poika tai kiltti aikuinen mies harrastamaan seksiä kanssani.
Et sitten lainannut äiskän jellyä?!
Tämä sai jäädä, mutta mun asiallinen vastaus tähän poistettiin? Nyt modet vähän järkeä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletko ettei teitä oo kamerasta nähty kun menette sinne vessaan ja tuutte pois? Ihan naurun aihe vartijoilla ja henkilökunnalla. On kyllä varmasti naamat muistissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin usein kanssa jo ala-asteikäisenä seksiä. Kesäisin masturboin metsässä majassa ja talvella lumilinnassa. Haaveilin siitä, että jostain tulisi joku vähän vanhempi poika tai kiltti aikuinen mies harrastamaan seksiä kanssani.
Et sitten lainannut äiskän jellyä?!
Tämä sai jäädä, mutta mun asiallinen vastaus tähän poistettiin? Nyt modet vähän järkeä päähän.
Jahas, väärä hälytys sori! Mun viesti ei näkynyt vaikka päivitin sivun, viimeisin oli tuo aiemmin lainaamani. Loput viestit pätkähti näkyviin, kun lähetin tuon edellisen. Pahoitteluni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletko ettei teitä oo kamerasta nähty kun menette sinne vessaan ja tuutte pois? Ihan naurun aihe vartijoilla ja henkilökunnalla. On kyllä varmasti naamat muistissa
Sillä ei ole väliä olenko naurunaihe sillä yhdellä kerralla kun siellä kävin. Tai muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistan tämän, koska "huumetyypit" harvemmin ovat niin seksin perään, varsinkaan jossain vessassa.
Pettäjät on paskaa! Kyllä Karma kostaa vielä sukupuolitautien merkeissä
Inhoan vihreiden mustavalkoista maahanmuuttopolitiikkaa, mutta olen muka samaa mieltä ystävieni kanssa, että niitä sitä äänestetään seuraavissakin vaaleissa.