Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin/kallein moka jonka olet tehnyt töissä

Vierailija
15.06.2017 |

Helpottavaa lukea muidenkin tarinoita. Tuntuu inhottavalta, kun oman virheen takia tullut asiakkaalta valitusta, vaikka ihmisiähän me asiakaspalvelijatkin olemme.

Kertokaapa siis omia stooreja, oletko rikkonut 3000 euron laitteen, unohtanut lukita oven yöksi tai aiheuttanut putkivahingon? Mitä seuraamuksia tapahtumalla oli?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missasin potilaalta vakavan taudin ja hän kuoli. Varmaan virhearviointeja on tullut tehtyä muitakin, mutta tuo oli selkeä.

...

Toimitko vielä ammatissasi? 

Meinaan, eikö tuo ole kuolemantuottamus vähintään eikä mikään moka. Ihminen kuoli!

Kaikki kuolee. Kolmelle tuntemallani syöpään kuolleelle on tehty väärä diagnoosi tai jätetty tekemättä diagnoosia ollenkaan ennen kunnon ollut liian myöhäistä.

Vierailija
102/103 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen just aiheuttanut lähes 5000 euron kustannukset työnantajalleni. Kyse oli virheestä, joka ei täysin ollut edes mun syytä. Tiimissä oli myös muita, mutta mun olisi pitänyt huolehtia päävastuullisena toimijana muiden työstä.

En tiedä, miten tästä häpeästä pääsee yli. Olen todella tunnollinen ja tarkka työntekijä ja määritän itseäni ihmisenä hyvin vahvasti työn kautta. Esihenkilön huutaminen ja syyttely ei varsinaisesti parantanut omaa oloani.

Virhe on tapahtunut ja kannan siitä vastuun, mutta nyt tuntuu, etten tiedä miten tästä mennään eteenpäin...

Tiedän tunteen, mutta aika auttaa. Itsekin otan kaikki mokaamiset aina raskaasti, myös jos ei olisi pelkästään oma moka. Olen mokannut useita kertoja ja sillä hetkellä tuntuvat maailmanlopulta, mutta vuoden päästä en enää muista koko asiaa. Todellisuus on kuitenkin se ettei kukaan ole täydellinen, ja joskus on päiviä kun ei aivot toimi ihan yhtä hyvin kuin toisina. Ja työpaikan voi aina kuitenkin vaihtaa, joten itseään on turha arvottaa sen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpa kiva lukea muidenkin mokia ja saada vähän vertaistukea.

Itse olin laskenut asiakkaalle verot väärin, lopputuloksena 90 000 e mätky asiakkaalle josta meidän firman piikkiin meni 20 000 e. Vakuutushan nuo tietty korvaa firman puolella. Esihenkilö otti kohtuun rennosti, mutta vielä itsellä takaraivossa mietityttää, että kuinkahan vaan käy jatkossa oman työsuhteen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän