Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?

12.06.2017 |

Tervetuloa lukemaan palstamme hauskinta ketjua! 🙂✌️

Kommentit (1938)

Vierailija
1521/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies75 kirjoitti:

Olin lenkillä ja kävin sen päätteeksi lähikuppilassa parilla.

Matkalla kotiin noin 1km ennen kotia alkoi vatsassa kiertää kovasti. Juoksin kotiin, mutta rappukäytävässä ripili valahti housuihin.

Menin hissillä 4krs, jossa hissiä odotti seinänaapuri. Hissi haisi kunnon ihmispaskalle - ei pierulle.

En ole sen jälkeen pystynyt katsomaan naapuria silmiin.

Kävi parilla millä lenkin jälkeen? Kahvillako? Älkää vain sanoko, että joku menee lenkiltä juomaan alkoholia.

No voi nyt, kärsiikö herkkä mieli nyt noin kovasti😂😂

Mulla on tapana ottaa lenkille mukaan viiniä tai olutta. Mukava hörppiä kylmää juomaa samalla.

Ja turha nyt urputtaa mistään terveyshaitoista. Se on oma asia haluaako edes olla terve.

Vierailija
1522/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt persuja. Nyt hävettää aivan helvetisti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana jotenkin iski mökkihöperyys, vaikka asutaan kaupungin ydinkeskustassa. Koiran kanssa lenkillä ollessani en edes tajunnut päästäväni tajunnan räjäyttävän pierun täysin avoimesti, kunnes kuulin takaani naurua 😂

Onneksi olen maanläheinen eikä niin kovasti hävetä moinen.

Vierailija
1524/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pierumaakari.

Vierailija
1525/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon Queen stationin informatiopisteellä kysyin aluksi "do you speak english"?

Pitkän katseen saatteleman "of course"

Vierailija
1526/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kiipeämässä omenavarkaisiin aidan yli. Ystäväni ei päässyt itse vaan mun piti auttaa. Mä nostin käsilläni hänen jalkaansa ja hän ponnisti aidalle. Se meni hyvin mutta hän oli astunut koiraspas***n ja se oli sit mun kädessä!

Vierailija
1527/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettää vieläkin kirjoitti:

Olen äänestänyt persuja. Nyt hävettää aivan helvetisti..

Äänestyskoppi ei oo kovin julkinen paikka.

Vierailija
1528/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kotikaupungistani uuteen kaupunkiin töiden perässä. Oli talvi ja vietettiin pikkujouluaikaa. Tutustuin uusiin työkavereihin ja kekkereissä oli toki firman johtoa. Heräsin sitten aamulla firman pomon sängystä siihen kun hänen vaimonsa tuli kotiin. Ei tainnut tietää että miehensä on kokeilunhaluinen ja kaapissa seksuaalisuutensa kanssa ja sen lisäksi petti puolisoaan. Kyllä siinä oli aikamoiset hetket käsillä ja keräillä vaatteitaan vaimoihmisen katsellessa vierestä. No, sellaista sattuu.

Vierailija
1529/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosinta. Ex tiesi tasan tarkkaan mitä mieltä olin tuollaisesta julkisesta huomiosta, mutta ei sitten voinut vastustaa kiusausta. Sanoin kyllä vain säilyttääkseni jotenkin kummankin kasvot, mutta peruin asian heti kahden kesken. En ole sen koommin tuntenut itseäni yhtä loukatuksi. 

Vierailija
1530/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin Hgin Kauppatorilla niin ajatuksissani että törmäsin naama edellä jonkun kojun mainokseen,joka oli kiinnitetty siihen teltan yläosaan varmaan just siksi että näkyisi hyvin kaikille. Ei vaan näkynyt mulle,ja kyllä nolotti,en kehdannut kävellä siitä pitkään aikaan, vaikka tuskin sitä nyt kukaan muisti paitsi mä itse.Olin silloin aika nuori, en osannut suhtautua huumorilla. Ajattelin vaan että olen kuin joku naispuolinen vastine Mr.Beanille....

Vierailija
1531/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella tuli useammankin kerran pyöräiltyä kotiin housut veressä, kun side petti. Noloa oli, mutta vasta lääkkeet auttoi hillitsemään vuotoa.

Vierailija
1532/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana vietettiin tyttöjen iltaa. Olin juonut pelkkää limpparia, mutta kavereiden seurassa iski halu käydä hakemassa muutama lonkero lähikaupasta.

Menin kauppaan, lastasin koriin muutaman lonkeropullon ja siitä kassalle maksamaan. Kukkaroa avatessa pankkikorttini tipahti lattialle, joten kyykistyin poimimaan maksuvälineen. Ylös noustessa iskin pääni tiskin reunaan. Siinä sitten naama punaisena suoritin maksutapahtuman ja pakkasin pullot reppuun.

Pulloa aukaistessa huomasin, että olin mennyt ostamaan alkoholitonta lonkeroa...ehkä ihan hyvä.

Vierailija
1533/1938 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on samaan aikaan myös aika kamalaa mutta onneksi mitään ei sattunut. Jonotin lippuja huvipuistoon ja väli oli aika ahdas niin mies jonotti takanani. Hänellä oli semmoinen höyhen-avaimenperä jolla hän kutitteli minua niskasta ja olkapäistä. Jatkoi sitä varmaan 10 minuuttia vaikka käskin monta kertaa lopettamaan. No sitten tunsin taas hipaisun olkapäässäni. Minulla paloi hermo, käännyin takaperin ja karjaisin "nyt jumalauta loppuu se hipelöinti" Mies olikin siirtynyt jonosta sivumpaan puhumaan puhelimeen. Olin karjaissut sellaiselle kumaraiselle ruutupaitaiselle vaarille joka etsi lapsenlastaan sieltä jonosta :( vaari parka säpsähti metrin taaksepäin. Toki pyysin anteeksi mutta sen jälkeen ne katseet mitä sain siinä jonossa, olin varmasti kirkkaanpunainen :D

Ai niin, tähän lisäys että kun myöhemmin siellä puistossa jonotimme samaan jätskikioskiin niin tarjosin papalle ja tälle lapsenlapselle jäätelöt ja pahoittelin moneen kertaan.

t. 12

Aww. :) Tekevälle sattuu. Se tuntematon mies oli kyllä ällöttävä hiplailuineen, ymmärrän että menetit malttisi, kohde vain vahingossa oli väärä!

Vierailija
1534/1938 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena likkana olin menossa tavarataloon,oviin tuli häikkä eivätkä aennetkaan.

Sisällä ihmisiä jumissa ja ihmettelivät tilannetta vartijan kanssa kun minä lähestyin ulkokautta ylpeänä kuin vain voi teinilikka kulkea,bootsien remmit kilisten.. ja törmäsin kauhealla pamauksella oviin!

Vierailija
1535/1938 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin joskus kasarilla maalla ryyppäämässä ja ponua vedettiin paripäivää, karseassa maailmanlopun darrassa kotimatkalla pysähdyttiin huoltsikalle kaffelle ja mulle ei oikein maistunut. Hain kuitenkin lasin appelsiinimehua ja yhden keksin, join puoli lasia ja puolet keksistä kun potkaisi takaisinpäin, kaksi askelta kerkisin ottamaan vessaanpäin kun laatta lensi huoltsikan lattialle. Otin leveen haara-asennon ja huuto-oksennukset lattialle niin että nenästäkin lensi liemet. Jengi veti lehtipihviä siinä vieressä ja oli kuulemma aika tyrmistyneitä ilmeitä mutta työtapaturmahan se oli !

Vierailija
1536/1938 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassinen kaupassa pieraisu eli jeees nyt ei näy ketään muita hyllyn välissä ja pieru pääsee pyllyn välistä niin eikös saman tien joku pyörähdä siihen hajupilveen :D

Vierailija
1537/1938 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa naimisiin. Alttarilla olin. Minua pieretti. Tuntui siltä, että ihan pieni tuhnu olisi tulossa jota kukaan ei huomaisi, joten ajattelin että helpottaisi oloa. päästin pierun ja se olikin sellainnen oikein mammuttimainen töräys, joka oikein kaikui isossa kirkossa. Minun hääni muistettaan aina siitä mammuttitöräksestä. 

Vierailija
1538/1938 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoin housuuni, kun oli ripuli.

Vierailija
1539/1938 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten kanssa samaan aikaan ruuhkaisessa bussissa.

Vierailija
1540/1938 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kussut housuuni kun rakko petti, jäi kauheet kusirannut legginseihin ja olen ripulissa paskonu housuuni, sillon olin ostarilla, kävin nopeeta ostaan uudet kalsarit ja housut.