ystävä täysin välinpitämätön, vaikuttaa siltä ettei pidä enää yhteyttä
Viikot on menneet. Mitään ei kuulu. Tuntuu että on oikein päättänyt ettei pidä yhteyttä.
Varmaan koko kesän.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Viikot on menneet. Mitään ei kuulu. Tuntuu että on oikein päättänyt ettei pidä yhteyttä.
Varmaan koko kesän.
Ja sä valitat av:lla sen sijaan, että itse laittaisit koodii ystävällesi, koska...?
Me ollaan ystävän kanssa oltu yhteydessä viimeksi tammikuussa. Tosin meidän ystävyydessä tärkeintä on tällä hetkellä tietoisuus, että toinen on olemassa. Elämän tilanteemme on nyt vaan tällä hetkellä niin erilaiset.
Mitä hän sanoi, kun keskustelitte asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan koko kesän.Ja sä valitat av:lla sen sijaan, että itse laittaisit koodii ystävällesi, koska...?
Viimeksi minä laitoin viestin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sanoi, kun keskustelitte asiasta?
Ei me olla tästä asiasta keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
No onko sulla muita ystäviä? Jos ei, niin hanki!
On yksi. Kuitenkaan se ei korvaa tätä ihmistä täysin.
Jospa ystävällä on vaikea elämäntilanne?
Soitä tällä viikolla mulle. Ymmärsin viimks niin. Ehkä tarkoitat mua.
Minullakin on kyllä paljon ystäviä mutta jostain syystä soittavat ainoastaan jos tarvitsevat jotain.
Ehkä hän tosiaan on päättänyt niin? Miksi näin olisi? Ehkä voit kysyä asiaa häneltä?
Vierailija kirjoitti:
Jospa ystävällä on vaikea elämäntilanne?
Tasaista pitäisi olla mutta välit on menneet pariin sisarukseen myös.
Mikset itse voi ottaa yhteyttä tähän ystävään?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää sen käytös keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ristiriitaista. Ystävän käytös ärsyttää, joten et halua ottaa yhteyttä. Kuitenkin valitat täällä, kun hän ei ota sinuun yhteyttä.
Muistutan myös mahdollisuudesta, että ihminen saattaa etääntyä muista, jos on vaikea elämäntilanne eikä osaa/haluaisi kertoa kaikkea. Ei tarkoita siis välttämättä sitä ettei pitäisi enää sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ristiriitaista. Ystävän käytös ärsyttää, joten et halua ottaa yhteyttä. Kuitenkin valitat täällä, kun hän ei ota sinuun yhteyttä.
Tavallaan sen kuuluisi ottaa yhteyttä koska minä otin viimeksi yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se vastailee sulle?
Viimeiseen viestiin ei vastannut.
Mulla sama tilanne, mut viimesin muistaakseni marraskuulta. Olen tulkinnut ettei hän halua olla tekemisissä mun kanssa, vaikka välillä laittaa yhden viestin.
Saisitpahan mielen päältä pois kun kerrot hänen ärsyttäneen.
No onko sulla muita ystäviä? Jos ei, niin hanki!