Jaksatko kävellä 1,5 km kaksi kertaa päivässä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Minä kävelen 16km työmatkat näin talvella.
Toki.
Tottakai jaksan. Eihän tuo ole matka eikä mikään
Jaksan kyllä. Mulla on työmatka 4km ja yleensä menen pyörällä, mutta rakastan hämäriä pakkasaamuja ja reitti on niin kaunis että välillä kävelen ihan vaihtelun vuoksi.
Minä kävelen 17km matkat, aina jos kunnolla pakkasta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla ei ole lapsia, jos koko päivä menee töissä ja matkalla sinne/pois sieltä.
Tuohan olisi luksusta. Ajelen 25km suuntaansa pyörällä kesät talvet.
Ihan jo siihen menee arkena tuo 2x1,5km, kun haen lapset päiväkodista. Haen nimittäin kävellen.
Helposti. Mutta mieluiten kävelen ilman kantamuksia eli esim. läppäriä tai eväitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla ei ole lapsia, jos koko päivä menee töissä ja matkalla sinne/pois sieltä.
Lapset on jo yli parikymppisiä.
Kyllä terve normaalipainoinen ihminen kävelee kymmenenkin kilometriä päivittäin.
Kuten minä, joka olen jo kuusikymppinen.
Käyn kolme kertaa päivässä koiran kanssa lenkillä. Aamu on kolme km. päivä on kolme ja ilta neljä.
Välillä vkl huomattavasti pidempinäkin.
En, siksi tilaan ruokaostokset woltilla nykyisin kotiin, koska kauppaan on aika tarkkaan 1.5km suuntaan.
Typerä kysymys. Pitäähän terveen ihmisen tuollainen jaksaa kävellä, hyvänen aika.
Lisäksi sitten kuntosalitreenit kolmesti viikossa ja vapailla pitkät fillarilenkit.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan olisi luksusta. Ajelen 25km suuntaansa pyörällä kesät talvet.
Minäminä! Onko nyt minun vuoro?
Minä hiidän töihin 57km suuntaansa joka päivä kesättalvet ja kumpaankin suuntaan on aina ylämäki sekä vastatuuli!
Minulla ei mene koskaan suihkussa yli 20 sekuntia vaikka pesen jokapaikan ja samoja sukkia voi käyttää viikon ja minähän en haise!
Olen kävellyt 4 km töihin ja taas takaisin. 1,5 km on tosi lyhyt matka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mamma hermostuu 😂
No en todellakaan rupea kävelemään. Autokin on keksitty.
Tuo ainut huono puoli etätöissä. Aikoinaan tuli ihan perus hyötyliikuntana käveltyä päivässä huomaamatta paljon. Ihan vain vaikka meni julkisella, niin bussipysäkille kävely, päivän aikana toimistolla kävely ja lounaalla käynti. Jaksan toki tuon kävellä edelleen, mutta nyt pitää aina mahdollisuuksien mukaan kävellä aina kun on mahdollisuus. Käy esimerkiksi kaupassa usein kävellen kotoa, kun ennen etätyötä tuli käytyä autolla.
Kyllä jaksaa aikuinen työkykyinen ihminen tuon kävellä.
Minäpä kävelenkin joka päivä töihin 30km/ suunta! Eli yhteensä 60km! Ja meno- ja paluumatka on kumpikin jyrkkää ylämäkeä!😲💪