ystävä täysin välinpitämätön, vaikuttaa siltä ettei pidä enää yhteyttä
Viikot on menneet. Mitään ei kuulu. Tuntuu että on oikein päättänyt ettei pidä yhteyttä.
Varmaan koko kesän.
Kommentit (31)
Sano jotain josta tunnistan? Millon sulle käy että soitan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse voi ottaa yhteyttä tähän ystävään?
Ärsyttää sen käytös keväällä.
Onpa ristiriitaista. Ystävän käytös ärsyttää, joten et halua ottaa yhteyttä. Kuitenkin valitat täällä, kun hän ei ota sinuun yhteyttä.
Tavallaan sen kuuluisi ottaa yhteyttä koska minä otin viimeksi yhteyttä.
Mä ymmärrän hyvin ettei sulla ole ystäviä. Olet kamalan raskas ja ikävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse voi ottaa yhteyttä tähän ystävään?
Ärsyttää sen käytös keväällä.
Onpa ristiriitaista. Ystävän käytös ärsyttää, joten et halua ottaa yhteyttä. Kuitenkin valitat täällä, kun hän ei ota sinuun yhteyttä.
Tavallaan sen kuuluisi ottaa yhteyttä koska minä otin viimeksi yhteyttä.
Mä ymmärrän hyvin ettei sulla ole ystäviä. Olet kamalan raskas ja ikävä ihminen.
Valitettavasti en ole. Toinen ystäväni haluaa tavata mua joka päivä, miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Jaaaaaa, jos olet mun ystäväni soittele mulle. Kyllästyin aina itse pitämään yhteyttä ja päätin, että odottelen sun yhteydenottoa. Monta kuukautta jo mennyt.....😕
Ei tää nyt natsaa mulle. En ole sun tuttusi.
Hankkikaa enemmän ystäviä.
Ei kukaan jaksa olla kenenkään ainoa ystävä.
Harmi. Olis ollut paljon asiaa ja mukava kuulla kuulumisia.
Sairastaminen, masennus - taloudellinen umpikuja - monta syytä, että ei jaksa pitää yhteyttä... joskus voisi vähn miettiä, miksi ystävät vetäytyvät.. eikä vaan loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Sairastaminen, masennus - taloudellinen umpikuja - monta syytä, että ei jaksa pitää yhteyttä... joskus voisi vähn miettiä, miksi ystävät vetäytyvät.. eikä vaan loukkaantua.
Kyllä minäkin olen masentunut enkä jaksa tehdä muuta kuin kirjoittaa tänne.
Oletko mennyt itseesi, ja miettinyt miksi hän ei ehkä halua ottaa sinuun yhteyttä? Yleensä syy löytyy jostain...
Mun mielestä ystävyyteen ei kuulu katkeruus. Jos ystävä ei halua ottaa yhteyttä, syy todennäköisesti löytyy sinussa. Oletko loukannut häntä jotenkin? Ihan turha olla katkera. Tai sitten kuljette vaan eri suuntiin. Sekin pitää hyväksyä.
Jaaaaaa, jos olet mun ystäväni soittele mulle. Kyllästyin aina itse pitämään yhteyttä ja päätin, että odottelen sun yhteydenottoa. Monta kuukautta jo mennyt.....😕