Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan kirjoittaneet niin hyvän kommentin että se on saanut ylänuolen jo ennen omaa ylänuoltasi

Vierailija
20.07.2026 |

Sain tuon kokemuksen tänään ja oloni on jotenkin….yllättynyt, ehkä? Ja yleensä napautan ylänuolen omaan viestiini aina heti kun se ilmestyy ruudulleni. Tällä kertaa napautuksen jälkeen viestissäni olikin KAKSI ylänuolta heti kättelyssä: joku oli lukenut viestini ja tykännyt siitä nopeammin kuin minä itse. Siis huh.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. En aina tykkää omasta kommentistani ollenkaan.

Vierailija
2/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna itselleni ylänuolia. Miksi ihmeessä niin tekisin anonyymipalstalla. Järjetöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole säälittävämpää kuin yksi ylänuoli kommentissa. En koskaan nuolita omia kommenttejani.

Vierailija
4/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ylänuolia, en laita itse itselleni.

Vierailija
5/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi itseironinen humoristi ja viisi tosikkoa -ketju

Vierailija
6/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin, moni tykkää mun vittuilusta. Välillä laitan itselleni alanuolen lisätäkseni vettä myllyyn

Vierailija
7/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus. Silloinhan täytyy olla hyvä ja ytimekäs viesti, että joku on ehtinyt lukea sen ennen omaa yläpeukkua. 😄

Vierailija
8/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen kommentoijan omat ylänuolet kyllä huomaa, kun kommentti ei saa muita yläpuolisen. Sen sijaan oikeasti hyvät kommentit saavat paljon ylönuolia, eikä niistä yhtäkään tarvitse itse laittaa. 

Vierailija
9/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä omia kommenttejas peukuta? Todella säälittävää 

Vierailija
10/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna itselleni ylänuolia. Miksi ihmeessä niin tekisin anonyymipalstalla. Järjetöntä.

Ihan verrattavissa omien pierujensa ihastelevaan haisteluun.

Vierailija
11/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä omia kommenttejas peukuta? Todella säälittävää 

Jos se kerran on sallittua, on typeryyttä olla nuolettamatta itseään. Olen huomannut että ensimmäinen nuoli voi olla vedenjakaja mikä määrittää kummalle puolelle nuolipotti rojahtaa.

Vierailija
12/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain narsku peukuttaa itteään.

Vierailija
13/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilualoitukseen on hyvä läsäyttää heti peukkua. Näkyy etusivullakin että on tykätty aihe. Ja kun oikein innostun, niin vaihtelen vpn-yhteyteen maata, niin saan peukuttaa muutaman sekunnin välein aina uudestaan.

Vierailija
14/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan peukuta omaa kirjoitustani. Paitsi vahingossa siten,,etten ensin tunnista sitä omakseni.

Vierailija
15/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan verrattavissa omien pierujensa ihastelevaan haisteluun.

Redditissä hajustelet ja makustelet toisten pieruja. Mieti sitä. Joku antaa sinulle nyrkkipierun ja et voi kuin pitää siitä koska muuten saisit huonoa karmaa.

Vierailija
16/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan peukuta omaa kirjoitustani. Paitsi vahingossa siten,,etten ensin tunnista sitä omakseni.

Mulla sama. Kaikkia provoiluja ei voi muistaa tai tunnistaa omaksi.

Vierailija
17/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yläpeukuttaa omaa mielipidettä se kannustaa muitakin ja viittaa siihen että tämä asia on tosi . AMEN SIIS. 

Vierailija
18/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuolita itseäni enkä edes muita. 

Vierailija
19/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka seuraa jotain nuolia? 

Vierailija
20/29 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoilualoitukseen on hyvä läsäyttää heti peukkua. Näkyy etusivullakin että on tykätty aihe. Ja kun oikein innostun, niin vaihtelen vpn-yhteyteen maata, niin saan peukuttaa muutaman sekunnin välein aina uudestaan.

Juuri näin toimii Pietarin Igor, luodakseen illuusion että linjoilla olisi muitakin ryssssssän kätyreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi