Oletteko koskaan kirjoittaneet niin hyvän kommentin että se on saanut ylänuolen jo ennen omaa ylänuoltasi
Sain tuon kokemuksen tänään ja oloni on jotenkin….yllättynyt, ehkä? Ja yleensä napautan ylänuolen omaan viestiini aina heti kun se ilmestyy ruudulleni. Tällä kertaa napautuksen jälkeen viestissäni olikin KAKSI ylänuolta heti kättelyssä: joku oli lukenut viestini ja tykännyt siitä nopeammin kuin minä itse. Siis huh.
Kommentit (29)
En anna itselleni ylänuolia. Miksi ihmeessä niin tekisin anonyymipalstalla. Järjetöntä.
Mikään ei ole säälittävämpää kuin yksi ylänuoli kommentissa. En koskaan nuolita omia kommenttejani.
Saan ylänuolia, en laita itse itselleni.
Yksi itseironinen humoristi ja viisi tosikkoa -ketju
Useinkin, moni tykkää mun vittuilusta. Välillä laitan itselleni alanuolen lisätäkseni vettä myllyyn
Kyllä joskus. Silloinhan täytyy olla hyvä ja ytimekäs viesti, että joku on ehtinyt lukea sen ennen omaa yläpeukkua. 😄
Yleensä sen kommentoijan omat ylänuolet kyllä huomaa, kun kommentti ei saa muita yläpuolisen. Sen sijaan oikeasti hyvät kommentit saavat paljon ylönuolia, eikä niistä yhtäkään tarvitse itse laittaa.
Et kai sä omia kommenttejas peukuta? Todella säälittävää
Vierailija kirjoitti:
En anna itselleni ylänuolia. Miksi ihmeessä niin tekisin anonyymipalstalla. Järjetöntä.
Ihan verrattavissa omien pierujensa ihastelevaan haisteluun.
Vierailija kirjoitti:
Et kai sä omia kommenttejas peukuta? Todella säälittävää
Jos se kerran on sallittua, on typeryyttä olla nuolettamatta itseään. Olen huomannut että ensimmäinen nuoli voi olla vedenjakaja mikä määrittää kummalle puolelle nuolipotti rojahtaa.
Provoilualoitukseen on hyvä läsäyttää heti peukkua. Näkyy etusivullakin että on tykätty aihe. Ja kun oikein innostun, niin vaihtelen vpn-yhteyteen maata, niin saan peukuttaa muutaman sekunnin välein aina uudestaan.
En koskaan peukuta omaa kirjoitustani. Paitsi vahingossa siten,,etten ensin tunnista sitä omakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan verrattavissa omien pierujensa ihastelevaan haisteluun.
Redditissä hajustelet ja makustelet toisten pieruja. Mieti sitä. Joku antaa sinulle nyrkkipierun ja et voi kuin pitää siitä koska muuten saisit huonoa karmaa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan peukuta omaa kirjoitustani. Paitsi vahingossa siten,,etten ensin tunnista sitä omakseni.
Mulla sama. Kaikkia provoiluja ei voi muistaa tai tunnistaa omaksi.
Kun yläpeukuttaa omaa mielipidettä se kannustaa muitakin ja viittaa siihen että tämä asia on tosi . AMEN SIIS.
En nuolita itseäni enkä edes muita.
Vierailija kirjoitti:
Provoilualoitukseen on hyvä läsäyttää heti peukkua. Näkyy etusivullakin että on tykätty aihe. Ja kun oikein innostun, niin vaihtelen vpn-yhteyteen maata, niin saan peukuttaa muutaman sekunnin välein aina uudestaan.
Juuri näin toimii Pietarin Igor, luodakseen illuusion että linjoilla olisi muitakin ryssssssän kätyreitä.
Usein. En aina tykkää omasta kommentistani ollenkaan.