Minkä elokuvan/sarjan haluaisit takaisin televisioon?
Nykyisin on tietenkin pääsy helpommin myös vanhempaan tuotantoon, mutta itse ainakin kaipaisin ainakin Melrose Placea ja elokuva Taivaansilpoja ollut pitkään haaveissa nähdä, viimeks nähnyt 90- luvulla VHS:ltä, eikä oo mistään sen jälkeen löytynyt
Kommentit (107)
Näista osa on jo sanottu Mutta,
My So called life
Passions
Enkeleitä ja pikkupoika. (Saako tätä jostain dvdnä?)
McLeodin tyttäret! Aussiedraamaa parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun taivas repeää.
Suomalainen sotasarja. Olin ala-asteella, kun tuo tuli ja ihmeekseni olin kavereista ainoa, joka sai sitä kotonaan katsoa. Kaverit aina kysyi seuraavana päivänä koulussa, mitä kaikkea siinä oli tapahtunut.:D Pari hyvin hataraa muistikuvaa enää on. Ai että, olisi ihana nähdä se sarja taas. Siitä taisi tulla toinenkin kausi, joka sijoittui sodan jälkeiseen Suomeen. Eri nimellä kulki, en muista enää millä.
Tosi hyvä sarja! Jatko on Taivas sinivalkoinen, ei ihan niin hyvä kun eka osa sarjaa, mutta hyvä tuokin, oon monesti miettinyt, et pitäs ostaa noi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen sarjan, jossa oli kaksoset, toinen hyvissä, toinen pahis. Hyvis aina pelasti tilanteet. Loppujen lopuksi ei sitten ehkä ollutkaan sitä toista ollenkaan.
En muista nimeä. Tuli ehkä 96/97
Toinen ainakin ajeli moottoripyörällä. Ja muistelisin, että oli hyvin komea mies :D
Rikas, rakas..
Naispaholaisen elämä ja rakkaudet.
Pieni talo preerialla
Enkeli maantiellä
Kaikenkarvaiset ystäväni
Vuoristolääkäri
Ylämaan kettu
alkuperäinen Taisteluplaneetta Galactica
Bonanza
Vierailija kirjoitti:
Peukaloisen retket <3 Ja Kunta Kinte, vai mikä sen sarjan nimi oli?
Juuret
Vierailija kirjoitti:
Täykkärit!
Yksi Mari Kiviniemen suosikkisarjoista.
Rosvo-Rudolf (alkuperäisenä Jukka Virtasen dubbaamana)
JAGin katoamista olen ihmetellyt pitkään, näytti yle edes aikoinaan kaikkia jaksoja, luulisi että jokin kanava olisi näyttänyt uusintoja mutta ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
JAGin katoamista olen ihmetellyt pitkään, näytti yle edes aikoinaan kaikkia jaksoja, luulisi että jokin kanava olisi näyttänyt uusintoja mutta ei niin ei.
*näyttikö
Espanjalasen sarjan Perhelääkäri. Samoja näyttelijöitä kuin Serranon perheessä.