Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä elokuvan/sarjan haluaisit takaisin televisioon?

SGH
09.06.2017 |

Nykyisin on tietenkin pääsy helpommin myös vanhempaan tuotantoon, mutta itse ainakin kaipaisin ainakin Melrose Placea ja elokuva Taivaansilpoja ollut pitkään haaveissa nähdä, viimeks nähnyt 90- luvulla VHS:ltä, eikä oo mistään sen jälkeen löytynyt

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen sarjan, jossa oli kaksoset, toinen hyvissä, toinen pahis. Hyvis aina pelasti tilanteet. Loppujen lopuksi ei sitten ehkä ollutkaan sitä toista ollenkaan.

En muista nimeä. Tuli ehkä 96/97

Toinen ainakin ajeli moottoripyörällä. Ja muistelisin, että oli hyvin komea mies :D

Vierailija
22/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on noita

Huippumallit (asuivat jossain Kaliforniassa ehkä draamassa)

"Charmedista" on tulossa rebootti, pitää seurailla tilannetta, originaali oli ihan viihdyttävää settiä:)

Odotan jo kovasti :)

Vierailija
24/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin nähdä Buffyn uudestaan. Tulisi nuoruus mieleen.

Buffy oli kyllä hyvää masturbointimatskua, jostain syystä Gellarin persettä kuvattiin aika ahkerasti siinä sarjassa. 

Vierailija
25/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti!

Vierailija
26/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukaloisen retket <3  Ja Kunta Kinte, vai mikä sen sarjan nimi oli?

Vierailija
27/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelin kosketus

Vierailija
28/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärirajoilla

Vierailija
29/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät

Vierailija
30/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodon vuoksi!

Vierailija
31/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden tähden.

Oli Zoe Wanamakerin tähdittämä hyvä englantilainen sarja, jota ei saa mistään ostettua.

Vierailija
32/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en culo, en aire

Vierailija
33/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Jaettu maa 80-90 -lukujen vaihteesta!

Vierailija
34/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeleitä ja pikkupiruja :(

Vierailija
35/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihana toukokuu

Vierailija
36/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

My so called life

Savannah

Blossom

Marienhof

Huippumallit (tämä olikin jo mainittu)

Dharma & Greg

Kolmas kivi auringosta

Vierailija
37/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat valkeat lakanat

Vierailija
38/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me stallarit

Vierailija
39/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taivas repeää.

Suomalainen sotasarja. Olin ala-asteella, kun tuo tuli ja ihmeekseni olin kavereista ainoa, joka sai sitä kotonaan katsoa. Kaverit aina kysyi seuraavana päivänä koulussa, mitä kaikkea siinä oli tapahtunut.:D Pari hyvin hataraa muistikuvaa enää on. Ai että, olisi ihana nähdä se sarja taas. Siitä taisi tulla toinenkin kausi, joka sijoittui sodan jälkeiseen Suomeen. Eri nimellä kulki, en muista enää millä.

Sairaalaelämää.

Brittiläinen sairaalasarja. Olin about 8-vuotias kun katsoin sitä ja jostain syystä luulin, etten saisi katsoa sellaista. Mulla oli TV omassa huoneessa ja tiesin mihin aikaan äiti suurinpiirtein tulee kotiin. Niihin aikoihin laitoin TV:n mutelle ja pidin kaukoa kädessä, jotta voisin sammuttaa telkkarin heti, kun äiti tulisi kotiin.:D "Jäin kiinni" sitten tietysti jossain vaiheessa ja vanhemmat vain nauroivat sille, miten olin salaillut sarjan katsomista. Siitä eteenpäin sain katsoa sarjaa ihan olkkarissa ja joskus kertoa äidille, jos oli tapahtunut jotain oikein jännittävää tms.^^

Robin Hood.

TV-sarja tuli joskus 90-luvun puolivälin jälkeen. Olin aika n. 6-8v. Olin jo silloin ihan rakastunut Robinin näyttelijään ja muistan ne kasvot edelleen.;) Lopetin katsomisen aika pian sen jälkeen, kun Robinin näyttelijä vaihtui.:D Sitä on jo lapsena tiennyt, mistä tykkää...

Taavi Tonttu.

Jo tunnarin muistelu nostaa ihon kananlihalle. Ihana lastenohjelma. Meillä oli "Taavi-päivänä" aina siivouspäivä. Läksyjen jälkeen siis piti järjestellä, imuroida ja mopata oma huone, sekä pyyhkiä pölyt. Sitten syötiin ja keitettiin kahvit. Tuolloin oli myös karkkipäivä, joten kahvikupin ja karkkien kanssa oli ihana istahtaa katsomaan Taavi Tonttua. (Kyllä, aloin juoda kahvia päivittäin n.7-8-vuotiaana.)

Vierailija
40/107 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serranon perhe!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi