Minkä elokuvan/sarjan haluaisit takaisin televisioon?
Nykyisin on tietenkin pääsy helpommin myös vanhempaan tuotantoon, mutta itse ainakin kaipaisin ainakin Melrose Placea ja elokuva Taivaansilpoja ollut pitkään haaveissa nähdä, viimeks nähnyt 90- luvulla VHS:ltä, eikä oo mistään sen jälkeen löytynyt
Kommentit (107)
Sellaisen sarjan, jossa oli kaksoset, toinen hyvissä, toinen pahis. Hyvis aina pelasti tilanteet. Loppujen lopuksi ei sitten ehkä ollutkaan sitä toista ollenkaan.
En muista nimeä. Tuli ehkä 96/97
Mä haluaisin nähdä Buffyn uudestaan. Tulisi nuoruus mieleen.
Siskoni on noita
Huippumallit (asuivat jossain Kaliforniassa ehkä draamassa)
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen sarjan, jossa oli kaksoset, toinen hyvissä, toinen pahis. Hyvis aina pelasti tilanteet. Loppujen lopuksi ei sitten ehkä ollutkaan sitä toista ollenkaan.
En muista nimeä. Tuli ehkä 96/97
Sweet valley high?
Haluaisin, että brittiläinen 70-luvun kauhusarja Yöjuttu (Hammer House of Horror) tulisi uudestaan. Se tuli tv:stä lapsuudessani 80-90 -lukujen vaihteessa.
Myös lapsuudesta tuttu jännityssarja Hiidenvirta jos alkaisi taas tulla, katsoisin.
Haluaisin myös, että draamasarja Okalinnut tulisi.
Dynastiaakin alkaisin seurata uudestaan.
Tästä huolimatta en ole yhtään sarjaihmisiä, vaan katson lähes pelkästään elokuvia. Em. sarjat kuitenkin ovat hyviä / nostalgisia.
Taivaansilpojan voi varmaan vuokrata discshopin kautta?
http://www.discshop.fi/elokuvat/on_demand/taivaansilpoja_video_on_deman…
Rooman sheriffi ja se sarja missä lääkäri meni Alaskaan ? ja kertoi siitä kyläyhteisöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä Buffyn uudestaan. Tulisi nuoruus mieleen.
Löytyy muuten netflixistä kaikki 7 kautta... itse tosin ostin boxisetin aikoinaa, hauskaa läppää siinäkyllä:)
Itse voisin haluta Stargatea ja Futuramaa lisää
En kaipaa mitään sarjaa takaisin. Ne on jo nähty. Enemmän laatudokkareita voisi tulla töllöstä.
Vierailija kirjoitti:
Rooman sheriffi ja se sarja missä lääkäri meni Alaskaan ? ja kertoi siitä kyläyhteisöstä.
Villi pohjola?
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on noita
Huippumallit (asuivat jossain Kaliforniassa ehkä draamassa)
"Charmedista" on tulossa rebootti, pitää seurailla tilannetta, originaali oli ihan viihdyttävää settiä:)
Maa 2.