Minkä elokuvan/sarjan haluaisit takaisin televisioon?
Nykyisin on tietenkin pääsy helpommin myös vanhempaan tuotantoon, mutta itse ainakin kaipaisin ainakin Melrose Placea ja elokuva Taivaansilpoja ollut pitkään haaveissa nähdä, viimeks nähnyt 90- luvulla VHS:ltä, eikä oo mistään sen jälkeen löytynyt
Kommentit (107)
Minä haluaisin tv- sarjan My hero. En muista millä nimellä sitä näytettiin Suomessa. Muistaakseni siitä näytettiin vain pari kautta, muistakseni ruotsinkielisellä puolella.
Mä vaan haluaisin lisää jatkoa Rimakauhuun ja rakkauteen. Muusta viis.
Teho-osasto, 3 kivi auringosta, ally mcbeal, enkelin kosketus, bel airin prinssi ja baywatch. :)
Serranon perhe oli mahtavuutta, sitä haluaisin katsoa. Ekaa tuotantokautta en ole edes nähnyt :(
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan haluaisin lisää jatkoa Rimakauhuun ja rakkauteen. Muusta viis.
Tähänhän tuli juuri jatkoa.
Oi ihana toukokuu, sanon itse
Vierailija kirjoitti:
Serranon perhe oli mahtavuutta, sitä haluaisin katsoa. Ekaa tuotantokautta en ole edes nähnyt :(
Yle näytti monena kesänä kesäsarjanaan. Harmi, kun sieltäkään ei nykyään tule kuin tositv-roskaa, kaikista mahdollisista maista. Halpaa paskaa vaan.
Mulla Serranon perhe on yksi harvoista dvd-kokoelmistani, joita en hävittänyt. Samoin Puhtaat valkeat lakanat, ja Pieni talo preerialla.
Vierailija kirjoitti:
Äärirajoilla
"Älkää yrittäkö säätää vastaanottimenne kuvaa,siinä ei ole mitään vikaa"
Serranon perhettä en koskaan katsonut, mutta aikoinaan tuli espanjalainen Perhelääkäri. Se oli hyvä (ainakin silloin ) ja olisi hauska nähdä uudestaan.
Waltonin perhe, Lemmenlaiva ja Onnenpäivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä Buffyn uudestaan. Tulisi nuoruus mieleen.
Buffy oli kyllä hyvää masturbointimatskua, jostain syystä Gellarin persettä kuvattiin aika ahkerasti siinä sarjassa.
Minä kylläkin tiirailin erityisesti Angelia. Nykyisin pitää yrittää saada samaa fiilistä Bones-sarjasta. Mies taas tykkäsi Buffysta. Voitaisiin siis katsella yhdessä ja kumpikin saisi "jotain".
T. 3
Tule meille katsomaan! Voin tehdä pitsaakin.