Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä edes on joku s-pankin kortti?

Vierailija
09.06.2017 |

Prisman kassaneitien ylläpitämä "pankki". Käyttäkää oikeita pankkeja!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli  miljoonalla lampaalla on S-Pankin kortti.

Vierailija
2/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankin kortit on siis suljettu. Tietojen epäillään joutineen vääriin käsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankin kortit on siis suljettu. Tietojen epäillään joutineen vääriin käsiin.

Älä jauha bs:a!

Vierailija
4/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän kätevää jos tarvitsee käteistä vaikka 2,40 niin sen voi nostaa suoraan kassalta. Ei tarvi kantaa kolikoita mukana.

Vierailija
5/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Toisin kuin nordeassa ne ei ole siirtyneet mihinkään tunnistuskone - viritelmään verkkopankissaan vaan siellä voi edelleen käyttää pahvista tunnuslukukorttia.

Vierailija
6/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "oikea pankki"?

Ja samalla voit myös selittää mikä tekee s-pankista ei-oikean pankin?:-)

Vierailija
7/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja siinä 10 000 luottoraja, Hyvä olla toisen pankin kortti varalla (tämä s-visa) jos oma normipankin kortti jostain syystä ei toimikaan. Sama luottoraja minulla on Osuuspankin ja nordean korteissakin. Hyvä se on olla 50 000 luottoa käytettävissä, jos vaikka jotain pientä haluaa nopeasti ostaa. Tileillä harvoin yli kahta tonnia makuutetaan, vaan osingot menee suoraan takaisin sijoituksiin.

Vierailija
8/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella järkevällä ihmisellä, joka asioi S-ryhmässä. Miksi ei ottaisi ilmaista rahaa? 

Itse käytän S-tilin korttia verkkomaksamiseen, jolloin varsinaisella tililläni olevat rahat ovat turvassa. Siirrän tuonne aina sen verran rahaa omalta tililtäni kuin tarvitsee. 

Vierailija
9/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-bonuksia saa tosi hyvin ja kortin myötä ne saa helposti käyttöön. Minulla oli tili ja rahastoja Tapiolassa, ennekuin yhdistyivät S-pankiksi S-ryhmän kanssa. Kortti on toiminut tänään aivan normaalisti.

Vierailija
10/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella järkevällä ihmisellä, joka asioi S-ryhmässä. Miksi ei ottaisi ilmaista rahaa? 

Itse käytän S-tilin korttia verkkomaksamiseen, jolloin varsinaisella tililläni olevat rahat ovat turvassa. Siirrän tuonne aina sen verran rahaa omalta tililtäni kuin tarvitsee. 

Ilmaisia lounaitakaan ei ole.

Vierailija
11/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pankki, jonka kassapalveluita ei olla lakkauttamassa.

Vierailija
12/15 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Kaikkiin muihin pankkipalveluihin käytän tosin OP:a, mutta ruokarahat siirrän aina kuun alussa S-pankkiin. Käyttäisin joka tapauksessa enimmäkseen S-ryhmän kauppoja, niin kätevää kun ei tarvitse erillistä bonuskorttia ja saa vielä maksutapaedun "kaupan päälle".

Kaksi eri korttia hyvä myös siltä varalta, jos toisen pankin systeemit sattuukin joskus kosahtamaan eikä maksu muuten onnistuisi.

Vierailija
13/15 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia lounaitakaan ei ole.

Ei ole ilmaisia lounaita, mutta jos se lounas on jo maksettu ja pöydässä, niin typerää jättää se syömättä ja jättää jollekin muulle jos sen syöminen ei maksa sinulle mitään, eikä syömättä jättäminen edesauta mitenkään sitä, että noiden lounaiden jakaminen loppuisi. 

Vierailija
14/15 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla. Toisin kuin nordeassa ne ei ole siirtyneet mihinkään tunnistuskone - viritelmään verkkopankissaan vaan siellä voi edelleen käyttää pahvista tunnuslukukorttia.

S-pankin kortti on hyvä ja tosi kätevä juttu.

Bonaritkin on ihan asiallisia, eikä mitään säälittäviä plutsa pisteitä.....

Vierailija
15/15 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Es-korttia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi