Se tunne, kun kiva uusi nainen kertoo, että hänellä on lapsia ja kysyy, ei kai se ole ongelma, ja vastaat, ettei se ole, vaikka sisimmässäsi tiedät, ettei jutusta voi nyt tulla panosuhdetta enempää :(
On se kumma, miten monen naisen on pitänyt jo ehtiä lisääntymään alle 35-vuotiaana.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun valehtelet?
Missä tässä on valehtelua? Ei se, että säätää odotuksiaan, ole valehtelua. Lapset eivät haittaa, jos suhde pysyy kevyenä, mutta aika vaikea on kuvitella koskaan muuttavani yhteen tms.
Kyllä se on täysin valehteluun verrattavissa olevaa epärehellisyyttä ja harhaanjohtamista, jos päättää jo suhteen alussa sen olevan pelkkä panosuhde, muttei vaivaudu kertomaan sitä toiselle.
Tämän palstan perusteella alkaisi kuvittelemaan, että miehet on täysin moraalittomia ketkuja joilla on ameban selkäranka. Toivottavasti en koskaan enää sinkkuudu näiden nilviäisten armoille.
Älä huoli. Minä en koskaan tee sellaisia lupauksia, joita en voi pitää. Ja kuten tämän ketjun yhäritkin ovat jo rientäneet kertomaan, ihan hyvin se seksiin ja läheisyyteen perustuva suhdekin sinkkuäideille kelpaa.
Väittikö joku että olet luvannut jotain? Sinä kuitenkin johdat toista ihmistä tahallaan harhaan. Se on epärehellisen kusipään touhua Ei siitä selittelemällä mihinkään pääse.
Eikös tämä sama ole tehty itse, kun ollaan yh:na?
Nyt en kyllä tajunnut? Siis johtanut ap:ta harhaan, vai? Minä ymmärsin että suhteentynkä on vasta alussa, ja nythän tuo nainen siitä lapsestaan kertoi? Ap sen sijaan aikoo pitää naista pelkkänä panopuuna eikä ilmeisesti edes suunnittele kertovansa tästä naiselle. Voi siitä väittää vastaan, mutta kyllä se minusta silti kusipään kriteerit täyttää, ja veikkaan että aika moni ihminen on samaa mieltä. Arvostus kyllä laskisi, jos vaikka veljeni tai joku miespuolinen kaveri toimisi noin.
Sinusta kevyessä seksisuhteessa mies pitää naista panopuuna? Melkoisen naisvihamielinen asenne.
Ei tietenkään. Tasa-arvoisessa seksisuhteessa lähtökohtaisesti molemmat tietää missä mennään. Eihän siinä silloin ketään huijata tai käytetä.
Jos taas ei löydy mieluista kumppania joka suostuisi fb-suhteeseen, ja sen takia alentuu huijaamaan tositarkoituksella seuraa etsiviä, niin kyllä, silloin se on hyväksikäyttöä ja toisen pitämistä panopuuna.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on mielenkiintoinen. Voiko itse ensin huorailla ja sen jälkeen olla kieltämästä muilta samaa asiaa. Mielestäni on tehty 50 vuoden sopimus lapsia tehdessä.
Sinkkumies
Oma moraali on kyseenalainen, mutta moralistetaan muita?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on mielenkiintoinen. Voiko itse ensin huorailla ja sen jälkeen olla kieltämästä muilta samaa asiaa. Mielestäni on tehty 50 vuoden sopimus lapsia tehdessä.
Sinkkumies
Mikä 50 vuoden sopimus
Onko sellaisella ihmisellä moraalia, joka porsii äpäröitä vähän kenen miehen kanssa sattuu? Voiko sellainen ihminen enää kyseenalaistaa muiden seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole moraalia näillä huorilla nykyaikana, mutta sitä yritetään etsiä muista.
Mistä sä tiedät vaikka tässä olisi kyseessä leski.
No jos sun mielestä kaikilla naisilla on jo lapsia, ketkä muuten olisi varteenotettavia kumppaneita, ja sua häiritsee se että niillä on lapsia, niin sitten olet yksin tai tottulet sinkkuihin lapsettomiin homomiehiin. Niin yksinkertaista!
Vaaditaan siis ehdotonta nuhteettomuutta muilta, mutta itse on porsittu ties minkä miesten kanssa pentuja.
Sinkkumies taas vauhdissa naisvihaprovossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole moraalia näillä huorilla nykyaikana, mutta sitä yritetään etsiä muista.
Mistä sä tiedät vaikka tässä olisi kyseessä leski.
Musta?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies taas vauhdissa naisvihaprovossaan.
Anteeksi, Rakas. Viestejäni poistellaan. Asiallisia, joten sitten tulee vastapainoa.
Ketju ei ole minun.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun valehtelet?
Missä tässä on valehtelua? Ei se, että säätää odotuksiaan, ole valehtelua. Lapset eivät haittaa, jos suhde pysyy kevyenä, mutta aika vaikea on kuvitella koskaan muuttavani yhteen tms.
Kyllä se on täysin valehteluun verrattavissa olevaa epärehellisyyttä ja harhaanjohtamista, jos päättää jo suhteen alussa sen olevan pelkkä panosuhde, muttei vaivaudu kertomaan sitä toiselle.
Tämän palstan perusteella alkaisi kuvittelemaan, että miehet on täysin moraalittomia ketkuja joilla on ameban selkäranka. Toivottavasti en koskaan enää sinkkuudu näiden nilviäisten armoille.
Älä huoli. Minä en koskaan tee sellaisia lupauksia, joita en voi pitää. Ja kuten tämän ketjun yhäritkin ovat jo rientäneet kertomaan, ihan hyvin se seksiin ja läheisyyteen perustuva suhdekin sinkkuäideille kelpaa.
Väittikö joku että olet luvannut jotain? Sinä kuitenkin johdat toista ihmistä tahallaan harhaan. Se on epärehellisen kusipään touhua Ei siitä selittelemällä mihinkään pääse.
On täysin totta, ettei minua haittaa, jos toisella on lapsia. Se kyllä asettaa tettyjä rajoituksia sille, miten suhde voi kehittyä, mutta minulle on ihan okei pitää tapailu myös kevyenä.
No onko sinulla kenties joku hyväkin syy kieltäytyä kertomasta tuota? Vai onko ongelma se että pilde loppuu rehellisyyteen? Jos oletat, ettei nainen haluaisi olla kanssasi jos tietäisi mielipiteesi, niin silloinhan sinä nimenomaan käytät häntä hyväksi ja johdat harhaan.
Mitä sitte?
Lapsetkin on tehty sillä ajatuksella, että eletään loppuelämä yhdessä.
Sinkkumies
Ihanko totta et ymmärtämään näiden eroa? Tietysti suhteet alkavat ja loppuvat, ei ne mitään vankiloita ole. Se ei ole kenenkään huijaamista vaan elämää.
Se taas on tyystin toinen tilanne, jos alusta asti tietää ettei kiinnosta kuin seksisuhde. Yh-naiseen voi tässä tapauksessa verrata vain, jos hän on jo alkutaipaleella ex-mieheensä tutustuessa päättänyt, että tekee lapsen ja potkaisee ukon sitten pihalle. Näin on tuskin kuitenkaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun valehtelet?
Eikös tämä sama ole tehty itse, kun ollaan yh:na?
Nyt en kyllä tajunnut? Siis johtanut ap:ta harhaan, vai? Minä ymmärsin että suhteentynkä on vasta alussa, ja nythän tuo nainen siitä lapsestaan kertoi? Ap sen sijaan aikoo pitää naista pelkkänä panopuuna eikä ilmeisesti edes suunnittele kertovansa tästä naiselle. Voi siitä väittää vastaan, mutta kyllä se minusta silti kusipään kriteerit täyttää, ja veikkaan että aika moni ihminen on samaa mieltä. Arvostus kyllä laskisi, jos vaikka veljeni tai joku miespuolinen kaveri toimisi noin.
Sinusta kevyessä seksisuhteessa mies pitää naista panopuuna? Melkoisen naisvihamielinen asenne.
Ei tietenkään. Tasa-arvoisessa seksisuhteessa lähtökohtaisesti molemmat tietää missä mennään. Eihän siinä silloin ketään huijata tai käytetä.
Jos taas ei löydy mieluista kumppania joka suostuisi fb-suhteeseen, ja sen takia alentuu huijaamaan tositarkoituksella seuraa etsiviä, niin kyllä, silloin se on hyväksikäyttöä ja toisen pitämistä panopuuna.
Ei ap kyllä missään vaiheessa sanonut huijaavansa tätä naista tai ettei kumpikin tietäisi missä mennään. Nuo ovat ihan omaa keksintöäsi.
Jollakin alkanut taas perjantai ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Mikä 50 vuoden sopimus
Hyvä kysymys. Miten kukakin tämän moraalin asettaa. Itselläni se on tiukka, ja jos naisen kanssa lapsia haluaisin niin kantaisin vastuuni ja samaa odottaisin naiseltanikin.
Multa ei oikein heru sympatiaa tämmöiseen.. kun on itse ensin toimittu väärin..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun valehtelet?
On täysin totta, ettei minua haittaa, jos toisella on lapsia. Se kyllä asettaa tettyjä rajoituksia sille, miten suhde voi kehittyä, mutta minulle on ihan okei pitää tapailu myös kevyenä.
No onko sinulla kenties joku hyväkin syy kieltäytyä kertomasta tuota? Vai onko ongelma se että pilde loppuu rehellisyyteen? Jos oletat, ettei nainen haluaisi olla kanssasi jos tietäisi mielipiteesi, niin silloinhan sinä nimenomaan käytät häntä hyväksi ja johdat harhaan.
Mitä sitte?
Lapsetkin on tehty sillä ajatuksella, että eletään loppuelämä yhdessä.
Sinkkumies
Ihanko totta et ymmärtämään näiden eroa? Tietysti suhteet alkavat ja loppuvat, ei ne mitään vankiloita ole. Se ei ole kenenkään huijaamista vaan elämää.
Se taas on tyystin toinen tilanne, jos alusta asti tietää ettei kiinnosta kuin seksisuhde. Yh-naiseen voi tässä tapauksessa verrata vain, jos hän on jo alkutaipaleella ex-mieheensä tutustuessa päättänyt, että tekee lapsen ja potkaisee ukon sitten pihalle. Näin on tuskin kuitenkaan käynyt.
Eli valehtelu sallittakoon itselle.. Ettekö te näe näissä koskaan omia moraalisia vikojanne?
Sinkkumies
Suhteet alkaa ja loppuu ja välillä on välissä muitakin.
No problemo
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisella ihmisellä moraalia, joka porsii äpäröitä vähän kenen miehen kanssa sattuu? Voiko sellainen ihminen enää kyseenalaistaa muiden seksiä?
Kuka porsija tässä on kyseenalaistanut muiden seksiä? Jos meinaat ap:n heilaa, niin hänen kohdallahan on nimenomaan kyse hänen omasta seksielämästään. Sitäpaitsi hän ei kyseenalaista mitään koska ap ei ole vaivautunut kertomaan hänelle että olisi jotain kyseenalaistamista.
Jos taas viittaat minuun, joka olen kirjoittanut tänne useamman ap:ta ansaitusti epärehelliseksi kusipääksi solvaavan viestin, niin ensinnäkään en kritisoi seksisuhteita vaan ihmisten tahallista kusettamista, ja toiseksi minä olen kyllä ihan onnellisesti naimisissa ja porsinut vain puolisoni kanssa. Vai onko naisvihatrollit jo päässeet sille asteelle, että todisteeksi jonkun moraalittomuudesta riittää jo ihan pelkkä naissukupuoli?
No mitäs oot niin hidas ja epäsuosittu että sua ei ole huolittu aiemmin kumppaniksi ja/tai isäksi. Et sä voi syytä niiden niskaan laittaa, jotka on ehtiny, menny ja tehny! Ala itse aktiivisemmaksi!
Yleensä ihmiset lakkaavat olemasta ehdottomia siinä vaiheessa kun rakastuvat.