Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette törmänneet kumppaniinne?

Sattumalta näin
09.06.2017 |

Oudot yhteensattumat, miten olette löytäneet toisenne?

Mä asun pienellä maalaiskylällä ja oonkin suurimman osan elämästäni asunut kyseisellä kylällä. Kylällä oli yksi ainoa rivitalo ja mä asustin siinä. Naapurissa asui sinkkumies.(oli vain pelto välissä. Hänellä on talot ja tavarat, metsää ja peltoa...) Hän ei juurikaan koskaan kävellyt, mutta eräänä päivänä oli lähtenyt lenkille ja mä huikkasin sille, että: "Tuutko käymään tässä? Onks sulla aikaa hitsata mun autosta pakoputki?" Mies oli asentaja ja mä menin suoraan sinne sitten hitsauttamaan pakarin. Juteltiin monta tuntia sinä iltana kuistilla ja seuraavana päivänä alettiin tekee mun autoon mittauksia ja avattiin kansi siitä. Sillä reissulla oon vielä nyt kahden vuoden jälkeenkin. :) Kannattaa lähtee ovesta pihalle, nii ei sitä koskaan tiedä mitä tulee eteen! XD

Onks teille sattunu koskaan jotain vastaavaa? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, muttemme olisi alkaneet jutella, jollei joukkuekaverini olisi edellisenä viikonloppuna ollut baarissa toisen kaverin kanssa, jonka serkku mieheni on. Mies tunnisti joukkuekaverini edelliseltä viikonlopulta ja meidät esiteltiin.

Vierailija
2/4 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla yhden yön pano baarireissun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, katseet kohtasivat. sitten erkanimme, mutta satuimme pian taas yhteen samassa baarissa, ja aloimme jutella samantien. minä tein tikusta asiaa" noh mutta siinähän sä olet :) ja blaa blaa blaa" mies vastasi keskusteluun ja yhteiseen säveleen ja nyt on oltu yhdessä kaksi vuotta! <3

Vierailija
4/4 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri ehdotti lähtöä yksille. Töissä samassa firmassa (samalla tittelillä), mutta ei olla samassa toimipisteessä. Nyt nähty useamman kerran omalla ajalla, saa nähdä mitä tästä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän