Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin K-marketissa miehen aloittavan juttelun tuntemattoman naisen kanssa!

Vierailija
16.04.2024 |

Tällainen tuli vastaan K-marketissa kun olin ostoksilla. Olin valikoimassa erästä tuotetta kun suht. lähellä olevan naisen luokse tuli mies ja sanoi jotain sellaista kuin anteeksi, oli pakko juosta sinut kiinni kun olet niin poikkeuksellisen kivan näköinen. Tai jotain tuollaista, en muista tarkkaan mutta jotain tosi positiivista kuitenkin. 

Nainen oli todella nätti ja mies minusta ihan kivan näköinen, mutta ei todellakaan mikään huippukomea alfa ainakaan siinä mielessä kun täällä aina väitetään suosittejun miesten olevan. Sanoisin jopa että saattoi olla muutaman sentin lyhyempi kuin nainen tai ehkä samanpituinen. Ei lihaksikas vaan enemmänkin hoikahko. 

Nainen ei käskenyt painumaan uittuun vaan sanoi jotain sellaista kuin kiitos, tulen just. kampaajalta. Ja sitten mies kommentoi siihen jotain, sitä en enää kuullut koska kävelin poispäin (en halunnut antaa vaikutelmaa että kuuntelen). Kun olin päässyt noin 10 metrin päähän pysähdyin toisen hyllyn viereen ja vilkaisin taakseni, siellä ne vielä juttelivat ja nainen hymyili.

Enpä ole tuollaista ennen nähnyt. Tuli kuitenkin mukava olo että joku uskaltaa, ja että nainen suhtautui kivasti tuttavuudentekoon. Mies oli kuitenkin ihan siisti ja selvinpäin (tai siis jos oli jotain rohkaisua ottanut niin ei ainakaan näkyvästi). 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta linnassa canelöitynä 

Vierailija
2/64 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/64 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän trolli.

Vierailija
5/64 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että eräs mies olisi halunnut tehdä tuttavuutta mun kanssa eräässä kaupassa, mutta aloin itse jänistää ja pakenin paikalta :(

Vierailija
6/64 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin on moni parisuhde saanut alkunsa ihan tosielämässä

Vierailija
7/64 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Suomessa on tunnetusti moraalisesti aika vähän paikkoja, joissa on moraalisesti hyväksyttävämpää yrittää ns, iskeä ja tai yrittää saada seuraa itselleen. - Yleensä tällainen paikka edellyyttää hämärää valaistusta ja alkoholin, vähintään potentiaalista saatavuutta. - ja jollei ole kiinonstunut tinderistä ja muista somen paikosita hakea seuraa, niin onko ihmekään, että sinkkuna saat olla ja elää, jos tällaistakin Ap.n kuvaamaa tilannetta osa tuomitsee epätoivottuna lähentelynä....    

Vierailija
8/64 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pääkaupunkiseudulta kun pidät ihmeellisenä sitä, että ihmiset puhuvat toisilleen?

Vierailija
9/64 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tuli kaupassa joku nuori mies kysymään snappia. Oli kyllä niin hämmentävä kokemus vaikka olinkin otettu. Ruokakaupassa ei ole ikinä ennen lähestytty. 

Vierailija
10/64 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Suomessa on tunnetusti moraalisesti aika vähän paikkoja, joissa on moraalisesti hyväksyttävämpää yrittää ns, iskeä ja tai yrittää saada seuraa itselleen. - Yleensä tällainen paikka edellyyttää hämärää valaistusta ja alkoholin, vähintään potentiaalista saatavuutta. - ja jollei ole kiinonstunut tinderistä ja muista somen paikosita hakea seuraa, niin onko ihmekään, että sinkkuna saat olla ja elää, jos tällaistakin Ap.n kuvaamaa tilannetta osa tuomitsee epätoivottuna lähentelynä....    

Kuka tuomitsee? Minä ainakin kannustan tällaiseen!

Vierailija
11/64 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiköhän mies pukille.

T.Skäbä

Vierailija
12/64 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttim lukekoot tämän aloituksen.

Vierailija
13/64 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että eräs mies olisi halunnut tehdä tuttavuutta mun kanssa eräässä kaupassa, mutta aloin itse jänistää ja pakenin paikalta :(

Minullakin tällainen kokemus :( Olen sen jälkeen ollut aina samassa kaupassa vieraillessani toiveikas että mies olisi siellä taas, mutta eipä ole näkynyt.

Vierailija
14/64 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-markethan on mainostanut oikein että heillä syntyy suhteita. Lihatiskiltä saa muutakin kuin paistia :D

Vierailija
15/64 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee, oliko mieskin tuntematon?

Vierailija
16/64 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka nainen soittanut poliiseja paikalle ja ottanut siitä limaisesta lähentelijästä veispuukkiin kuvaa?

Vierailija
17/64 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-markethan on mainostanut oikein että heillä syntyy suhteita. Lihatiskiltä saa muutakin kuin paistia :D

https://www.is.fi/mainos/oman-kylan-kauppa/art-2000007864786.html

Vierailija
18/64 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni exä. Nykyisin minun.

Vierailija
19/64 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa tuli kaupassa joku nuori mies kysymään snappia. Oli kyllä niin hämmentävä kokemus vaikka olinkin otettu. Ruokakaupassa ei ole ikinä ennen lähestytty. 

Olisin varmaan itse hämmentyneenä vastannut, että en tiedä missä on sinappia enkä ole kaupassa töissä, mutta olenkin täti-ihminen ja pudonnut nuorison kelkasta :D

Vierailija
20/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ystävällinen sielu ilmoitti tämän aloitukseni asiattomaksi mutta tein valituksen ja Ylläpito on nyt palauttanut aloituksen, mistä kiitokset. :-) Joten nostan tämän nyt siltä varalta että tulisi vielä kommentteja.

Trolliksi kutsujille sanon että tämä totta tosiaan tapahtui aivan kuten kuvailin. Olen itse viisikymppinen nainen joten tietysti tuhansia kaupassakäyntejä takana mutta enpä ole vastaavaa kohdannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän