Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne, kun kiva uusi nainen kertoo, että hänellä on lapsia ja kysyy, ei kai se ole ongelma, ja vastaat, ettei se ole, vaikka sisimmässäsi tiedät, ettei jutusta voi nyt tulla panosuhdetta enempää :(

Vierailija
09.06.2017 |

On se kumma, miten monen naisen on pitänyt jo ehtiä lisääntymään alle 35-vuotiaana.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh on pahnanpohjimmainen.

Sinkkumies

Pahnanpohjimmainen tarkoittaa pienintä, kuopusta - siis pikku porsasta varsinaisesti.

Se tarkoittaa myös sitä, että on viimeisenä järjestyksessä. Tämän ymmärtäminen tietty vaatii tietyn määrän älykkyyttä.

Sinkkumies

Vaatii myös tietyn määrän älykkyyttä oivaltaa, etteivät todelliset alfauroot vauvapalstalla kirjoittele. Perjantai-iltana. Hah.

Ymmärrettävää kyllä, tosin se ei paljoakaan liity aiheeseen. Sen sijaan pahnan pohjalla olevat yh:t liittyvät, joihin sinä et pikkupimppi kuulu kuitenkaan.

Sinkkumies

Vierailija
122/134 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä... malttia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään seurustelisi miehen kanssa, jolla on lapsia. Ei todellakaan kiinnosta olla mikään äitipuoli ja en usko, että hankin omaa perhettä. Lapset tuo ihan liikaa haasteita. Panosuhde ois paras. Mut kannattaa sanoa siitä heti alkuun, vaikka vaikealta voi tuntuakin.

Jos olet yli 30v. kannattaa katsella 50-60 v. miehistä.

Sinkkumies

Vierailija
124/134 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen markkinarvo on siinä 24-35 v. Sitä ennen tyttöjä ja, sen jälkeen alkaa rupsahtaminen. Se on melko lyhyt aika ja luonto on julma.

Sinkkumies

Vierailija
125/134 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies pisti akat matalaksi. Respect.

Vierailija
126/134 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun omat lapset karkoittaa ap.n kaltaiset lapset kimpustani:D

No, minulla älykkyys onkin ensimmäinen kriteeri kumppanin valinnassa, enkä mieslapsista innostu yähh.

Vierailija
127/134 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin ärsyttäisi kustantaa jonkun toisen muksujen eläminen ja käyttää aikaa heidän hyvinvointiin. Lisäksi olisi huolestuttavaa ruveta seurustelemaan niin harkitsemattoman ilmapään kanssa, joka ei ensin varmista minkälainen se oma pari on, ennen lapsien tekoa. Eiköhän niistä omista muksuista pitäisi edes sen verran huolia, ettei niitä kenen kanssa vaan tee..

Vierailija
128/134 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä muuta kaipaakaan kuin panosuhdetta. Ei mitään miehiä pyörimään mun nurkkiin, kiitos.

t. 40+ yh

Classy....not.

Vierailija
129/134 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa ja kaunis yh kirjoitti:

Onneksi minun omat lapset karkoittaa ap.n kaltaiset lapset kimpustani:D

No, minulla älykkyys onkin ensimmäinen kriteeri kumppanin valinnassa, enkä mieslapsista innostu yähh.

Miten älykkyys liittyy siihen, haluaako vakavaan seurustelusuhteeseen vanhemman kanssa?

Vierailija
130/134 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh on pahnanpohjimmainen.

Sinkkumies

Pahnanpohjimmainen tarkoittaa pienintä, kuopusta - siis pikku porsasta varsinaisesti.

Se tarkoittaa myös sitä, että on viimeisenä järjestyksessä. Tämän ymmärtäminen tietty vaatii tietyn määrän älykkyyttä.

Sinkkumies

Vaatii myös tietyn määrän älykkyyttä oivaltaa, etteivät todelliset alfauroot vauvapalstalla kirjoittele. Perjantai-iltana. Hah.

Miksi oletat, että alfauroot olisivat jatkuvasti viihteellä ja naisten seurassa? Sekoitat alfat nyt pakkomielteisesti panoseuraa hakeviin panomiehiin. Alfan ei tarvitse todistella itselleen omaa arvoaan jatkuvilla kaadoilla, eikä hän ole siinä määrin riippuvainen muista ihmisistä, että hän tarvisi jatkuvasti seuraa. Alfa osaa olla seurassa, mutta myös yksin ilman, että sitä häpeilee. 

Vierailija
131/134 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ole ymmärtänyt noista sen hölinöistä juuri mitään, mutta pahalla tuulella se vaikuttaa olevan. Semmosta se puutteessa eläminen tekee.

Vierailija
132/134 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ole ymmärtänyt noista sen hölinöistä juuri mitään, mutta pahalla tuulella se vaikuttaa olevan. Semmosta se puutteessa eläminen tekee.

Et ymmärtänyt mitään, mutta tulit vain keskusteluun lyömään perinteisen "et saa pillua" -kortin pöytään. Hyvää kesäpäivän jatkoa sinullekin. 

Vierailija
133/134 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun valehtelet?

Missä tässä on valehtelua? Ei se, että säätää odotuksiaan, ole valehtelua. Lapset eivät haittaa, jos suhde pysyy kevyenä, mutta aika vaikea on kuvitella koskaan muuttavani yhteen tms.

No silloin et vaan ole rakastunut, vaan tosiaan se nainen on vaan "kiva".

Sitten jos oikeasti haluat olla sen toisen ihmisen kanssa, niin mikään ei ole este. Näitäkin on nähty, ja juuri siitä lähtökohdasta, että mies ei tosiaan halua lapsia tai isäpuoleksi lähtökohtaisesti. Mutta kun se nainen on oikea, niin kaikki onnistuu.

Vähintäänkin mielenkiintoista logiikkaa. sinusta ilmeisesti vapaaehtoisesti lapsettomat eivät vain ole tavanneet Sitä Oikeaa. Mutta mitenkä sitten, kun ehdotomasti lapsia haluava ja ehdottomasti ei lapsia haluava rakastuvat toisiinsa? Kumpi antaa periksi, vai onko niin, että molemmat hautaavat ilomielin haavensa, ja stten heitetään kolikkoa?

Minä sanoisin, että jos joku haluaa elämältä aivan eri asioita kuin minä, silloin hän ei ole minulle oikea kumppani pitkään monogaamiseen suhteeseen, mutta kerro sinä toki, miten asia mielestäsi on. :D

No sinähän sen sanoit: Silloin sä et vaan ole oikeasti rakastunut siihen toiseen ihmiseen, jos tuollaiset asiat tulee esteiksi.

Mä en myöskään nyt tajua mistä sä repäisit sen, että mun mielestä aina on pakko tehdä lapsia? Viitaten tuohon että vapaaehtoisesti lapsettomat eivät olisi tavanneet sitä oikeaa. Totta kai voivat olla. Kyllähän moni on löytänyt sen sielunkumppaninsa juuri samanlaisesta ihmisestä.

Mutta edelleen olen sitä mieltä, että jos oikeasti rakastaa toista, niin niistä esteistä kyllä selvitään. Jos se toinen ihminen siis on jotain niin erityistä että tietää ettei toista vastaan tule.

Mun kaveri ( mies) on aina sanonut ettei halua lapsia. On aina tituleerannut itseään velaksi, ja ehti elää näin reilusti yli 30-vuotiaaksi. Päätti seurustelusuhteita, jos nainen alkoi puhua perheenperustamisesta. Sitten tapasi itseään reilusti vanhemman naisen, jolla oli 4 lasta. Vastusti pitkään tunteitaan, mutta lopulta totesi, että hitto, antaa mennä, kun kerran niin hyvältä tuntuu. 

Kääntyipä homma vielä niinkin päin, että tämä mies olisi lopulta halunnut vielä oman lapsen tämän naisen kanssa, mutta naisen lapsiluku oli täynnä. Pitkiä keskusteluja asiasta käytiin, mutta naimisissa ovat olleet nyt jo vuosia. Ja edelleen vaikuttavat onnellisilta,  naisen lapsetkin ovat jo yhtä vaille maailmalla.

Vierailija
134/134 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen markkinarvo on siinä 24-35 v. Sitä ennen tyttöjä ja, sen jälkeen alkaa rupsahtaminen. Se on melko lyhyt aika ja luonto on julma.

Sinkkumies

Mitä väliä kun tarvitsee vain yhden miehen ja naiselle on joka tapauksessa aina enemmän ottajia kuin miehelle. Itsekkään en ole mikään miss universum, silti saanut huonompia potkia jaloista pois. Eikä nuo +40 v eronneet naiset yksin näytä jäävän. Samaa ei voi sanoa +40v miehistä...

..harvassa on ne ikiseksikkäät Tom Cruiset ja George Clooneyt. Tavismies rupsahtaa siinä missä nainenkin. Etenkin suomalaisilla geeneillä varustetut miehet. Toki onhan niitä helmiä joukossa, mutta niihin nyt välttämättä ei olisi ollut mahkuja edes näin nuorella iällä, eli "markkina-aikaan". Onpas kuvottava termi, naiset on sulle näemmä karjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä